2015-11-21, 18:51
Medlem
Fistkramps avatar
Tips

Ha inte sex med kvinnor dom fått barn
Eller kvinnor som är för smala..

Halvmulliga som inte fått barn ännu ökar dina chanser att träffa en tight fitta..

1/3 av dem jag sexat med har haft otrång fitta
Citera
2015-11-21, 19:10
Medlem
din snopp är liten. har testat på mig o mina kompisar nu och alla fyra kan hålla tajt runt ett finger (Vi har fött barn vaginalt allihop). har du funderat på att operera dig eller möjligen bli bög (ev är ett arsle ännu trängre)?
Citera
2015-11-21, 19:36
Medlem
olasvenssons avatar
16 centimeter är i det kortaste laget.
Citera
2015-11-21, 19:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
din snopp är liten. har testat på mig o mina kompisar nu och alla fyra kan hålla tajt runt ett finger (Vi har fött barn vaginalt allihop). har du funderat på att operera dig eller möjligen bli bög (ev är ett arsle ännu trängre)?

Fast vad du anser vara tight runt ditt, och din kompisars fingrar säger ju inget om hur det känns i kuken. Vilket dumt test. Jag kan knipa runt mitt finger, så då är ju min fitta tight. och mina kompisar för den delen. Du är ju inte kille, så du vet du ju inte hur det känns i kuken.

Det var en artikel jag läste för längesedan om nått land i Afrika där männen ville att kvinnorna skulle torka fittan med en handuk innan samalg, för att det skulle bli mer friktion, det säger ganska så mycket då afrikaner brukar vara välhängda som få. Vilket du säkert vet.
Senast redigerad av mr.demon 2015-11-21 kl. 19:48.
Citera
2015-11-21, 19:52
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast vad du anser vara tight runt ditt, och din kompisars fingrar säger ju inget om hur det känns i kuken. Vilket dumt test. Jag kan knipa runt mitt finger, så då är ju min fitta tight. och mina kompisar för den delen. Du är ju inte kille, så du vet du ju inte hur det känns i kuken.

Det var en artikel jag läste för längesedan om nått land i Afrika där männen ville att kvinnorna skulle torka fittan med en handuk innan samalg, för att det skulle bli mer friktion, det säger ganska så mycket då afrikaner brukar vara välhängda som få. Vilket du säkert vet.
Det kan ju vara så att man har ett väldigt tjockt finger också... jag och en kille i klassen hade jättetjocka fingrar... vi mätte och de var bra mycket tjockare än medelfingret... tjockfingret kallades polaren i hela högstadiet.
Citera
2015-11-21, 19:54
Bannlyst
16 centimeter anses som lite undermåligt bland kukstorlekar. Så jag tror inte du bör använda så stora ord här. Jag vet att många tjejer sitter ock fnissar om dig angående dig och din "stolthet"
Citera
2015-11-21, 20:01
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Det kan ju vara så att man har ett väldigt tjockt finger också... jag och en kille i klassen hade jättetjocka fingrar... vi mätte och de var bra mycket tjockare än medelfingret... tjockfingret kallades polaren i hela högstadiet.

Fast det ändrar inte faktum att ett finger är ett finger, en kuk är en kuk.
Citera
2015-11-21, 20:03
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 78878d
16 centimeter anses som lite undermåligt bland kukstorlekar. Så jag tror inte du bör använda så stora ord här. Jag vet att många tjejer sitter ock fnissar om dig angående dig och din "stolthet"

Precis. 16 centimeter anses vara en så kallad kines-penis. Självklart skrattar flickorna åt honom i smyg och sedan vill flickorna inte träffa honom igen. Pinsamt
Citera
2015-11-21, 20:15
Bannlyst
Undvik gärna talet om "kines-penis". Det låter lite rasse. Vi vet ju att det stämmer, men vill ju inte ytterligare spä på fördomarna om asiatiska män...

Du tog väl inte illa upp? Det var på lite skoj! 16 cm är faktiskt över genomsnittet.

15.7 tror jag är medellängden i Sverige. Tyvärr ligger jag lite under... men ingen brud har klagat än. Den är ganska köttig och bred i omfång så det kanske ballanserar ut det?

Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Precis. 16 centimeter anses vara en så kallad kines-penis. Självklart skrattar flickorna åt honom i smyg och sedan vill flickorna inte träffa honom igen. Pinsamt
Senast redigerad av 78878d 2015-11-21 kl. 20:33.
Citera
2015-11-21, 21:10
Medlem
Oj det blev lite fel där, 12-13 cm omkrets mena jag.
Citera
2015-11-21, 21:26
Moderator
VitKallas avatar
Så, rensat lite ot. Snoppstorlek tas i (FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså) . /Mod
Citera
2015-11-21, 21:38
Medlem
Eller faktiskt det blev lite fel vid omkrets också... Jag räknade ut omkretsen på fel sätt... Man ska ta måttbandet från roten av kuken... Då är den 14 cm i omkrets... 8-12 cm är genomsnittet för en västerländsk kille enligt RFSU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in