2018-10-08, 20:15
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej. Den har folk kollat. Vad gör vi nu?

Från vilket VM, 1990 eller 1994?
Citera
2018-10-08, 20:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Från vilket VM, 1990 eller 1994?

England spelade inte VM -94 så ta en gissning.
Citera
2018-10-08, 20:20
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
England spelade inte VM -94 så ta en gissning.

Skulle bara kolla dig om du var me . VM 1990 så klart. By the way, HEGERFORS IS KING.
Citera
2018-10-08, 20:26
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Skulle bara kolla dig om du var me . VM 1990 så klart. By the way, HEGERFORS IS KING.

Nej. Matchen England - Kamerun är som sagt kollad och avfärdad.
Citera
2018-10-08, 20:27
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Nej. Matchen England - Kamerun är som sagt kollad och avfärdad.

Ok skicka mig länken till matchen, tack.
Citera
2018-10-08, 20:31
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Nej. Du får ta dig till biblioteken i Stockholm, Lund, Uppsala, Umeå, Linköping eller Göteborg för att se matchen. Eller läsa detta:
(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"
Citera
2018-10-08, 20:33
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Nej. Du får ta dig till biblioteken i Stockholm, Lund, Uppsala, Umeå, Linköping eller Göteborg för att se matchen. Eller läsa detta:

Kan du inte bevisa eller skicka mig en länk så faller din teori under just konspirationsteori. Du hittar bara på. Du är lika trovärdig som Baghdad-Bob.
Citera
2018-10-08, 20:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Kan du inte bevisa eller skicka mig en länk så faller din teori under just konspirationsteori. Du hittar bara på. Du är lika trovärdig som Baghdad-Bob.

Älskade lilla vän, vi har två personer som sett matchen i nutid på bibliotek och citatet finns inte där. Inte ens SVT har lyckats hitta klippet.
Så nej, det är du som har att bevisa ditt, vad det verkar, falska minne som äkta vara.
Citera
2018-10-08, 20:56
Medlem
I mitt minne skedde detta uttalande av Bosse Hansson VM-94 Ryssland-Kamerun. Ryssarna leder med 3-0 och avbytarna sitter o deppar på bänken. Sedan kommer Milla in o gör 3-1 och minerna blev gladare. Så någon gång precis före halvtid eller efter domaren blåst av första halvlek borde det skett. Såg ju matchen! Eller är jag också drabbad av denna masspsykos!?
Citera
2018-10-08, 21:04
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Just det faktum att det inte går att 'länka till matchen' är ju ett indicium bara det. Du hittar allt som hänt i tevehistorien på Youtube. Men detta citat går av någon anledning inte att hitta.
Citera
2018-10-08, 21:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jompa75
I mitt minne skedde detta uttalande av Bosse Hansson VM-94 Ryssland-Kamerun. Ryssarna leder med 3-0 och avbytarna sitter o deppar på bänken. Sedan kommer Milla in o gör 3-1 och minerna blev gladare. Så någon gång precis före halvtid eller efter domaren blåst av första halvlek borde det skett. Såg ju matchen! Eller är jag också drabbad av denna masspsykos!?

Den är kollad av användaren lindeman. Länk finns här:
Citera
2018-10-08, 21:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jompa75

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in