Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Markus, gå till simhallen och skaffa ett klippkort!
Jag är inte intresserad av att simma.
Citat:
Du kan också kolla om de har några kurser för vuxna.
Kurser i vadå, att simma? Jag kan redan simma!
Citat:
Ursprungligen postat av
snubbinna
Vill du ses i Stockholm i sommar? Vi kan shoppa nya kläder som är snygga och käka en glass på stan eller något annat som du skulle tycka var roligt.
Det låter jättekul! Javisst, det gör jag gärna, tack!
Citat:
Jag har ett enda mini-krav och det är att du ska, inom två veckor, testa öl. Det kan vara starköl, folköl, lättöl eller alkoholfri öl, det spelar ingen roll! Jag vill bara att du ska få tillbaka drivet att testa nya grejer och försöka igen.
Okej...så
innan måndagen den 3 april, menar du? Går det bra? För i så fall kan jag absolut göra det. Kommer förmodligen att få det gjort när jag besöker
Imiron nästa helg.
Citat:
Nu kan du söka in till högskola inför hösten. Ska du söka?
Det ska jag. Troligtvis till universitet, dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zickler
Av dina svar att döma så känns det som att du är inne i en riktig dålig period rent psykiskt. Tråkigt, men det är förståeligt, jag vet själv hur det är.
Tack. Jag vet inte vad jag ska göra.
Citat:
De allra flesta här inne försöker verkligen hjälpa dig och jag kan lova dig att tråden hade varit död, bortglömd och låst för längesen om vi inte hade trott på att du kan utvecklas. Känns inte det bra?
Jodå...det känns bra.
Citat:
Du kan så oerhört mycket mer än vad du själv tror, det är jag och många andra helt övertygade om.
Tack. Jag hoppas att ni har rätt.
Citat:
En nyfiken, orädd och spontan kille kommer framstå som roligare och mer erfaren och det är så överjävligt mycket mer attraktivt än en kille som aldrig kan tänka sig att vara spontan och prova nya saker.
Det är inte den jag är. Jag är inte nyfiken eller orädd eller spontan, helt enkelt.
Citat:
Kämpa på Markus, hoppas du snart mår bättre igen.
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aryt
Tänk på att du har bra grejer på gång, du ska flytta hemifrån snart! Det är jättebra och viktigt för din utveckling! Du ska få en boendestödjare som kommer att bli en ny person som kommer att finnas regelbundet i ditt liv och som du antagligen kommer att kunna göra saker med.
Jovisst, du har rätt - men jag har faktiskt redan en boendestödjare som jag redan har träffat flera gånger.
Citat:
Vad övrigt är behöver du professionell hjälp!
Jag ska på återbesök hos min psykolog på onsdag.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrsteve2
Du har drygt 15 timmar om dagen att hitta på saker, men att gå till gymmet och lyfta vikter hittar du en ursäkt för att att skippa.
Jag har börjat gå till gymmet igen. Jag har dock inte börjat lyfta vikter än. Jag hade varit borta från gymmet i en månad. Jag kunde inte börja med ett nytt program direkt.
Citat:
Du vägrar också se "yes man" trots flera rekommendationer.
Japp! Tänker heller aldrig se den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zickler
Du menar alltså att du inte kan avsätta två timmar av den fritid du har i överflöd för att se en rätt rolig film med ett budskap som du verkligen bör ta efter - bara för att Rotten tomatoes har gett den lite tråkig kritik??
Ja, det stämmer. Dessutom är jag inte intresserad.
Citat:
Har någon, t ex din pappa, sagt något i stil med "Bulgur?! Nej sån jävla kaninmat kan man inte äta! Smakar bara konstigt"?
Nä,
det var bara för att jag inte var intresserad.
Citat:
Vad ska krävas för att du ska känna för att göra något nytt eller annorlunda?
Vet inte. Jag orkar bara inget längre.
Och ja,
V-rock; jag gillar romaner.