Inte tillräckligt tydliga. Jag har inte fått svar på de frågor jag har ställt nyligen än, t.ex.
Citat:
Första veckan brukar vara rätt dryg men sen är man avgiftad och det blir nästan lite äckligt att tänka på godis. Prova själv!
Nej. Jag har redan provat med detta. Det funkar inte för mig, och dessutom är det bara plågsamt.
Citat:
Och det du ska äta är redan nämnt. Havregrynsgröt, ägg, kvarg, bulgur, potatis, kött, linser osv. Mer riktigt bra mat helt enkelt. Glöm inte mycket frukt och grönt varje dag.
Okej, en del av det där kan jag säkert äta. inte allt, dock. Inte en chans.
Citat:
Fortsätt lämna in CVn.
Jag har inte ens nåt att skriva på CV:t! Alltså, det är ingen idé. Jag är helt enkelt en person som inte går att anställa.
Jag har aldrig ätit det och har inget intresse av att börja med det heller.
Citat:
Och varför kan du inte äta vanliga kvarg? Vad är det som är svårt att blanda kvargen med säg fun light, eller marmelad eller sylt, eller bär, eller vad som helst.
Jag kan inte få det att smaka gott. Det går helt enkelt inte. Nä, för mig är det antingen yoghurtkvarg eller ingenting alls.
Citat:
Jag erbjöd Markus att lägga upp ett kostschema för tre dagar av god mat med lagom av protein/kolhydrater/fett. Jag sa dock att det skulle bli vegetariskt då jag är dålig på matlagning med kött och därför kommer konstruera bättre vegetariska recept. Markus avvisade då han inte kunde klara tre dag utan kött (även om både ostkaka och våfflor går bra).
Jag vill inte äta vegetariskt, snubbinna. Det måste du faktiskt acceptera.
Citat:
Marcus vill helt enkelt inte testa nya grejer även om det innebär att han får den informationen han efterfrågar direkt in i mailboxen.
Jag fick inte den informationen alls, är jag rädd. Sen så missförstod du mig och ville inte prata med mig mer, vilket jag ber om ursäkt för; jag menade inte att låta otrevlig.
Varje gång jag pratar med en annan människa så missförstår vi varandra. Det är därför det är min lott i livet att vara ensam, helt enkelt.