2015-11-21, 21:38
Medlem
CCCowboy1s avatar
Beror på vad du stöter på för typ av dam förmodligen.
Citera
2015-11-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCCowboy1
Beror på vad du stöter på för typ av dam förmodligen.
Är det stor skillnad på om någon tjej har legat med 5 st än om en annan tjej har legat med 2 st?
Citera
2015-11-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Är det stor skillnad på om någon tjej har legat med 5 st än om en annan tjej har legat med 2 st?
ja absolut. Fittan blir vidare för varje snopp , dessutom slits givetvis snoppen ut på samma sätt och blir i sin tur smalare för varje knull.

eller så är fittan rätt lik i storleken även om musikernas fasthet varierar och du har råkat på en lite glappare (eller våtare) fitta som i kombination med din ganska pyttiga snopp inte blev så bra.
kör i prutten istället så bör du känna lite mer nästa gång. tjejen märker nog inte så mycket om du är där med den lille.
Citera
2015-11-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
ja absolut. Fittan blir vidare för varje snopp , dessutom slits givetvis snoppen ut på samma sätt och blir i sin tur smalare för varje knull.

eller så är fittan rätt lik i storleken även om musikernas fasthet varierar och du har råkat på en lite glappare (eller våtare) fitta som i kombination med din ganska pyttiga snopp inte blev så bra.
kör i prutten istället så bör du känna lite mer nästa gång. tjejen märker nog inte så mycket om du är där med den lille.
Så du menar att fittan inte blir tightare efter en viss tid om hon inte gör knipövningar? Så om en 20 cm kuk doppas i den fittan så kommer den alltid var töjt ut för den storleken hela livet om hon inte gör några knipövningar alls?

Fattar jag det på dig rätt?

Jag har 16 cm kuk med en omkrets på 13-14 cm, omkretsen ligger på 10 cm för västerländska män, dessutom är medellängden 15 cm, så jag är säkert inte ensam om detta.
Citera
2015-11-21, 22:18
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 78878d
Undvik gärna talet om "kines-penis". Det låter lite rasse. Vi vet ju att det stämmer, men vill ju inte ytterligare spä på fördomarna om asiatiska män...

Du tog väl inte illa upp? Det var på lite skoj! 16 cm är faktiskt över genomsnittet.

15.7 tror jag är medellängden i Sverige. Tyvärr ligger jag lite under... men ingen brud har klagat än. Den är ganska köttig och bred i omfång så det kanske ballanserar ut det?
Men den blir ju betydligt större vid erektion väl? Jag vet inte alls hur man ska mäta doningen ens... kuken går ju ända bak till röven ju... när man mäter en katts svans mäter man ju från rövhålet... som den gamla bellmanshistorien belyste... så det kanske går att mäta in den delen av bången som går på insidan av skinnet också.
Citera
2015-11-21, 22:22
Medlem
everythingiss avatar
Citat:

Hahaha, det var bästa svaret jag någonsin läst på fb... kan fan inte sluta garva.. ts kan vara lugn, kuken håller mer än två knull... och fittan är outslitlig den med... men det blir slappare med åren... jag kan hänga in pungen i frugans grotta och hon märker inte ens något... å andra sidan så har hon fött ett helt fotbollslag snudd på... hujedamig.
Citera
2015-11-21, 22:23
Medlem
Citat:
Så du menar att fittan inte blir tightare efter en viss tid om hon inte gör knipövningar? Så om en 20 cm kuk doppas i den fittan så kommer den alltid var töjt ut för den storleken hela livet om hon inte gör några knipövningar alls?

Fattar jag det på dig rätt?

Jag har 16 cm kuk med en omkrets på 13-14 cm, omkretsen ligger på 10 cm för västerländska män, dessutom är medellängden 15 cm, så jag är säkert inte ensam om detta.
nej du fattade fel. är musklerna vältränad kniper fittan om tajtare.
jag har haft sex med män. de har varit svenskar och haft större. medeltalet du nämner är nog bara påhitt för att ni pojkar inte ska gråta för jag tror ju inte att jag har prickat rätt på alla.
Citera
2015-11-21, 22:31
Medlem
Citat:
jag har haft sex med män. de har varit svenskar och haft större. medeltalet du nämner är nog bara påhitt för att ni pojkar inte ska gråta för jag tror ju inte att jag har prickat rätt på alla.
Kolla medellängden/omkrets på RFSU hemsida som håller på med allt som har med könsorgan att göra... Dessutom skrivs det överallt annat också, att dom ska ha fel är som att skriva att SCB har fel i alla sina statistiker.
Citera
2015-11-21, 22:32
Medlem
Citat:
Men nu när du skriver att du är tjej.

Vad är perfekta måtten för dig till omkrets/längd på en kuk? Svara ärligt så är jag nöjd, tack.
Citera
2015-11-21, 22:39
Medlem
Citat:

Har du använt ett måttband och mätt på dina partners? Annars ska du veta att ögonmått kan lura dig en hel del. Du tror att du får i dig en 20 cm i längd och 17 i omkrets när den i själva verket är 15 lång och 12 i omkrets.
Senast redigerad av blaha95 2015-11-21 kl. 22:46.
Citera
2015-11-21, 22:45
Medlem
Citat:
Men nu när du skriver att du är tjej.

Vad är perfekta måtten för dig till omkrets/längd på en kuk? Svara ärligt så är jag nöjd, tack.

Hon har ingen aning om vilka längder och omkretser hon får i sig, omöjligt med ögonmått att se skillad på några cm hit och dit. Tror du hon mäter hennes partners? Märkligt isåfall.

Skulle hon fråga sina partners och de berättar sina längder och omkretser för henne så räkna med att de plussar på en del.

Men alltid lätt o vara kaxig och säga att det är för litet och sånt på ett forum. Din längd och omkrets är helt normal TS.
Senast redigerad av blaha95 2015-11-21 kl. 22:49.
Citera
2015-11-21, 22:53
Medlem
har absolut inte dragit fram måttband mitt i akten. men någon gång iaf.
ca 18-20 i längd brukar vara fint o tjockleken ska passa till längden så den inte ser ut som en spagetti. men så att fingrarna nästan möts är ett skönt mått. vet inte hur tjockt det är en tjej hand är väl lite mindre än kill händer dock.
min erfarenhet är iaf att jag bara träffat på två killar med för små snoppar. det var inte kul o blev ingen repris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in