• 4
  • 5
2015-11-24, 03:31
Bannlyst
Jag vill inte ha det så jävla tajt gött när det slaffsar och stänker lite
Citera
2015-11-28, 08:53
Medlem
kangas92s avatar
Det beror ju på vad du anser som slappt.
Citera
2015-12-08, 01:47
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Det beror ju på vad du anser som slappt.

Intressant tråd! Precis som många skrivit innan är fittor otroliga på att anpassa sig både efter små snoppar likt den TS har, samt enorma FB penisar. Ett fenomen jag upptäckt är om man knullat bakifrån och dragit ut penis helt och pressat in den igen ett par gånger lyckats fånga in luft där inne, som pressar ut och vidgar utrymmet där inne. Ollonet tappar då kontakten med slidväggarna och paradoxalt nog kan luften inte komma ut om kuken är för bred i förhållande till fittan. Om detta uppstår, dra då ut din feta kuk och be damen spänna magen, varvid fittan åter blir tajt och skön efter att musen "avluftats".
Citera
2015-12-08, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obitus
Intressant tråd! Precis som många skrivit innan är fittor otroliga på att anpassa sig både efter små snoppar likt den TS har, samt enorma FB penisar. Ett fenomen jag upptäckt är om man knullat bakifrån och dragit ut penis helt och pressat in den igen ett par gånger lyckats fånga in luft där inne, som pressar ut och vidgar utrymmet där inne. Ollonet tappar då kontakten med slidväggarna och paradoxalt nog kan luften inte komma ut om kuken är för bred i förhållande till fittan. Om detta uppstår, dra då ut din feta kuk och be damen spänna magen, varvid fittan åter blir tajt och skön efter att musen "avluftats".

Det stämmer att vissa tjejer kan 'fisa' med muen, och det verkar t o m ofrivilligt ibland. Och ljudet är inte av samma typ alls som ett vanligt fisljud som är mer kompakt och högt tryck. Utan snare ett slags 'utsläpp av luft'. puuuuufff liksom. Inte jättekul faktiskt.
Citera
2015-12-09, 05:42
Medlem
Mayahexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Eller faktiskt det blev lite fel vid omkrets också... Jag räknade ut omkretsen på fel sätt... Man ska ta måttbandet från roten av kuken... Då är den 14 cm i omkrets... 8-12 cm är genomsnittet för en västerländsk kille enligt RFSU.

Oavsett storlek... Kan det vara så att du har lite dålig känsel i kuken? Eller kanske en dålig älskare som inte klarar olika ställningar för att optimera sexet? Bara en tanke....
Citera
2015-12-09, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Jag kommer ihåg då jag var i pojkduschen när man gick skola, jag och en till kille hade klart bredaste kukarna, inte längsta kukarna dock.

Vad mysigt att ni gick omkring med erektion i pojkduschen!
Citera
2016-05-09, 12:28
Medlem
ekzvs avatar
Om inte du känner fittan så känner hon förmodligen inte din kuk heller. Du är kanske inte tillräckligt hård?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in