Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men om någon påstår något, undersöker du inte det? För hur vet du det är sanning eller inte? Jag vet inte om den är absurd, för påstår att något inte har hänt utan bevis är starkt. Helst då folkmord på X antal människor, som då Ursula o co.
Jo, det är är klart, men i Tyskland är detta förbjudet, tror du inte på den officiella historien så fängslas du.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Ja ingen hindrar dig för det, inte ens i Tyskland. Men påstå att folkmordet inte har hänt utan bevis, det är något annat
Jag har inte hittat något bevis för att det skulle förekommit någon kombinerad dusch/gasning på löpande band, tvärtom pekar allt mot det var arbetsläger precis som i USA, och att judarna till och med fick träning inför deporteringen och vad som blev den brutala ockupationen av Palestina.
Tvärtom, ju mer man kollar desto mer klart blir det att detta är obskyr krigspropaganda.
Du tycker alltså att jag är en brottsling som bör fängslas för att jag har den uppfattningen, för att jag inte sett några bevis på den här så kallade förintelsen (men jag ska kolla din tråd om bevis).
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
JDet kan jag inte uttala mig om, för jag känner inte till det så bra.
Se inläggen ovan, eller efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Ja det är rätt, men det är väl irrelevant? Det är knappast mord anklagelse.
Det är en kvasi-religiös syn så de är väldigt likt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men det är som USA skulle förneka morden på indianerna, pol pot slaktade 1/3 av dess befolkning. OSV, då är det annat. Men ingen verka förneka det.
Du får förnekar indianerna hur mycket du vill, utan påföljd nånstans. Du får förnekar den judiska bolsjevismen slakt på ryssar i miljontals, Holdomor om du vill det.
Men om du förnekar just denna händelse, då är fängelse.
Är inte det ganska sjukt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Jadå han är lika stor förnekare som du är. Nej inte för hans åsikt skull, men lära ut det är sanning i en skola, så hade varit aktuellt, så länge han har inte starka bevis för det.
Omskolningscentraler - Camps för den Rätta Läran?
Mental Istid
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Jadå, har sett den videon hur många gånger som helst och bemött den också, hon har egen tråd om just den videon. Hur vet hon det hon säger är rätt? OM jag skulle säga att solen är blå! skulle hon tro på det, för hon vill det.
Hon förklarar ju hur hon frågat efter bevis, men ingen har kunnat ge henne det.
Du får säga att solen är blå, du får ljuga (även om det i vår kultur är fult, dock ej straffbart).
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Så klart hon inte hittar några bevis, hon kan inte väl säga något annat.
Hon kan ju ljuga, och säga att hon tror på det ändå. Men gamla damer är ofta ärliga, och har hon inte fått några bevis på 6 million jews så - ja hon kan väl inte säga nått annat, där håller jag med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men hon kan inte ge några bra motargument med att det inte stämmer. Det går inte bara säga "det är inga bevis!" utan komma med bra rimliga saker som stämmer. Vilket hon faller på, precis som med Agge i vår diskussion.
Hon berättar ju hur hon sökt med tyska myndigheter efter bevis var denna förintelse har ägt rum men de är det ingen som kan svara på. Har du ingen brottsplats i ett mord är de svårt att fälla någon, här är det 6 million jews, hon har letat efter bevis men de finns inga, vad ska hon säga? Att solen är blå?
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Jo det har med försvaret att göra om det är sanning eller inte. Ingen hindrar dig i tyskland forska om förintelsen och komma med alt teorier om det är hoax eller inte. Men du ska kunna bevisa din åsikt, och ha kött på benet. Men får du inte godkänt, ska du inte gå ut gråta om du får inte säga sanningen. För det är ingen sanning så länge du inte kan bevisa det.
Nej, du har fel här, jag lovar, det handlar om du förnekar, förminskar etc förintelsen eller inte. Du har inte rätt att försvara dig och som sagt, även advokater har fängslats när de försökt hjälpa sina klienter. De bryr sig inte om sanningen utan att denna myt ska upprättshållas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men vad tänker du här?Jag tycker det är rätt att fängsla henne
Jag tycker de är hisnande hur man kan ha sådan människosyn, speciellt eftersom du förövrigt verkar ganska lugn och kan diskutera. Att aggressiva judar tycker detta är rätt kommer ju lite på köpet men jag kan inte låta bli att undra hur vanlig din åsikt är, att fängsla tanter som Ursula Haverbeck, eller för all del mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
för hon förnekare mord på 6 miljoner judar. Med säga det är osanning utan komma med bevis för det
Hon har ju inga bevis, det är ju det hon säger. Det finns inga
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Förintelsen är en sådan känslig sak..
Hon är som ett barn, som inte får sin vilja fram, utan börja lipa ut i videos att hon är förföljd med mera för hon inte tro på mord!! Hon nämner det är sannin utan några bevis för det. Klart det är förnekelse.. på mord på x antal personer.
Förintelsen är en så känslig sak, och får inte hon som hon vill så, citat, "börjar hon lipa"
Ja, fast om inte ni får er bild bekräftad så kastas folk i fängelse. Om hon "lipar" så vet jag inte vad man ska kalla en sådan behandling.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men varför hon inte ivrig förnekar de andra som romer, Jehovas vittnen, kommunister mfl, som blide utsatt av samma sak?? alla förnekare hänger upp sig på judarna men inte de andra? Varför är ni så fokuserad på just judarna? Andra blide utsatta för samma sak.
De gasades inga romer eller kommunister heller och du vet mycket väl att Förintelsen är Judarnas snyft-historia. Men romer eller liknande har inte samma makt, och inte lika sjuka, att de vill fängsla de som förnekar deras tro.
För en tro är just vad det är, man har varit ivrig med de här 6 MILLION JEWS massor med gånger.
Mellan 1915-1938 hela 10 ggr. 60 +6 Million Jews de är 666 Million Jews under 1900-talet:
https://www.bitchute.com/video/EvyOjOORbg5l ..antar jag att du måste köpa, för du är ju ingen förnekare?
Det står i deras Talmud att innan de har rätt att ockuperar Palestina på nytt måste 6 MILLION gå upp i eld eller hur de de beskriver det. Men jag tror inte på de som dom tror på, och då ska jag fängslas eller helst som straffet var när de tog över Ryssland och de första straffen mot Anti-Semitism kom, påföljd dödstraff.
Tack för Ordet.