2008-12-16, 19:19
Bannlyst
Den afroamerikanske folk- och bluessångerskan Odetta har nyligen avlidit...
Kanske man ska skriva vilka som dör här näst? Antagligen, men jag täntke faktiskt skriva en rad om Odetta men fick beskedet igår om att hon trillat av pinn..
2008-12-17, 23:11
Medlem
Moonwalks avatar
Inga direkta källor på det, men det känns lite som att Maggie Thatcher sjunger på sista versen. Hon har fått trappa ner på sina publika framträdanden av hälsoskäl under flera år och var väl inlagd på sjukhus för lågt blodtryck eller liknande nyligen. Dessutom lider hon enligt rapporter av svårartad demens.

Jaja, hoppas tanten hänger i ett tag till. Vore väl gött om hon fick uppleva en ny valseger för Tories senast 2010 innan hon kilar vidare.
2008-12-17, 23:51
Medlem
Har säkert redan nämnts, men Kirk Douglas.. Han kan väl ändå inte ha mycket kvar?

http://youtube.com/watch?v=TwzGnFnLL2M
2008-12-18, 03:53
Medlem
Anne Cath Vestly......Norges Astrid Lindgren RIP

Horst "Derrick" Tappert RIP
2008-12-18, 04:35
Bannlyst
När Forest J Ackerman nyligen lämnade in kom jag att tänka på Ray Bradbury som måste vara väldigt ålderstigen han med.

Ska vi inte spå vilka som trillar av pinnen 2009?

Jag satsar på Martin Ljung, Sif Ruud, Alice Babs, Bert Karlsson (kvävs av sin egen självgodhet), Jonas Gardell (hiv hiv hurra!), Christopher Lee, Leonardo di Caprio (otippat va?), Jättebebisen (blir skjuten av en arg musse för det där med att ställa krav på invandrare), Christer Ostbåge (dör i sömnen av en hjärtattack) och Mick Jagger (kör ihjäl sig på fyllan). Nån annan som vill leka Nostradamus?
2008-12-19, 05:32
Medlem
Baisers avatar
Hörde just från en "säker" svt källa att Atuellts Jan Alfzelius är riktigt illa däran.
2008-12-19, 08:48
Medlem
sociuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Hörde just från en "säker" svt källa att Atuellts Jan Alfzelius är riktigt illa däran.

Din "säkra" källa menar möjligtvis inte Jarl Alfredius?
2008-12-19, 09:13
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av socius
Din "säkra" källa menar möjligtvis inte Jarl Alfredius?

jo just han...
2008-12-20, 09:38
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser

Det är inte så att din "säkra" källa är alla kvällstidningar och andra liknande tidningar.
Jalle har prostatacancer, så om han är illa däran är det inte något märkligt.
2008-12-21, 23:59
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonwalk
Inga direkta källor på det, men det känns lite som att Maggie Thatcher sjunger på sista versen. Hon har fått trappa ner på sina publika framträdanden av hälsoskäl under flera år och var väl inlagd på sjukhus för lågt blodtryck eller liknande nyligen. Dessutom lider hon enligt rapporter av svårartad demens.

Jaja, hoppas tanten hänger i ett tag till. Vore väl gött om hon fick uppleva en ny valseger för Tories senast 2010 innan hon kilar vidare.
Hur mycket hon nu upplever av det (om Tories vinner), med tanke på sin demens.
2008-12-23, 08:22
Medlem
Platsar M. Jackson i den här tråden eller ?
http://www.expressen.se/noje/1.14120...r-att-opereras
2008-12-23, 10:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omaisgrande
jag hoppas att expressen har rätt!
men i mitt tycke såg det mer ut som ett farväl till scenframträdanden...
fan synd på så fin tjej med en otroligt bra röst

för hon inte dansade runt till ballader ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in