2024-02-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Ingen bryr sig om ditt gaggiga falska minne.
Hosta upp bevis på att det sades istället.
Hosta bevis att det inte sades istället. Min hjärna är inte förstörd av knark och alkohol till skillnad från dej.
Citera
2024-02-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
I vilken match? Om det var en sån folkfest och ni alla skrålade, drack öl hela natten lång och sjöng in dess minne, säg åtminstone vilken match kommentaren kommer ifrån.

England-Kamerun 1990. Vadå skrålade, sjöng och drack öl? Idiot!

Nu fattar alla varför jag hittills hållit mig undan viktigpettrar, förståsigpåare, hobbypsykologer och andra foliehattar!
Citera
2024-02-06, 21:46
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Jag föreslår att Slowcooker och Palkranen möts upp imorgon, går till Kungliga Biblioteket, kollar igenom matchen. När sedan citatet inte kommer så kan ni tillsammans komma på ett hopkok om varför Ulf Kristersson, FBI & Säpo brutit sig in i biblioteket och redigerat videon.
Citera
2024-02-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Hosta bevis att det inte sades istället. Min hjärna är inte förstörd av knark och alkohol till skillnad från dej.

Sen för mej spelar det nada roll vad du tror, var du ens född 1990?
Mitt kristallklara minne sviker mej aldrig.
Citera
2024-02-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Har du lika bra koll på KB’s regler och vilket mästerskap det handlar om, som du har på ditt minne?
Det jag vet om KB är lite fragmentariska kunskaper men vet att förr krävdes speciella tillstånd för tillgång till KB:s arkiv, att en random flashbackare har varit där och "kollat" inspelningen låter inte alltför troligt speciellt när snubben är anonym vem som helst kan påstå sånt.

Matchen var Kamerun - England, semifinal VM 1990, Kamerun tog ledningen 2-0 och det började lukta skräll, sen gjorde England två mål, 2-2, sen fick England straff 2-3, kameran visade Kamerun-bänken, de såg inte alltför glada ut.
Kristallklart minne av detta. Som igår. Fast matchen var rätt ointressant från början, England kör över Kamerun var det tänkt. Därför fastnade matchen i minnet.
Citera
2024-02-06, 22:03
Medlem
Citat:
Jag föreslår att Slowcooker och Palkranen möts upp imorgon, går till Kungliga Biblioteket, kollar igenom matchen. När sedan citatet inte kommer så kan ni tillsammans komma på ett hopkok om varför Ulf Kristersson, FBI & Säpo brutit sig in i biblioteket och redigerat videon.
Vad har du för bevis att någon flashbackare har varit på KB och kollat matchen?
Inga som helst, hur naiv är du, i en sån här tråd kan vem som helst påstå vad som helst men en naiv snubbe som du ta detta för sanning.....
Citera
2024-02-06, 22:06
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Vad har du för bevis att någon flashbackare har varit på KB och kollat matchen?
Inga som helst, hur naiv är du, i en sån här tråd kan vem som helst påstå vad som helst men en naiv snubbe som du ta detta för sanning.....

Tre pers under ett spann av 9 år. Deras berättelser stämmer överens med varandra, det är bara att hoppa bakåt och bläddra bland sidorna så ser du väldigt detaljerade minut-för-minut loggar om vad som händer i den matchen.

Det är inte svårt att få access dit, om du tror att de här tre personerna ljuger, varför inte gå dit och kolla? Det är jättelätt att få access dit.
Citera
2024-02-06, 22:08
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Kom inte med massa ursäkter nu som att "det är så svårt att få access" "jag har granatsplitter i benet från Koreakriget som spökar" eller "jag orkar inte åka dit, min hund käkade upp mitt busskort så det får vara, jag litar på mitt glasklara minne!"
Citera
2024-02-06, 22:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Det jag vet om KB är lite fragmentariska kunskaper men vet att förr krävdes speciella tillstånd för tillgång till KB:s arkiv, att en random flashbackare har varit där och "kollat" inspelningen låter inte alltför troligt speciellt när snubben är anonym vem som helst kan påstå sånt.

Matchen var Kamerun - England, semifinal VM 1990, Kamerun tog ledningen 2-0 och det började lukta skräll, sen gjorde England två mål, 2-2, sen fick England straff 2-3, kameran visade Kamerun-bänken, de såg inte alltför glada ut.
Kristallklart minne av detta. Som igår. Fast matchen var rätt ointressant från början, England kör över Kamerun var det tänkt. Därför fastnade matchen i minnet.
Du minns ju inte ens matchen ju...
Många fel i din redogörelse av den
Citera
2024-02-06, 22:13
Medlem
Citat:
Tre pers under ett spann av 9 år. Deras berättelser stämmer överens med varandra, det är bara att hoppa bakåt och bläddra bland sidorna så ser du väldigt detaljerade minut-för-minut loggar om vad som händer i den matchen.

Det är inte svårt att få access dit, om du tror att de här tre personerna ljuger, varför inte gå dit och kolla? Det är jättelätt att få access dit.
Har inget behov att gå dit och kolla. Vet ju för fan vad jag såg och hörde i direktsändning 1990.
Litar inte på så många flasbackare, mest bottenskrap och psykfall, sysslolösa nollor utan drivkraft.
Ni får fortsätta er lekstuga utan mej.
Citera
2024-02-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Du minns ju inte ens matchen ju...
Många fel i din redogörelse av den
Rätta mej eller håll käften.
Du låter som en nedgången alkis som yrar.
Senast redigerad av SlowCooker 2024-02-06 kl. 22:18.
Citera
2024-02-06, 22:18
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Om ditt minne är så "kristallklart", varför så rädd för att kolla upp om det verkligen är kristallklart? Är det världens undergång ifall du minns fel? Du anklagar ju tre trovärdiga personer här för lögn enbart baserat på ett 34 årigt minne som bevisligen inte är kristallklart (din recap från matchen med händelser och mål stämmer inte överens med hur det gick till)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in