2009-02-04, 14:13
Medlem
Mr.Zebs avatar
Ni har helt rätt, de är inte purunga vår sickan, anna-lisa, ljung eller sif... jag hoppas att de klarar sig ett tag till... men de är i den åldern att de inte ens behöver vara sjuka för att lämna in... (hasse spåret vill jag inte diskutera, får vänta några månader till )

men det är kul att de kämpar vidare... dock var väl sickan rätt vilsen då hon fick en heders-bagge för några år sedan...
så jag tycker att både Sivan och anna lisa verkar lite mer vital...

i anna lisas fall 96 år... det är inte dåligt... slås väl bara av jänkarnas karl malden 97 år

men staterna har några andra stötar som fortfarande levererar... ernest borgnine 1917 eli wallach 1915 Don Rickles 1926 alla gör de väl ett och annat jobb... vilket är stongt...

Clint då? inte för att jag säger att han ligger för döden... han har ju alltid varit lite av en renlevnadsman, så han borde väl kunna bli en ny Kalle M... men var han inte lite väl risig i Grand Torino... ?
2009-02-05, 10:09
Bannlyst
Hur är det med mr Bond himself, Sean Connery alltså? Född 1930 och slutade filma för en fem år sedan och det är väldigt tyst om honom. Kanske snart dags för honom att få licensen indragen? För att inte tala om Roger Moore som passerat 80. Nån som vet hur hälsan är på bägge dessa brittiska gamla gentlemän?
2009-02-05, 11:11
Bannlyst
hmm, lite väl lite skvaller på den här tråden? Att bara spekulera utan nån substans är rätt svagt? I så fall: vi ligger alla inför döden, eller hur?
(och att utgå endast från födelseår är också osmakligt)
2009-02-05, 11:49
Medlem
FarbrorFesters avatar
Hade ingen aning om att Lux Interior (sångare The Cramps) låg risigt till?
Han dog tydligen imorse iaf!
2009-02-05, 18:21
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Borde inte James Arness gå ur tiden snart? Han måste också vara rätt gammal. Har för mig jag såg nån bild för tiotalet år sedan och då såg han ut som om Bengt Ekeroth länge vandrat vid hans sida.

Zebulon kommer aldrig att dö. Men just nu är han 86 år vilket är
en respektabel ålder.

Där kan man snacka om hjälte.
2009-02-06, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Zebulon kommer aldrig att dö. Men just nu är han 86 år vilket är
en respektabel ålder.

Där kan man snacka om hjälte.
Förvisso men hade inte han en gammal krigsskada i benet som plågade honom? En sak är säker dock att är man 86 bast så går Ekeroth definitivt vid hans sida.
2009-02-06, 09:06
Medlem
newvaginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeK
Alex Schulman ?

tyvärr inte
2009-02-06, 09:36
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Hur är det med mr Bond himself, Sean Connery alltså? Född 1930 och slutade filma för en fem år sedan och det är väldigt tyst om honom. Kanske snart dags för honom att få licensen indragen? För att inte tala om Roger Moore som passerat 80. Nån som vet hur hälsan är på bägge dessa brittiska gamla gentlemän?
Ingen fara med Sean och Roger. James Bond är odödlig.
2009-02-06, 10:14
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Förvisso men hade inte han en gammal krigsskada i benet som plågade honom? En sak är säker dock att är man 86 bast så går Ekeroth definitivt vid hans sida.

Han verkar ju vara en senig norrman så nog lever han nog i tio år till..
2009-02-06, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han verkar ju vara en senig norrman så nog lever han nog i tio år till..

varför säger du att han är norrman?
2009-02-10, 12:28
Medlem
Morricone har vært sjuk.......

Columbo
2009-02-10, 15:15
Medlem
Zenon1s avatar
Nej, nu vill jag höra lite spekulationer Att man inte hör någonting om Jarl Alfredius, som i somras slutade i TV pga prostatacancer (trots att det i högsta grad borde ligga i allmänhetens intresse att få veta hur han mår), kan väl bara betyda att han är riktigt dålig. Hans nekrolog är med all säkerhet redan skriven och nu vill jag höra vad ni tror: när blir den blir aktuell för publicering?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in