• 1
  • 2
2015-11-21, 16:40
Medlem
Slappa fittor? Jag har 16 cm kuk, är detta vanligt att så många är slappa i fittan i Sverige? Jag kan knappast vara ensam om det... Medel ligger på 15 cm i Sverige.

Många av dom jag har knullat har haft slappa fittor, ungefär som att knulla en uppblåst plastpåse, som att knulla globen ungefär.

Ni som har ungefär 15 cm kuk, har ni också knullat många slappa fittor i Sverige? Hur många fittor har varit tighta & hur många fittor har varit slappa?

Tackar för alla som vill ta sin tid till att svara
Citera
2015-11-21, 16:48
Medlem
Det kanske är så att din kuk är smal som en tändsticka?
Citera
2015-11-21, 16:49
Medlem
KomGeMigAllts avatar
Ett litet tips till TS är att inte gå på så unga tjejer... Fittan har många muskler, och ju mer träning, desto starkare bäckenbotten. Därför kan unga tjejer med begränsad sexuell erfarenhet vara betydligt slappare än kvinnor som varit med ett tag, även om de har fött barn.

Kvinnor som idrottar, t.ex. dansar, rider, simmar eller håller på med gymnastik, det är nog där TS ska leta.
Citera
2015-11-21, 16:50
Medlem
Trodde alla över femton år visste att en fitta inte kan bli "slapp". Möjligtvis ett tag efter en födsel.

Fittan vidgar ut sig efter kukens storlek, precis som vilken muskel som helst.
Citera
2015-11-21, 17:01
Medlem
tyvärr så har du nog en smal kuk.

du mäter den genom att ta en tråd runt det tjockaste stället sen mäter du längden på tråden.

allt under 13cm är smalt och smala kukar får hålla till godo med thaifitta
Citera
2015-11-21, 17:02
Medlem
Shurikans avatar
Min första tanke är att din snase är jävligt smal faktiskt, visst har det hänt mig men det är inte ofta man stöter på en fitta som du beskriver.

För övrigt, vad har din penislängd att göra med slappa fittor? Det är nog bredden man snackar om då..

Suck.. att jag ens försöker.
Citera
2015-11-21, 17:50
Medlem
12-13 cm på bredden, genomsnittet för svenskarna är 8-12 cm på bredden.

Så jag kan knappast ha small kuk iaf.
Citera
2015-11-21, 17:58
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143

Fittan kan ju klämma åt bara ett enda finger när man fingerpullar också, och sen ta flera till utan problem, så det hailb0p stämmer ju även enligt min uppfattning, det är inte det. Men visst fan har man upplevt olika gradskillnader på tajthet där extremfallet känts som man kunnat lika gärna kunnat ligga och jucka utan penetration. Det har inte handlat om att personen nyss fött barn heller.
Citera
2015-11-21, 18:09
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Då har du en SJUKT stor kuk om den är 12-13 cm bred.
Citera
2015-11-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Då har du en SJUKT stor kuk om den är 12-13 cm bred.
Jag kommer ihåg då jag var i pojkduschen när man gick skola, jag och en till kille hade klart bredaste kukarna, inte längsta kukarna dock.
Citera
2015-11-21, 18:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Jag kommer ihåg då jag var i pojkduschen när man gick skola, jag och en till kille hade klart bredaste kukarna, inte längsta kukarna dock.

Men du. Läs vad du skrev. Du menar omkrets, men skrev bredd, därav mitt svar. Hade den varit 12-13 cm bred hade den varit fet som en 2 liters cola flaska.
Citera
2015-11-21, 18:20
Medlem
Ghastens avatar
Jag det finns väldigt många slappisar. En tvåbarnsmor är den tajtaste jag träffat på. Annars modell större.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in