Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
Har du känningar på "sporten" bör du kunna erhålla samma information som mig, inga konstigheter. Var du dessutom med när sägningen sas, bör du kunna rota fram den i din skalle, om du inte drabbats av den där falska-minnen-sjukan, som kvinnan med hängbröst och hatt här i tråden anklagar alla för.
Huruvida du tror/anser att jag ljuger eller inte, är totalt ointressant för min del. Jag valde att delge svaret/sanningen i tråden efter mina efterforskningar och kontakter med SVT/SR, vad du gör med den informationen skiter jag högaktningsfullt i. Ibland gör sanningen ont, ibland blundar man för den. Ajöken fröken.
Ja du. Man undrar vad som får en person som kommer in lite snett i en tråd att börja väva ihop stora märkliga och lättgenomskådade lögner.
Det hade räckt med ’åh fan var det inte Bosse Larsson som kommenterade den matchen? Och folk har alltså granskat just den matchen? Sorry minnet spelade mig ett spratt.’
Men nej. Du har då skickat ett hemligt PM:at till folk om den slutliga sanningen.
När inte det funkade så hade du mailat med SVT
samt SR - under två dagars tid, och fått ’bekräftelse’ strax före midnatt en lördag.
Du lider inte av falska minnen, du är en simpel lögnare.
Fast mest kraft lägger du på att sprida invektiv kring dig, med långa beskrivningar av motdebattören.
Man ba, men
varför? Har du inget viktigare att ägna dig åt?