2023-09-02, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Tycker det är kul att diskutera. Vadådå?

Du förstår ju inte vad det handlar om. Kan ju lika gärna trolla i en tråd om syslöjd. Bättre att låsa denna tråd som det är nu
Citera
2023-09-02, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Du förstår ju inte vad det handlar om. Kan ju lika gärna trolla i en tråd om syslöjd. Bättre att låsa denna tråd som det är nu
Lol, fan babblar du om?

Visste inte att man måste kunna allt om det man vill diskutera på Flashback
Citera
2023-09-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Lol, fan babblar du om?

Visste inte att man måste kunna allt om det man vill diskutera på Flashback

Jag ger upp. Kan någon annan förklara ?
Citera
2023-09-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Jo.. om.någon av er faktiskt hade läst tråden ni skriver i, så hade ni förstått ironin i mitt inlägg

Mandelaeffekten har nämnt typ 100 gånger
Då borde du veta att man ska vara ytterst försiktig med ironi i skrift eftersom det är svårtolkat. Du kan likaväl framstå som efterbliven, det är 50/50 varje gång.
Citera
2023-09-02, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Då borde du veta att man ska vara ytterst försiktig med ironi i skrift eftersom det är svårtolkat. Du kan likaväl framstå som efterbliven, det är 50/50 varje gång.
I just det här fallet var det ju dock väldigt uppenbar ironi
Citera
2023-09-02, 12:26
Medlem
Citat:

Ja, det kan man även när man kommenterar i en tråd man inte läst
Citera
2023-09-02, 12:49
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Varning: Det är bara en tidsfråga innan det dyker upp någon här och lägger ut en ljudfil där Arne säger citatet. AI-genererat givetvis.

Här är till exempel en AI-ljudfil på när Jimmie Åkesson förespråkar invandring. Visst det låter inte perfekt, men i Arnes fall är det bara 7 ord som ska klaffa.

Så sakta i backarna när en sådan video dyker upp. Betrakta det som fejk tills det gått att bekräfta med oberoende källor.
Citera
2023-09-02, 12:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Alltså du känner inte själv att du är litet väl konspiratorisk nu? Jag hade gjort upp om att träffa VonOben men jag blev avstängd härifrån och fick min enda kommunikations-linje till VonOben beskuren och då löste jag det på ett i mitt tycke väldigt snyggt sätt.

Angående kassetten så fick jag den uppspelad för mig i telefon för drygt någon vecka sedan så jag har det i otroligt färskt minne nu, plus de två vittnen som såg bandet lajv i Storvreta. Plus Retsina som fixat sin Hitatchi. Plus Arne Hegerfors själv och de många tusentals personer som sett och hört detta med egna ögon och öron...

Ja du förstår ju själv hur starka bevisen är. Nu kommer VonOben eller Jerkus snart att komma med bevisen till allmän beskådan och dessutom Retsina. Kommentaren är sedan länge bevisad, när ska du inse detta?

Du kunde ha gjort ett nytt konto bara och PM:at VonOben med det.
Citera
2023-09-02, 12:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Nu upprepar jag säkert en frågeställning, men det är helt omöjligt att läsa igenom hela denna tråd.

Jag tillhör en av dem som kommer ihåg citatet. Dock så var jag inte gammal VM -94 även om jag kommer ihåg turneringen. Hade han sagt det -94 så hade jag inte haft så relativt klara minnesbilder som jag har.

OM detta har yppats av Arne så tror jag snarare att det handlar om VM -98. Bara spånar fritt här, tankar?

Citatet publicerades första gången 1995.
Citera
2023-09-02, 13:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
OM det inte sas på radio alt tv, mörkläggning och radering av allt material, som inte - varför har halva landet psykos och kommer ihåg händelsen för?

Mandela?
Matrix?
Bred psykos?
Önsketänkande?

Kom med bevis på att det faktiskt HAR skett eller kom med bevis på att det faktiskt INTE har hänt.

Att bevisa att något INTE har hänt är rätt svårt. Ungefär som folk som säger att man ska bevisa att Gud inte finns. Bevisbördan ligger på de som hävdar att citatet har yttrats.
Citera
2023-09-02, 13:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nej, jag nämnde den för några dagar sedan.

Tror han var sarkastisk.
Citera
2023-09-02, 13:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Von0ben och Tintin.i.Kongo exempelvis.

De har dessutom hjälpt till i granskningen. Von0ben åkte till och med till en bensinmack där ett troll sa att han skulle få hämta upp ett VHS band med citatet. Bluff från trollets sida.

Det var jerkus som åkte till macken. Inte Von0ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in