Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-12, 18:58
Medlem
radiozetas avatar
Vad säger ni om HDEP-28?=).
Någon som har provat?
Citera
2016-03-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Vad säger ni om HDEP-28?=).
Någon som har provat?
Var det den som skulle vara ersättare till etylfenidat eller metylfenidat? I så fall kan jag ha provat det, är det den så var det absolut skit. Inget positivt alls, bara hyperstressigt och jobbigt. Vill minnas att det hängde i jobbigt länge också.
Citera
2016-03-12, 19:10
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakenavurin
Var det den som skulle vara ersättare till etylfenidat eller metylfenidat? I så fall kan jag ha provat det, är det den så var det absolut skit. Inget positivt alls, bara hyperstressigt och jobbigt. Vill minnas att det hängde i jobbigt länge också.

Ja det skulle vara någon Ethylnaphthidate grej.

Usch då, det är inte kul när man slösar pengar på piss-substanser.
Men kan rekommendera 4F-MPH, det är riktigt bra skit om du vill ha en simulant som är kraftig och har låååång verkan.
Citera
2016-03-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Ja det skulle vara någon Ethylnaphthidate grej.

Usch då, det är inte kul när man slösar pengar på piss-substanser.
Men kan rekommendera 4F-MPH, det är riktigt bra skit om du vill ha en simulant som är kraftig och har låååång verkan.
Hehe tack men nej tack. Min preferens är kort verkningstid, allt blir så mycket enklare då. Dessutom har man ju lite tappat hoppet om RC marknaden. Visst de kanske kommer något guldkorn nån gång men de är lång och osäkert i mellan dessa tillfällen.
Citera
2016-03-12, 20:05
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakenavurin
Hehe tack men nej tack. Min preferens är kort verkningstid, allt blir så mycket enklare då. Dessutom har man ju lite tappat hoppet om RC marknaden. Visst de kanske kommer något guldkorn nån gång men de är lång och osäkert i mellan dessa tillfällen.

Ja RC är 90% piss.
Men nu när jag äntligen har hittat en RC som levererar så vill jag inte släppa den
Citera
2016-03-13, 16:26
Medlem
TechoNisses avatar
Jag tycker att Bk-etyl http://i.imgur.com/7m0OYIp.jpg*fett fina kristaller o a-pihp är bästa rcn ute.
Citera
2016-03-14, 10:42
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Jag tycker att Bk-etyl http://i.imgur.com/7m0OYIp.jpg*fett fina kristaller o a-pihp är bästa rcn ute.

Okej=) är det bra rus eller/hur långt är ruset?.
-Hur tar men denna, Röker antar jag?
Citera
2016-03-16, 00:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Bra tråd, den här ska jag följa.
Citera
2016-03-18, 00:47
Medlem
biggander2s avatar
Finns det någon riktig nice RC nu? Älskade 3mmc, finns det någon liknande?
Citera
2016-03-21, 09:57
Medlem
madwolfs avatar
Testat 4-cl-pvp och hexedronet kan säga att båda är värdelösa..

Käkspänningar, uppvarvad och en galen paranoia, 3/3 personer upplevde samma slags "rus".

Riktigt Rävgift köp EJ
Citera
2016-03-22, 18:03
Medlem
CoopColas avatar
Jag brukade köra hårt på meph/3mmc och såna grejer. Gillar inte alls tjack. Vilken RC där ute, som går att beställa lagligt inrikes, skulle ni rekommendera för mig och min snok?

Tack på förhand!
Citera
2016-03-23, 19:31
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag brukade köra hårt på meph/3mmc och såna grejer. Gillar inte alls tjack. Vilken RC där ute, som går att beställa lagligt inrikes, skulle ni rekommendera för mig och min snok?

Tack på förhand!

Jag skulle personligen rekommendera NiPP, men det bör tilläggas att det inte kommer i närheten av varken mefedron eller det härliga tjacket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in