2015-11-13, 20:07
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaynar
Har jag förstått detta rätt?

GM skall vara 60år och bor hos din mamma.
Hängde på busstationen utklädd till bussförare.
Flydde på pedaldrivet fordon...

Låter ju helt klart som att detta är en människa,
Som förmodligen inte har alla hästar i hagen..

Har då kanske förmodligen ingenting med rasism att göra heller. Inte säkert att det änns finns ett motiv.Eller konsekvens förståelse av själva handlingen.
Nja.. Det finns ingen GM än utan bara en anhållen man.
Den uthängda anhållna mannen här är 63 år.
Den uthängda mannen hänger nog inte bara på busstationen utklädd som bussförare då han även kör bussarna.
Ja sant att den uthängda mannen här flydde med cykel.
Ett rätt i dina funderingar ang alla hästar i hagen har du med tanke på att den uthängda mannen även travar på travet och kraschar in i traktorer ibland enligt nyheter tidigare i nyhetsblaskorna i staden han bor i..
Citera
2015-11-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Han är busschaufför, och svensk, och 63 år, och är utkastad från villan han bodde i tillsammans med sin fru/sambo, mest troligt sambo eftersom hon haft makten att kasta ut gubben!

Detta skedde efter att frun eller sambon ertappat honom med att söka ligg på kontaktsiter. Nu bor han hemma hos mamsen, som måste snitta i 90 kanske 100 knyck?

År 2014 hamnade han i klammeri med rättvisan - trafikbrott - i övrigt okänd av rättsväsendet de senaste 5 åren bakåt i tiden - dvs Lexbase gräns 5 år - det vi ser.

Okänt om han är anställd hos Nettbuss Stadsbussarna AB eller Länstrafiken i Jämtlands Län AB.

Oavsett kommer det bolag han är anställd hos ha engagerat HR- och juridikavdelning för att snabbt få honom avskedad vid en fällande dom, till att en handlingsplan tas fram vid en friande dom. Man köper ut honom.

En sak som är säker är att han inte kommer att få "ratta" buss, oavsett dom eller friande hos Nettbuss Stadsbussarna AB eller Länstrafiken i Jämtlands Län AB
Jag har ingen om vem han är men om han dömts för smitningsolycka förstår jag inte hur han skulle kunna jobba som busschaufför idag.
Citera
2015-11-13, 20:21
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag har ingen om vem han är men om han dömts för smitningsolycka förstår jag inte hur han skulle kunna jobba som busschaufför idag.

Tror ingen bussförare blir av med jobbet bara för att han orsakat en parkeringsskada och underlåtit att anmäla den.
Citera
2015-11-13, 20:25
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Han är busschaufför, och svensk, och 63 år, och är utkastad från villan han bodde i tillsammans med sin fru/sambo, mest troligt sambo eftersom hon haft makten att kasta ut gubben!

Detta skedde efter att frun eller sambon ertappat honom med att söka ligg på kontaktsiter. Nu bor han hemma hos mamsen, som måste snitta i 90 kanske 100 knyck?
År 2014 hamnade han i klammeri med rättvisan - trafikbrott - i övrigt okänd av rättsväsendet de senaste 5 åren bakåt i tiden - dvs Lexbase gräns 5 år - det vi ser.

Okänt om han är anställd hos Nettbuss Stadsbussarna AB eller Länstrafiken i Jämtlands Län AB.

Oavsett kommer det bolag han är anställd hos ha engagerat HR- och juridikavdelning för att snabbt få honom avskedad vid en fällande dom, till att en handlingsplan tas fram vid en friande dom. Man köper ut honom.

En sak som är säker är att han inte kommer att få "ratta" buss, oavsett dom eller friande hos Nettbuss Stadsbussarna AB eller Länstrafiken i Jämtlands Län AB
Tilläggas kan att all information du redovisat här redan finns i tråden förutom just att det är ett trafikbrott han är dömd för tidigare.. Om detta är för smitning från olycka får du gärna utveckla/bekräfta detta.
Citera
2015-11-13, 20:37
Medlem
rasist enligt tv4

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/2-%C3%A5ring-misshandlad-rasistiska-motiv-kan-ha-legat-bakom-3221574
Citera
2015-11-13, 20:40
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag vet inte vem som är GM, nej. Men jag vet vem som är MGM, och att denne idag anhölls på sannolika skäl misstänkt för grov misshandel. Åklagaren kan förstås vara ute och cykla, jag kan inte bedöma det. Men just att han bara är misstänkt och ännu inte ens häktad är väl ett skäl att vara försiktig med att lägga ut namnet, särskilt om du har rätt i att det är fel man som gripits.

Jag betvivlar att MGM kommer att häktas, vad skulle det finnas för skäl till det?
Citera
2015-11-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Tilläggas kan att all information du redovisat här redan finns i tråden förutom just att det är ett trafikbrott han är dömd för tidigare.. Om detta är för smitning från olycka får du gärna utveckla/bekräfta detta.

Tilläggas kan att även domen om smitningsolyckan tidigare nämts i tråden.
Citera
2015-11-13, 20:52
Medlem
meas19s avatar
https://www.facebook.com/*ats.*edin.52 *=m,w
Citera
2015-11-13, 21:11
Medlem
Är det bara jag som reagerar på polisens/medias uttlanade?

- Eftersom det handlar om en utlänning/afrikan/invandrare så misstänker vi rasism/hatbrott.

Jag menar, visst. Det kanske är så absolut men jag har aldrig någonsin hört detta uttalande om våld/våldtäkt/rån/kränkning/mord osv när en utlänning gör detta gentemot en svensk/europé.

Är det ingenting övriga poliser reagerar på som har lite vett i pannbenet?
Är det ingen med ryggrad som ens kan tänka sig försvara detta nån gång och säga det motsatta, för det händer absolut "vita" också. Vad fan är felet.
Citera
2015-11-13, 21:12
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
https://www.facebook.com/*ats.*edin.52 *=m,w

Någon "rasist" är det inte iaf.

Verkar ju vara en kommunist.

Är i sådana fall snarare en anti-svensk än någon anti-neger.
Citera
2015-11-13, 21:13
Medlem
Citat:

Tänk på att en bussförare är anställd av bussföretaget och inte Länstrafiken. I jämtlands län är det netbuss som har stadstrafiken och landsortstrafiken delas och körs av fyra olika bussföretag med vardera omsättning om 50-100 milj. I Jämtland är det Danielssons busstrafik AB, Molins busstrafik AB och Molunds trafik AB som kör respektive sträcka. Vid nyanställning kräver vad jag hört samtliga företag utdrag från belastningsregistret.
Citera
2015-11-13, 21:13
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
rasist enligt tv4

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/2-%C3%A5ring-misshandlad-rasistiska-motiv-kan-ha-legat-bakom-3221574

På facebook gillar han bla

Multi Kulti (precis vad det låter som)
Alexander Bard (bög)
Aleister Crowley (satanist)
Jonas sjöstedt (kommunist)
Jonas Gardell (bög)
Och diverse negermusik

Låter detta som en rasist? Tv4 är svin som vanligt och skyller allt på "rasister". Negerungen har sprungit in i mannen läste jag varvid mannen surnat till och sparkat till ungen. Tror inte mannen kollade rastillhörighet på ungen innan han bestämde sig för att sparka ungen (det är ingen som stampat på ungen). Hade mamman haft koll på sina ungar så hade det inte hänt, dessa människor låter sin avkomma härja runt och störa allt och alla, inte konstigt den bögälskande vänstersatanisten blev lack.

Har Sjöstedt tagit avstånd från vad hans väljare gjort?

Men hatten av för vänsternissen, han jobbar iaf, till skillnad från de andra skattesmitande vänsterröstarna.
Senast redigerad av Bollreg 2015-11-13 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in