Citat:
Nej det är inte förbjudet vilket has tagit upp med massor med gånger.
Citat:
Ja den storyn har vi hört förr oavsett vad man har lagt fram så är det inte bevis! För ni vill inte ta åt er de grejor man lägger in. Så inte konstigt att ni blir hjärntvättade. Nej inte det tycker jag inte, vi är i diskussionsforum. Det hade varit något annat om du inte kan bevisa din sak och försöker lära ut det till allmänheten.
Jag har inte hittat något bevis för att det skulle förekommit någon kombinerad dusch/gasning på löpande band, tvärtom pekar allt mot det var arbetsläger precis som i USA, och att judarna till och med fick träning inför deporteringen och vad som blev den brutala ockupationen av Palestina.
Tvärtom, ju mer man kollar desto mer klart blir det att detta är obskyr krigspropaganda.
Du tycker alltså att jag är en brottsling som bör fängslas för att jag har den uppfattningen, för att jag inte sett några bevis på den här så kallade förintelsen (men jag ska kolla din tråd om bevis).
Tvärtom, ju mer man kollar desto mer klart blir det att detta är obskyr krigspropaganda.
Du tycker alltså att jag är en brottsling som bör fängslas för att jag har den uppfattningen, för att jag inte sett några bevis på den här så kallade förintelsen (men jag ska kolla din tråd om bevis).
Citat:
Ja du får förneka förintelsen , så länge du gör det inte offentligt utan bevis.
Du får förnekar indianerna hur mycket du vill, utan påföljd nånstans. Du får förnekar den judiska bolsjevismen slakt på ryssar i miljontals, Holdomor om du vill det.
Citat:
Ja det hade varit sjukt om det var sant, men det är inte sant de du påstår. Det finns bara hos "förnekare".
Men om du förnekar just denna händelse, då är fängelse.
Är inte det ganska sjukt?
Omskolningscentraler - Camps för den Rätta Läran?
Mental Istid
Är inte det ganska sjukt?
Omskolningscentraler - Camps för den Rätta Läran?
Mental Istid
Citat:
Nej hon är som många andra vill inte se,höra,känna... Menar du gamla är ärliga, men alla tyska fångvaktare som har erkänt att det förekom? Det bruka man få höra de kan man inte lita på blah blah. Som min morfar var tysk fångvaktare i ett läger. Så om du fick höra hans erkännande så skulle du lite på det? (vilket blir svårt!). Hon är som ett barn som inte erkänner hon har gjort något fel
Hon förklarar ju hur hon frågat efter bevis, men ingen har kunnat ge henne det.
Du får säga att solen är blå, du får ljuga (även om det i vår kultur är fult, dock ej straffbart).
Hon kan ju ljuga, och säga att hon tror på det ändå. Men gamla damer är ofta ärliga, och har hon inte fått några bevis på 6 million jews så - ja hon kan väl inte säga nått annat, där håller jag med dig.
Du får säga att solen är blå, du får ljuga (även om det i vår kultur är fult, dock ej straffbart).
Hon kan ju ljuga, och säga att hon tror på det ändå. Men gamla damer är ofta ärliga, och har hon inte fått några bevis på 6 million jews så - ja hon kan väl inte säga nått annat, där håller jag med dig.

Citat:
Nej du missar min poäng, det jag menar är man kan inte påstå något man inte har belägg för det, en sak som är konfusion. Eftersom det är allmänt erkännande att det har hänt 6 miljoner har fallit offer, så kan man inte påvisa något annat bevis för det har hänt. Så även om hon hade sett en order från Hitler att de skulle döda alla judar, så hade hon inte erkänt det som bevis.
Hon berättar ju hur hon sökt med tyska myndigheter efter bevis var denna förintelse har ägt rum men de är det ingen som kan svara på. Har du ingen brottsplats i ett mord är de svårt att fälla någon, här är det 6 million jews, hon har letat efter bevis men de finns inga, vad ska hon säga? Att solen är blå?
Citat:
Men då kan du visa den lagen, som hänvisar det är så
Nej, du har fel här, jag lovar, det handlar om du förnekar, förminskar etc förintelsen eller inte. Du har inte rätt att försvara dig och som sagt, även advokater har fängslats när de försökt hjälpa sina klienter. De bryr sig inte om sanningen utan att denna myt ska upprättshållas.

Citat:
Jag är lugn, vad är poängen med hetsa sig upp för någon inte tycker som jag. Jag tycker förintelsen är intressant, eftersom min morfar var i tysk tjänst som nämnde innan. Men jag är nyfiken , varför kunde det hända, vad var orsaken de skickade/försökte döda alla judarna OSV.
Jag tycker de är hisnande hur man kan ha sådan människosyn, speciellt eftersom du förövrigt verkar ganska lugn och kan diskutera. Att aggressiva judar tycker detta är rätt kommer ju lite på köpet men jag kan inte låta bli att undra hur vanlig din åsikt är, att fängsla tanter som Ursula Haverbeck, eller för all del mig.
Citat:
För hon inte vill ta sig åt det, för gott om bevis finns det.. som de har hittat gasade likdelar från offer. Var kom de ifrån? De gasade likdelarna skulle användas inom anatomiforskning.
Hon har ju inga bevis, det är ju det hon säger. Det finns inga
Citat:
Men det gör hon i dessa youtubefilmerna, Hon säger det inte finns några bevis även om det läggs fram det framför henne. I stället gråter hon ut i en youtubefilmer att hon är förföljd m.m. för hon vill säga sanning! Vilken sanning? Hon har inte lyckats bevisa det inte har hänt!
Förintelsen är en så känslig sak, och får inte hon som hon vill så, citat, "börjar hon lipa"
Ja, fast om inte ni får er bild bekräftad så kastas folk i fängelse. Om hon "lipar" så vet jag inte vad man ska kalla en sådan behandling.
Ja, fast om inte ni får er bild bekräftad så kastas folk i fängelse. Om hon "lipar" så vet jag inte vad man ska kalla en sådan behandling.
Citat:
Hur vet du det? Min poäng är den offentliga säger de gjorde så, men ni lägger aldrig så mycket energi på dem. Ni är bara koncentrerade på judarna .. Ursula gråter inte ut att romer blide inte gasade. Men då ljuger hon: Omkring 13 miljoner människor beräknas ha dött i koncentrations och förintelseläger, arkebuseringar och av svält. Av dessa var 5,3–6,3 miljoner judar, 2,5 miljoner kristna polacker, 3,3 miljoner sovjetiska krigsfångar och upp emot 500 000 romer. Dessutom dödades många tvångsarbetare från hela Europa, homosexuella samt mentalt och fysiskt handikappade.https://www.so-rummet.se/fakta-artik...ch-forintelsen. Hur vet du en judisk snyfthistoria?
De gasades inga romer eller kommunister heller och du vet mycket väl att Förintelsen är Judarnas snyft-historia. Men romer eller liknande har inte samma makt, och inte lika sjuka, att de vill fängsla de som förnekar deras tro.
Citat:
Vem är ivriga med visa det? Judarna, men de att 4 miljoner nämns dubbelt så många gånger då? Visar de då att 4 miljoner judar ska dö? (FB) -= År 1915 blev 6 miljoner judar torterade och förföljda
För en tro är just vad det är, man har varit ivrig med de här 6 MILLION JEWS massor med gånger.
Mellan 1915-1938 hela 10 ggr. 60 +6 Million Jews de är 666 Million Jews under 1900-talet:
https://www.bitchute.com/video/EvyOjOORbg5l ..antar jag att du måste köpa, för du är ju ingen förnekare?
Mellan 1915-1938 hela 10 ggr. 60 +6 Million Jews de är 666 Million Jews under 1900-talet:
https://www.bitchute.com/video/EvyOjOORbg5l ..antar jag att du måste köpa, för du är ju ingen förnekare?
Citat:
Här ljuger du så det stänker om det. Tyckte du sade det är fult att ljuga. Men du kan bevisa mig att jag har fel, med visa mig var det står i talmud
Det står i deras Talmud att innan de har rätt att ockuperar Palestina på nytt måste 6 MILLION gå upp i eld eller hur de de beskriver det. Men jag tror inte på de som dom tror på, och då ska jag fängslas eller helst som straffet var när de tog över Ryssland och de första straffen mot Anti-Semitism kom, påföljd dödstraff.

För den är en påhittad story av en messniac jude (ingen äkta jude). Agge som nämndes innan , kunde inte hitta var det står någonstans i Talmud, han gav upp den diskussionen. Men du kan kanske visa oss det?

Tack för Ordet.