2015-11-30, 22:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Modigt gjort
Bara försök inte låta det påverka dig och fortsätt med ditt liv typ^^
Citera
2015-11-30, 22:17
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wapswapswaps
Jahapp... Så riktiga män golar eller vad är det du försöker få fram? Vi skippar ordet "riktiga" då du verkar störa dig på det din ordpolis. Bra män golar inte. Men egoistiska hens gör det.

Då är jag en egoistisk hen enligt dig, men fan så mycket mer stolt än du någonsin kommer känna dig...
Citera
2015-11-30, 22:23
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Jahapp... Så riktiga män golar eller vad är det du försöker få fram?
Nej, att det beror på situationen.

Din kuk är helt jävla irrelevant.

Citat:
Vi skippar ordet "riktiga" då du verkar störa dig på det din ordpolis. Bra män golar inte. Men egoistiska hens gör det.
No true scotsman!

Jag golar ibland. Ibland inte. Beroende på situationen. Inte att jag skiftar kön, och inte heller för att det finns någon fysik lag som gör golande allt golande rätt eller fel. Tokigt va?

TS gjorde i den här situationen helt rätt. TS var en riktigt bra människa som ställde upp för en annan så. Bra mycket mer balls än de övriga som beskrivs i denna historien. Här var TS en bra människa som golade. Hade han golat på att någon om helgerna tar någon drog eller något annat som inte skadar någon så hade han varit ett svin.
Senast redigerad av FlashbackImprover 2015-11-30 kl. 22:31.
Citera
2015-11-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Då är jag en egoistisk hen enligt dig, men fan så mycket mer stolt än du någonsin kommer känna dig...
Jag respekterar att du erkänner att du är det. Sen får jag väl gratulera att du känner stolthet i de hela, jag hade inte kunnat kolla mig i spegeln om jag hade golat ner någon.
Citera
2015-11-30, 22:30
Medlem
EnDronts avatar
Citat:
Jag respekterar att du erkänner att du är det. Sen får jag väl gratulera att du känner stolthet i de hela, jag hade inte kunnat kolla mig i spegeln om jag hade golat ner någon.
Pajas. Hur hade du känt om någon misshandlat ditt barn men ingen som sett det ville "gola"? Enbart kriminellt slödder resonerar på sättet som du gör.

OnT: TS gjorde helt rätt och om de andra anställda inte skärper sig borde de sparkas. Hade varit intressant att få veta vilken arbetsplats det är, med tanke på att det verkar vara ett välkänt företag? Om du inte har lust att outa det får du gärna skicka ett PM.
Citera
2015-11-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Nej, att det beror på situationen.

Din kuk är helt jävla irrelevant.

No true scotsman!

Jag golar ibland. Ibland inte. Beroende på situationen. Inte att jag skiftar kön. Tokigt va?

TS gjorde i den här situationen helt rätt. TS var en riktigt bra människa som ställde upp för en annan så. Bra mycket mer balls än de övriga som beskrivs i denna historien.
Min kuk? Här diskuterar vi goleri, men du sitter o fantiserar om kukar.... Jasså det beror på situationen för dig. Du golar när det passar dig helt enkelt.
Citera
2015-11-30, 22:32
Medlem
Citat:
Jag har sett verkligheten till skillnad från dig. Inom kriminella kretsar säger du, i Sverige är ju alla som använt droger kriminella o det är många ska du veta. Vart går gränsen kan man ju undra? Men på arbetsplatser är det andra regler såklart. OT: vart är din avatar dagis dropout? Lol ditt jävla luder
Om du har sett verkligheten så vet du mycket väl att jag inte syftar på folk som röker holk eller drar nån lina på helger.

Ja, det är andra regler på arbetsplatser så vad pratar du om?

Citera
2015-11-30, 22:34
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Jasså det beror på situationen för dig. Du golar när det passar dig helt enkelt.
Japps. En mycket skarp iakttagelse.
Citera
2015-11-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnDront
Pajas. Hur hade du känt om någon misshandlat ditt barn men ingen som sett det ville "gola"? Enbart kriminellt slödder resonerar på sättet som du gör.

OnT: TS gjorde helt rätt och om de andra anställda inte skärper sig borde de sparkas. Hade varit intressant att få veta vilken arbetsplats det är, med tanke på att det verkar vara ett välkänt företag? Om du inte har lust att outa det får du gärna skicka ett PM.
Din hora! Jag är fullt medveten om att det kan vara orättvist o hemskt men det är så det fungerar. Jag sitter inte o hyllar gangster beteende jag säger bara som det är din golvurmare.
Citera
2015-11-30, 22:41
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:

Sorgligt att du inte klarar av att stå upp för vare sig dig själv eller dina medmänniskor, men det är något du får jobba med på egen hand. Att kunna se sig själv i spegeln och kunna känna stolthet för att man har hjälpt en annan människa ifrån ondska är en grym känsla, hoppas att du får uppleva det en dag.

Ta vara på dig...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Om du har sett verkligheten så vet du mycket väl att jag inte syftar på folk som röker holk eller drar nån lina på helger.

Ja, det är andra regler på arbetsplatser så vad pratar du om?

Jasså den blev anmäld. I sånna fall har man rätt o gola Jag svär på allt att det inte var jag, men jag borde gjort det!
Citera
Medlem
rejmans avatar
Du hade kunnat lösa det på ett bättre sätt genom att bara säga att du inte har något med saken att göra och gått därifrån - då hade du lämnat åsnorna med chefen och haft ett vitt papper.

Hade dom i efterhand blivit sura på dig för att du inte backat dom så hade du bara kunnat säga att du inte vill vara med på deras skit.

Hade chefen dykt upp och frågat ut dig så hade du kunnat säga att du inte blandar in dig i vad dom gör.

Win-Win.

Sen hade jag tagit ett snack med nötterna om att dom inte ska dra in dig i något mer igen och att dom får sköta sitt eget.

Till det verkliga scenariot.
Nej du golade inte, snubbarna är idioter och får ta sina konsekvenser eftersom dom försökte dra in dig i skiten. Hade dom dock inte dragit in dig i det och du berättat för chefen bakom ryggen på dom så hade det sett mycket värre ut. Nu så visade du att du inte pallade med deras skit helt enkelt.

Nu sitter du i en sits där dina kollegor (dåliga sånna) inte litar på dig och du framstår som en rövslickare hos chefen OCH att du inte kan hålla hemligheter. Men stå på dig och säg att du ville göra det du kände var rätt för att du är emot sånt beteende. Och till nästa gång så gör det som jag skrivit ovan. Kollegorna är inget att ha så du har ändå inte förlorat något, men tänk bara på att ha ett vitt papper i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in