Citat:
Ursprungligen postat av
Bollreg
Det är givetvis eftersom idioterna krävde att Åkesson skulle göra det ang bränderna i de tilltänkta flyktingbostäderna. Trots att ingen åkt fast för bränderna så ingen vet vem gm röstar på...
Hur anser du att det har med denna tråd att göra? Här diskuteras en misstänkt grov misshandel av en 2-åring. Jag skiter i om den misshandlade är flykting eller ej, huruvida den misshandlande är flykting eller ej. Jag fokuserar på brottet och vad som framkommit. Att du och många andra tycker det är okej att en 2-åring misshandlas står för er skeva verklighetsuppfattning där allt tycks handla om SD och Åkesson.
Jag skiter i partitillhörighet avseende MGM, jag tycker inte att det är okej någonsin att gå på en 2-åring om man inte är 2år själv. Är själv vänsterpartist. Skulle aldrig någonsin få för mig att söka försvar för en partikamrat som misstänks för misshandel av en 2-åring.... Skulle aldrig ens dra in partipolitik, ismer eller liknande. Då jag fattar att man inte är helt kry om man går på en 2-åring oavsett partitillhörighet.... Tror inte ens att nötterna inom SMR med stolthet skulle ställa sig bakom detta dåd.
Men visst, hävda att politisk hemvist och sympatier går att hänföra som förklaring till misstänkt brott....