2015-11-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
På facebook gillar han bla

Multi Kulti (diverse skitsida)
Alexander Bard (bög)
Aleister Crowley (satnist)
Jonas sjöstedt (kommunist)
Jonas Gardell (bög)
Och diverse negermusik

Låter detta som en rasist? Tv4 är svin som vanligt och skyller allt på "rasister". Negerungen har sprungit in i mannen läste jag varvid mannen surnat till och sparkat till ungen. Tror inte mannen kollade rastillhörighet på ungen innan han bestämde sig för att sparka ungen (det är ingen som stampat på ungen). Hade mannan haft koll på sina ungar så hade det inte hänt, dessa människor låter sin avkomma härja runt och störa allt och alla, inte konstigt den bögälskande vänstersatanisten blev lack.

Har Sjöstedt tagit avstånd från vad hans väljare gjort?
Det som sker när de gör så är att nu går inte rasiststämpeln att tvätta bort från det här brottet utan det kommer att finnas med när de mindre nogräknade ska leverera hatbrottssammanställningar. Vilket de naturligtvis är medvetna om.

Den misstänkte skulle kunna visa sig vara Jonas Sjöstedts bästa vän utan att det skulle få genomslag i media nu.
Citera
2015-11-13, 21:18
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurgelSven
Den förmodade GM är alltså vit, svensk och socialdemokrat...

Hur kommer media spinna vidare på detta nu eftersom de redan har påstått att det rör sig om ett mordförsök?

På samma sätt som man alltid gör. Bisarrt att tro att andra alltid har en raspolitisk agenda.
Citera
2015-11-13, 21:19
Medlem
Oljeapans avatar
Intressant tråd det blev. I början är förövaren ett avskum som ska hängas i närmsta träd, troligen invandrare! När det verkar som att förövaren är svensk så blir det mer tveksamt vad som ska hända med honom. När det nu verkar som att barnet är svart så är det den jävla ungens fel!
Citera
2015-11-13, 21:22
Medlem
pointzeros avatar
Hah bara för att man gillar skit på facebook behöver det inte vara sant.
Jag har exempelvis gillat diverse nazist och rasistsidor bara för att sålla bort idioter på Tinder
Nemen MGM förnekar ju all iblandning i detta så han menar ju på att han inte gjort det här?
Om det var mitt barn någon sparkade på hade ju jag varit MGM för grov misshandel...på den som sparkade.
Citera
2015-11-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Intressant tråd det blev. I början är förövaren ett avskum som ska hängas i närmsta träd, troligen invandrare! När det verkar som att förövaren är svensk så blir det mer tveksamt vad som ska hända med honom. När det nu verkar som att barnet är svart så är det den jävla ungens fel!
Att köra det här dravlet på slentrian funkar inte, man måste veta vad man pratar om också.

MGM är kommunist (?), antirasist och vänster. Vad händer nu då tror du?
Citera
2015-11-13, 21:23
Medlem
Är MGM den som det påstås tidigare i tråden så tvivlar jag.
Hur de ska få ihop det till rasist/hatbrott, eller vad nu uttrycket för dagen är, tror jag inte en sekund på att det lyckas med den anhållne MGM

Om han inte ytterligt har personlighetförändrats så vete fan hur basisten i punkbandet The Sexuals skulle gå från en vänsterinställning till rasist med barnöverfall på agendan.

(I och för sig har andra bandmedlemmar gått från vänster/kommunist till pragmatisk kapitalist med position i ledningen för Storsjöyran AB, men har inte hört att de skulle blivit våldsmän för det.)
Citera
2015-11-13, 21:26
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan

Mannen är fortfarande en hjälte, vad babblar du om?

Men allvarligt så vet vi lite mer nu ju. Innan sa ju polisen att det kunde vara ett vansinnesbrott och då gillar väl ingen gm. Nu ser bilden annorlunda ut.

Den bögälskande satanistkommunisten sa ifrån på skarpen istället för att skicka in dialogpolisen. Handlingskraftiga människor är precis vad detta landet behöver. Nu har ungen lärt sig en läxa och kan förhoppningsvis uppföra sig hädenefter. Och mamman kanske tar tag i lite barnuppfostran. Har man så många barn att man inte kan ta hand om dom så borde man kanske investera i ett gäng kondomer.
Senast redigerad av Bollreg 2015-11-13 kl. 21:33.
Citera
2015-11-13, 21:40
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Mannen är fortfarande en hjälte, vad babblar du om?

Men allvarligt så vet vi lite mer nu ju. Innan sa ju polisen att det kunde vara ett vansinnesbrott och då gillar väl ingen gm. Nu ser bilden annorlunda ut.

Den bögälskande satanistkommunisten sa ifrån på skarpen istället för att skicka in dialogpolisen. Handlingskraftiga människor är precis vad detta landet behöver. Nu har ungen lärt sig en läxa och kan förhoppningsvis uppföra sig hädenefter. Och mamman kanske tar tag i lite barnuppfostran. Har man så många barn att man inte kan ta hand om dom så borde man kanske investera i ett gäng kondomer.

Handlingskraft som slutar i grov misshandel?
Om någon mamma är dålig på att hålla ordning på sina barn så bör man väl säga till henne och inte sparka på barnet på två år? Nä, om det nu är så att han verkligen har sparkat på barnet så bör han ju få en batong uppkörd i anus den jävla luffaren. Man säger inte ifrån på skarpen man bevisar att man inga spärrar har. Han borde låsas in då han nästa gång kanske tar livet av någon.
Senast redigerad av Moosky 2015-11-13 kl. 21:43.
Citera
2015-11-13, 21:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pointzero
Hah bara för att man gillar skit på facebook behöver det inte vara sant.
Jag har exempelvis gillat diverse nazist och rasistsidor bara för att sålla bort idioter på Tinder
Nemen MGM förnekar ju all iblandning i detta så han menar ju på att han inte gjort det här?
Om det var mitt barn någon sparkade på hade ju jag varit MGM för grov misshandel...på den som sparkade.

Jo det är det mest absurda. Hade något gjort en sådan sak mot min unge och kommit undan med att cykla från platsen dessutom varit en gammal pensionär hade det inte varit värt att ens kallas för förälder längre... Lite av det som gör historien ganska absurd från första början.
Citera
2015-11-13, 21:45
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Handlingskraft som slutar i grov misshandel?
Om någon mamma är dålig på att hålla ordning på sina barn så bör man väl säga till henne och inte sparka på barnet på två år? Nä, om det nu är så att han verkligen har sparkat på barnet så bör han ju få en batong uppkörd i anus den jävla luffaren. Man säger inte ifrån på skarpen man bevisar att man inga spärrar har. Han borde låsas in då han nästa gång kanske tar livet av någon.

Har han begått en grov misshandel mot ett barn så lär han låsas in. Men det var nog bara ett skrapsår på kinden från när han trilla alt blev omkullsparkad. Hade gm fotbollssparkat 2-åringen hade han landat 10 meter bort och varit allvarligt skadad men nu blev det lindriga skador...

Se på fan, jag tar en vänsterdåre i försvar.
Citera
2015-11-13, 21:53
Medlem
I början av tråden var det självklart att offret var en blond lintott och gärningsmannen en "babbe", "neger" eller vad som helst utom blond, svensk lintott.

Något som i tråden framhävts som orsak till varför media inte rapporterat dygnet runt.

Sedan kom rykten om att MGM hade svenskt utseende och att offret har en mamma med afrikanskt ursprung.... Vipps! 2-åringen(!) har varit provokativ, det har hävdats att MGM har förmodligen handlat i nödvärn mot en tvååring(!)... Allehanda försök att hitta försvarbara förklaringar till det som hänt görs, till och med genom att säga att vittnesmål förmodligen är överdrivna.

Att brottsrubriceringen inte längre är försök till mord/dråp utan "endast" grov misshandel, är även det indicier som visar att inget allvarligt hänt. Till och med moderatorer väljer att lägga sig i diskussionen i syfte att förminska det misstänka brottet i nuläget rubricerat "grov misshandel" (Märk väl att jag inte diskuterar moderators åtgärd utan endast moderators åsikt)...

Sen när vart det accepterat att överhuvudtaget ge sig på en 2-åring? Gapig som fan eller inte? Oavsett hudfärg? Nån framförde till och med att misstänkt misshandel skett i nödvärn. Nödvärn?! Kom in i matchen.... Nödvärn mot en 2-åring?! Använd huvudet åtminstone lite....

Sen när började värdera brott mot småbarn utifrån deras hudfärg?

Jag kan inte anses gå off topic med dessa frågor då det är just dessa frågor jag nämnt som diskuteras i tråden.

Jag fattar inte att så pass många kan ignorera det faktum att en herre anhållits på sannolika skäl misstänkt för grov misshandel. Kan vi inte diskutera brottet, skippa "SD2018", "Sossesvin" och andra svepskäl att försvara eller förakta en misstänkt grov misshandel av en 2-åring?
Citera
2015-11-13, 21:53
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Har han begått en grov misshandel mot ett barn så lär han låsas in. Men det var nog bara ett skrapsår på kinden från när han trilla alt blev omkullsparkad. Hade gm fotbollssparkat 2-åringen hade han landat 10 meter bort och varit allvarligt skadad men nu blev det lindriga skador...

Se på fan, jag tar en vänsterdåre i försvar.

Har han sparkat en gång räcker det för att han åker för misshandel.
Finns det vittnen är det kört. Ett barn på två år är skyddslöst vilket kan kosta i straff för den här mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in