2010-12-26, 13:33
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlamov
Bistert. Christina ansågs som en av Sveriges vackraste kvinnor i mitten av 70-talet.

Va? ansågs av vem? Jag tycker att det är först nu hon har "vuxit in i sitt utseende.
2010-12-26, 15:38
Medlem
RetroPixels avatar
Kan bara se löpsedeln på aftonbladets hemsida så vet inte vad det står i artikeln.

"Hasse alfredson om sin svåra cancer"
och sedan "Nu har jag levt färdigt"

Hasse alfredson döende nu alltså!
Känns rätt tråkigt
2010-12-26, 17:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel
Kan bara se löpsedeln på aftonbladets hemsida så vet inte vad det står i artikeln.

Känns rätt tråkigt

Saida-Sonny hade rätt trots allt verkar det som.
2010-12-26, 17:22
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Saida-Sonny hade rätt trots allt verkar det som.
Det tog ju bara något år...
2010-12-27, 02:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Det tog ju bara något år...

Fast man vet ju inte hur länge han har haft den. Enda vi vet är att det är först nu han väljer att gå ut med det.
2010-12-27, 03:17
Medlem
Michael Douglas har väl cancer?
2010-12-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gibb0N
Michael Douglas har väl cancer?
2010-12-27, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetroPixel

Känns rätt tråkigt
Är det någon som läst tidningen och kan berätta vad det handlar om?

Som påtalats tidigare så har HAsse ALdredson tidigare gått ut i bl.a. Skavlan och sagt att han varit döende, och han har tidigare lidit av hjärtfel, men att han hade cancer är nytt för mig, och kanske är det verkligen slutet för den store legendaren, den siste i sitt släkte nu när Martin Ljung är borta.

Han har vid flera intervjuer på senare tid sagt sig vara livstrött, vilket befästs av citatet i den senaste artikeln. Synd, för annars tänker man ju sig att han skulle ha så mycket att leva för. Han har sin fru och sina söner (båda framgångsrika) han har sitt ljudboksföretag och inte minst så har han ju hela sitt kulurella arv som han skapat. Att han anser sig ha "levt färdigt" och kastar in handuken trots att han inte ens fyllt 80 är ju på så sätt egendomligt...
2010-12-27, 14:05
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det någon som läst tidningen och kan berätta vad det handlar om?

Som påtalats tidigare så har HAsse ALdredson tidigare gått ut i bl.a. Skavlan och sagt att han varit döende, och han har tidigare lidit av hjärtfel, men att han hade cancer är nytt för mig, och kanske är det verkligen slutet för den store legendaren, den siste i sitt släkte nu när Martin Ljung är borta.

Han har vid flera intervjuer på senare tid sagt sig vara livstrött, vilket befästs av citatet i den senaste artikeln. Synd, för annars tänker man ju sig att han skulle ha så mycket att leva för. Han har sin fru och sina söner (båda framgångsrika) han har sitt ljudboksföretag och inte minst så har han ju hela sitt kulurella arv som han skapat. Att han anser sig ha "levt färdigt" och kastar in handuken trots att han inte ens fyllt 80 är ju på så sätt egendomligt...
Han säger sig ha sorg efter sonen. Vad menas med det? Är någon av sönerna döda?
2010-12-27, 14:52
Medlem
Har för mig att han hade en son som dog ung, alltså bara ett barn. Det var nån slags olycka som involverade el tror jag.
2010-12-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Han säger sig ha sorg efter sonen. Vad menas med det? Är någon av sönerna döda?

Mats dog som ung.

http://www.corren.se/nYhEteR/?articleId=4422503
2010-12-27, 16:21
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe j
Mats dog som ung.

http://www.corren.se/nYhEteR/?articleId=4422503
Tack för info. Hemsk händelse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera