Citat:
Ursprungligen postat av
DrGreenT
Jag har läst tråden nu, och som jag ser det har du två alternativ;
1. En hora
2. Acceptera situationen och dö gammal (men rik p.g.a. att du sluppit quinns) som oskuld
Har du hört uttrycket "Du kan bara hjälpa någon som vill bli hjälpt"? Du vill inte ha hjälp att bli en attraktiv kille för tjejerna, du vill ha en magisk formel som inte finns vilket gör dig förbannad på användarna som tar sig tid att försöka hjälpa.
Jag hade kallat dig för otacksam jävel om jag inte visste om din diagnos. Nu tycker jag bara synd om dig och hoppas att du hittar sätt att dämpa din diagnos. Då, och ENBART/KANSKE då, så kommer du nog se ändring.
Jag vill visst ha hjälp, och jag har tagit till mig en hel del av hjälpen, om du inte har märkt det. Min diagnos går inte att dämpa, förresten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zickler
Denna tråd är alltjämt fascinerande. Jag är ännu osäker på om ts är seriös eller ett troll som får oss att lägga tid på att förklara livet för döva öron. Nåväl, om du är seriös ts - inser du inte att alla råd vi ger dig, som inte är direkt kopplade till raggning, ändå skulle göra dig mer attraktiv? Om du ger dig fan på att bli mer självständig så blir du mer attraktiv. Om du slänger barnkläderna du har nu och satsar på en mognare och vassare stil så ökar du dina chanser. Om du utmanar dig själv gällande det sociala samspelet så kommer du komma ännu lite närmre ögonblicket då du får peta in den (gratis) i en suktande tjej.
Det finns inget magiskt piller eller raggningsreplik du kan använda dig av om du fortsätter som du alltid gjort innan.
Det finns idioter till män som är lata och oambitiösa som får ligga mängder, pga charm och sociala skills. Det finns motsatsen, män som är drivna och ekonomiskt framgångsrika men tråkiga och alldagliga. De får till förhållanden med kvinnor som tröttnat på första typen och vill slå sig till ro, att de sedan vänstrar då och då med mer spännande karlar är en annan sak. Det finns män som har allt vad gäller driv, framgång och sociala skills. De kan välja och vraka bland de bästa tjejerna.
Men du ts, du har inget av ovanstående och du kommer förbli oskuld om du inte gör något åt det. Så sätt igång. Sanningen gör ont ibland men det gör bara gott i slutändan. Inse nu för i helvete att du är totalt värdelös på att ragga tjejer. 25 år utan ens en liten puss är bevis på det. Ta till dig av nästan 20 sidor av bra tips i denna tråd, se videos på youtube, läs på och AGERA FÖR I HELVETE!
Jag är inget troll, jag har bara svårt för förändringar. Jag har redan sagt att jag kan ha på mig modernare kläder ute bland folk, men jag tänker inte slänga något.
Citat:
Ursprungligen postat av
megalomanin
Hej! Tänkte bara slänga in en snabb peppkommentar, tycker att du verkar vara en bra kille! Det kommer lösa sig när du minst anar det, försök bara komma ut ur den cirkel du hamnat i nu. Sök jobb, oavsett om det är något du egentligen inte är så sugen på. Jag håller tummarna att det löser sig för dig, kämpa på och tänk på att ditt värde som människa inte sitter i om du har haft din tunga i någons mun eller inte!

Tack, men tyvärr så känner jag mig ändå bitter, frustrerad och deprimerad. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till, även om jag har en del idéer. Jag har som sagt redan sagt att Daglig Verksamhet hjälper mig med att hitta ett jobb.