Den här typen av trådar fascinerar mig djupt. Å ena sidan tänker man att naturen bara har sin gång, alla är helt enkelt inte menade att få till det i det naturliga urvalet (dessutom har Sverige en fullständigt urspårad demografisk situation och om en del killar faller bort så gör det mig ingenting). Men det låter samtidigt väldigt hårt och känslokallt och många behöver bara en spark i röven för att komma igång. Det här inlägget riktar sig både till ts och till andra som inte kommer någonvart med damerna. Jag är ingen superstjärna när det kommer till att plocka upp tjejer på löpande band med en fingerknäppning, men jag tvivlar inte på min förmåga att få till det ganska regelbundet. Jag har roligt med tjejer och är inte rädd för att ge mig in olika situationer, även om det finns risk att bli nobbad längs vägen. Jag är mellan 25-30 år och har upplevt såväl långa och seriösa förhållanden som mer tillfälliga kontakter och ons.
Jag var själv i ett läge som kändes hopplöst innan jag började få till det med damerna från det året jag fyllde 20. Jag var lite blyg och hade ingen aning om hur jag skulle bli intressant i deras ögon, det kändes stundtals rätt osannolikt att jag någonsin skulle få till det. Men till skillnad mot ts och många andra här på forumet så tog jag mig i kragen och insåg att det jag hade gjort dittills inte hade fungerat och att det var dags att utmana sig själv för att ta sig framåt.
"Var dig själv bara", det får man ofta höra och det stämmer helt och hållet. Men det innebär inte att man som i ts fall ska sitta hemma hos mamma med antingen handkontrollen eller kuken i nävarna hela dagarna och vara nöjd med det. Det är okej att ha intresse för gaming och att runka ibland (även om det helst ska vara till ett minimum och definitivt helt utan porr, kolla trådarna i sexforumet) och det kan till och med vara okej att högst tillfälligt bo hemma hos päronen om det är nödläge. Men för fan, fastna inte i det där! Momentum! Ta dig ur din komfortzon illa kvickt, för av det man kan läsa sig till om dig och ditt modus operandi i den här tråden så kommer INGENTING att hända på tjejfronten och ju fortare du inser det - desto bättre. Inse också redan nu att du knappast kommer gå från ditt pojkrum ena dagen och in i ett förhållande nästa dag. Du har mycket att lära för att kunna ge dig in i något seriöst en vacker dag. Att få dig ett ligg för en kväll kan möjligtvis gå något snabbare.
Du ska sikta på att vara den absolut bästa versionen av dig själv. Hoppas du förstår vad jag menar med det. Att vara sig själv betyder inte att du ska göra som du alltid gjort i livet. Du ska bejaka dina speciella intressen och det som är din personlighet - men du ska också utvecklas och lära dig sociala färdigheter. Sträck på dig. Fast handslag. Kontrollerade rörelser med mening. Tala tydligt. Intressera dig för dina medmänniskor. Var öppen för nya intryck och utmaningar.
Detta var bara några få exempel på saker som leder till personlig utveckling och som i längden förbättrar dina chanser att få till det. Ingenstans kan du hävda att det gör dig till ett svin eller att dina speciella intressen tas bort. Återigen - du ska vara den bästa versionen av dig själv!
Inse att tjejmarknaden är precis som arbetsmarknaden. Du kommer inte innanför dörren utan vissa grundläggande egenskaper och skills. Om du är lat, analfabet och oerfaren i allmänhet så får du på sin höjd plocka ogräs i rabatterna runt kommunhuset och idrottshallen. Du kan översätta detta till att klä dig i barnsliga kläder som din mamma valt, inte våga prata med någon tjej och istället låsa in dig i källaren och tokrunka några timmar om dagen.
Så vad göra? Jo, lyssna på de som kan sin sak. Ta efter de som lyckas med tjejer. Jag antar att du nu känner dig lockad att skriva att du inte tänker bli som det tatuerade svinet på krogen som plockar till sig tjejer genom lögner och manipulation. Men vet du vad? Det finns fler sätt än det där och ärligt talat så tror jag inte att du skulle kunna ta dig in i den rollen hur mycket du än försöker, då är det bra mycket större chans att du fixar en tjej så som du håller på nu.
Första och enklaste förändringen till det bättre! Din fasad. Tjejer gillar killar som tar hand om sig och bryr sig om hur de vill uppfattas. Om du har simpla och barnsliga kläder så försök byta ut det mot välsittande (sjukt viktigt för ditt intryck!) skjortor, pikétröjor och andra stilrena plagg i bra kvalitet. Börja med färger som vitt, svart och olika blåa nyanser. Skorna är också viktiga. Kör vitt och svart (bruna skinnskor till mörkblå kostym är något av det bästa jag vet, lär dig lite om hur man blandar olika färger) där också till en början, enkla men stilrena modeller. I övrigt, var hel och ren. Fixa håret, allt annat än okammat morgonrufs kommer gynna dig. Styla det på det sätt som passar dig bäst(dvs inte så som du alltid gjort bara för att du blivit bekväm med det). En liten skvätt parfym gör gott. Tänderna borstas och tandtrådas varje dag, givetvis. Den egna lägenheten, som du helst borde ha skaffat redan igår, ska vara väl inredd. Åtminstone hyfsad ordning och reda i allmänhet, ingen tvätt på golvet eller för stora dammråttor i hörnena. Kliniskt rent i kök och badrum!
Den här typen av enkla förändringar till det bättre känns antagligen obekväma och främmande för dig just nu. Men ge det en chans. Kläderna och allt annat gör fanimig mannen! Om du nu skulle tycka den stilen jag har föreslagit är helt åt helvete fel för dig så hitta något som passar dig bättre i så fall, det är mycket viktigt att trivas i den stil man kör så klart. Jag vet inte riktigt vad du har för preferenser. Men jag lovar - allt är bättre än barnsliga kläder som din mamma köpt på coop.
Det var de enklaste förändringarna du kan göra. Nu är det dags att lära sig det sociala spelet och jag lovar att du kan göra det utan att bli ett svin som du påstår att man blir. För tjejerna skiter fullständigt i den åsikten och det kommer inte förändras, oavsett vad du tycker om det. De vill hänga med killar som får dem att skratta och ha roligt, samtidigt ska du göra dem nyfikna på dig som person, du ska vara spännande och trygg i dig själv. Det kan göras på flera sätt - saker som ofta går hem är t ex intelligens, humor, livserfarenheter och ambitioner i livet. Speciella intressen kan vara bra om de presenteras på rätt sätt.
Nåväl, du är inte riktigt där än och du ska nog till en början bara försöka lära dig ha givande samtal med tjejer. Den dagen du lyckas hålla längre konversationer om stora och små saker och livet i allmänhet och där hon både skrattar, blottar sina sårbarheter och ställer motfrågor till dig så har du kommit en bra bit på väg. Det är så du lär dig att slappna av runt tjejer, lyssna på dem och börja förstå hur deras tankar och känslor går. Ta ner dem från piedestalen du satt dem på helt enkelt. Utan detta steg så är du rökt, så sätt igång direkt. Läste någonstans att du verkar ha rätt bestämda åsikter om vissa saker och ting, det är bra att stå för sina åsikter. Men var försiktig på samma gång, du måste kunna lyssna på henne och inte köra över henne bara för att hennes åsikter inte passar dina referensramar. Samtal behöver inte vara ett spel där en vinner och en förlorar. Ödmjukhet blandat med ryggrad för dina egna åsikter och tankar, känns som att detta kan bli problematiskt för dig, men lycka till.
Jag skulle kunna skriva bra mycket mer, men jag tror detta räcker för stunden. Du har en mycket lång väg att gå men helt omöjligt är det inte. Den dagen du bestämmer dig, tar några bestämda steg ur den jävla komfortzonen hemma hos morsan din och står på egna ben ute i världen (i ordentliga kläder..) så är mycket vunnet. Du kommer inte bli ett svin, jag lovar. Tvärtom så är allt du kan bli om du tar steget ut bättre än den jättebebis utan pungkulor du är just nu. Det är dagens sanning.
Lycka till!
Till sist, kolla in den här killens sida. Signa dig på hans newsletter och se hans videos på youtube. Där finns många tips på bra grejer du kan göra med dig själv och runt tjejer, allt utan att du blir ett svin.
http://authenticgame.com/