2017-10-31, 17:56
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Okej, då skiter jag i 4f-nep är ändå lite småsugen på 4F-PiHP. Får se om jag beställer när jag får lite pengar över som man kan slösa.

Beställ och testa. Är rea nu med
Citera
2017-11-01, 00:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Beställ och testa. Är rea nu med
Jo, det ska jag. Blir att freebassa
Citera
2017-11-02, 21:43
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Vilken är eg värt att införskaffa någon som provat 4clphp tillsammans med 4f-pihpen iv?
Om man jämför ex na***s Gula nintendo E med
6-eapb vilken e värt att satsa på har förstått att benzofuranen tyvärr inte e i.v värdig ifrån Ar****rs så bästa roa plugg lr oral?
Tillslut vilken är bäst att knulla på?
Senast redigerad av JohnnyRottweiler 2017-11-02 kl. 21:53.
Citera
2017-11-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Vilken är eg värt att införskaffa någon som provat 4clphp tillsammans med 4f-pihpen iv?
Om man jämför ex na***s Gula nintendo E med
6-eapb vilken e värt att satsa på har förstått att benzofuranen tyvärr inte e i.v värdig ifrån Ar****rs så bästa roa plugg lr oral?
Tillslut vilken är bäst att knulla på?

6-EAPB gör mig tokspeedad och kåt, och lite fyllevinglig. Men dyra är dom och tom dyrare nu. Jag föredrar att svälja dom som dom är, förra gången 3 direkt sen 3 till knappt 2 timmar senare. Det blev skevt, aldrig varit så snabb.
Citera
2017-11-02, 23:29
Medlem
KringExs avatar
Äf det ingen som tycker att 4F-NEP är frän?
Jag tycker den är skill men några folköl eller starköl om man vill och jävligt nice att sitta och porrrurfa med
Citera
2017-11-04, 21:46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Äf det ingen som tycker att 4F-NEP är frän?
Jag tycker den är skill men några folköl eller starköl om man vill och jävligt nice att sitta och porrrurfa med

Hur är denna gentemot 4f-NEB? Liknar den den någonting?
Citera
2017-11-05, 01:28
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
oam denna liknar NEB så köper jag direkt. 4f-NEB var bland de bästa stimulerande som jag har testat på.
Citera
2017-11-05, 02:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
oam denna liknar NEB så köper jag direkt. 4f-NEB var bland de bästa stimulerande som jag har testat på.

Inte testat den du talar om, men 4f-nep tyckte jag inte var något att köpa!
Kändes lite som att överdosera koffein bara, ganska svag och kände mig bara lite stirrig o skit
Citera
2017-11-05, 03:13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Inte testat den du talar om, men 4f-nep tyckte jag inte var något att köpa!
Kändes lite som att överdosera koffein bara, ganska svag och kände mig bara lite stirrig o skit
Okej, det låter ju trist tror att jag någon gång har tagit 4f-nep men minns inte hur ruset var.
Citera
2017-11-05, 06:27
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Okej, det låter ju trist tror att jag någon gång har tagit 4f-nep men minns inte hur ruset var.

Jao, marknaden har ju varit en besvikelse ett bra tag nu ;/
Citera
2017-11-05, 09:49
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Alltså den var okej, en väldigt mysig vardags stim, men knappast en utav dom bästa! Kanske beroende på vad man söker, vill man inte bli tok speedad så ja då var 4f-NEB helt okej.

Liknar NEB nep så ja då köper i allfall jag, gick att vara normal på NEB därav diggade jag den men söker man starkare grejer så ska man byta substans gick ej heller att öka dosen.
Citera
2017-11-05, 14:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist

Dom är ganska lika men 4F-NEP är lite mindre potent och snällare gentemot 4F-NEB, tycker jag iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in