2023-09-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jag har inte skällt.

Tycker bara det är konstigt att säga att man kommer ihåg citatet från en match och sedan börjar med att kolla en annan match.
Vi kanske får en rapport ang. den match Retsina minns citatet ifrån inom kort...
Dessutom är det konstigt att hen säger att det visas en bild på Kameruns avbytarbänk.

Är en kort sekvens från sidan men den bilden är nog långt ifrån vad folk ser framför sig i minnet.
Citera
2023-09-05, 11:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Fick höra av en användare att det blivit aktivitet i den här tråden och helsike vilken lång läsning. Har 18 sidor kvar nu innan jag är up to date.

Vad hände med Fnord, står att han är avstängd? Finns nåt hopp om hans VHS?

50/50. Antingen får han fram den eller så får han inte fram den.
Citera
2023-09-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
50/50. Antingen får han fram den eller så får han inte fram den.

50/50? 🤣

99.99/0.01 till "nej sidans" favör snarare

Och då är jag snäll
Citera
2023-09-05, 15:49
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Fick höra av en användare att det blivit aktivitet i den här tråden och helsike vilken lång läsning. Har 18 sidor kvar nu innan jag är up to date.

Vad hände med Fnord, står att han är avstängd? Finns nåt hopp om hans VHS?
För att göra ditt liv lite lättare.. Nej. Det finns 0 hopp om någon VHS från honom. Ett gigantiskt troll som jag inte begriper hur folk kunde mata som dom gjorde.
Min rekommendation är att du helt ignorerar inlägg som berör honom. Om det är han som skrivit eller någon som svarat honom så är det helt meningslöst att läsa det.
Citera
2023-09-05, 16:24
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
För att göra ditt liv lite lättare.. Nej. Det finns 0 hopp om någon VHS från honom. Ett gigantiskt troll som jag inte begriper hur folk kunde mata som dom gjorde.
Min rekommendation är att du helt ignorerar inlägg som berör honom. Om det är han som skrivit eller någon som svarat honom så är det helt meningslöst att läsa det.

Tror du har rätt.
Det är rätt tydligt från början att det här rör sig om en person som aldrig skulle erkänna sig ha fel. Växlar fram och tillbaka mellan hånskratt och anklagelser och ibland en spelad konstruktiv ton där han backar på vissa grejer men håller diskussionen igång och låtsas vilja redovisa ”beviset”.

Men nåt bevis kom aldrig.
Tyvärr.

Har tänkt ta en ny tur till KB snart, mest för att klargöra en del saker och kolla upp en del osett material.

Inte sugen på 60 episoder av Kryzz men visst kan man ta och titta på nåt avsnitt, i synnerhet de som sänts direkt efter vm90 och 94.

Radions referat från eng-kam90 och swe-kam94 känns också lite lockande.
Citera
2023-09-05, 17:25
Medlem
Citat:
Tror du har rätt.
Det är rätt tydligt från början att det här rör sig om en person som aldrig skulle erkänna sig ha fel. Växlar fram och tillbaka mellan hånskratt och anklagelser och ibland en spelad konstruktiv ton där han backar på vissa grejer men håller diskussionen igång och låtsas vilja redovisa ”beviset”.

Men nåt bevis kom aldrig.
Tyvärr.

Har tänkt ta en ny tur till KB snart, mest för att klargöra en del saker och kolla upp en del osett material.

Inte sugen på 60 episoder av Kryzz men visst kan man ta och titta på nåt avsnitt, i synnerhet de som sänts direkt efter vm90 och 94.

Radions referat från eng-kam90 och swe-kam94 känns också lite lockande.

Radiospåret är det enda kvar som känns rimligt. Även om det är fel kommentator och utan bild. Mest för att det är de enda minnesbilderna som inte checkats av.

Men kan också utgå ifrån att om man skulle hitta något är det inte "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" utan något i stil med "det ser mörkt ut för Kamerun nu".

Kryzzspåret tror jag inte alls på. Mest för att någon i produktionen rimligtvis skulle ha kommit ihåg ett skapat skämt. Dessutom finns inga som helst sådana minnesbilder från människor.
Citera
2023-09-05, 17:54
Medlem
Förövrigt har Auswanderers filmsnutt från KB åkt ner. Jag laddade hem den dessförinnan. Någon som vet var man kan lägga upp den mer permanent?
Citera
2023-09-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Förövrigt har Auswanderers filmsnutt från KB åkt ner. Jag laddade hem den dessförinnan. Någon som vet var man kan lägga upp den mer permanent?

https://cyberfile.me & https://bunkrr.su är nog de mest beständiga som är gratis.
Citera
2023-09-05, 20:40
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
50/50? 🤣

99.99/0.01 till "nej sidans" favör snarare

Och då är jag snäll

Ja, men jag tror inte Fnord är ett troll som många skriver utan ett typexempel på en klassisk mytoman som får en kick av att stå i centrum. Ljugandet blir tvångsmässigt och ett sätt att hävda sig. Som tidigare sagts är det smått obegripligt att folk här matade hans ego så länge.
Citera
2023-09-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
https://cyberfile.me & https://bunkrr.su är nog de mest beständiga som är gratis.

Tack!

Här kommer Auswanderers klipp av matchen England Kamerun 1990 igen.

Länk1: (klicka ner popupreklamen)
https://bunkrr.su/v/Zm82SxU8as2pE

Mirror: (Varning för mycket porreklam)
https://cyberfile.me/b30l

Ska även uppdatera sammanfattningen med Retsinas senaste vittnesmål av samma match på VHS.
Senast redigerad av avec 2023-09-05 kl. 20:59.
Citera
2023-09-05, 21:01
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Ja, men jag tror inte Fnord är ett troll som många skriver utan ett typexempel på en klassisk mytoman som får en kick av att stå i centrum. Ljugandet blir tvångsmässigt och ett sätt att hävda sig. Som tidigare sagts är det smått obegripligt att folk här matade hans ego så länge.

Det var genom matande vi fick ett ganska kul slut på historien.
Citera
2023-09-05, 21:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det var genom matande vi fick ett ganska kul slut på historien.

Stor humor när Jerkus promenixar in på macken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in