2019-08-05, 10:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Det är Guillous (ovanligt svaga) krönika i Aftonbladet idag som hänvisas till.
Där skriver han om det som tidigare kommentator punkt för punkt tar upp.
Gällande Guillous grundar sig hans ilska på ett faktum: han får inte som dömd spion visum till USA.

Han måste lida av total idétorka. Då blir det som det blir. Han skriver om hur härliga alla muslimer och islam är. Oja . Om han och batikhäxan Malou skulle bestämma skulle det inte finnas något Säpo, moskéer skulle bygga över allt utan bygglov, islam som statsreligion m.m. Där av namnet vulgovänster som passsar Guillou och Malou väldigt bra.
Citera
2019-09-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Adlig vetifan. Fransk adel i så fall. Överklassbakgrund defintivt.

Vet inte om du är ironisk men han är ungefär lika mycket "överklass" som du och jag eller nån annan i den här tråden. Överklassbakgrunden är en myt (på ren svenska lögn) han odlat om sig själv och som alltför många tycks ha gått på. Finns inget som är överklass med honom, däremot skriker hans aura högt om mindervärdeskomplex.
Citera
2019-10-02, 18:16
Medlem
Den superfarlige gigantiske alfahannen hotar en reporter från Nya Tider med stryk på bokmässan:

https://www.youtube.com/watch?v=812jLTrGa_4

Tänk er rädslan man skulle känna om man visste att man riskerade att behöva slåss mot en stor supertuff megahårding som Janne!
Citera
2019-10-02, 18:39
Medlem
I det här fallet är hen från Nya Tider den största "kärringen". Gillar vanligtvis inte J.G. Men i det här fallet är "kärringen" bara provokativ när hen leker reporter. Bara den "gulliga" tillgjorda rösten får en att spy.
Citera
2019-10-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
I det här fallet är hen från Nya Tider den största "kärringen". Gillar vanligtvis inte J.G. Men i det här fallet är "kärringen" bara provokativ när hen leker reporter. Bara den "gulliga" tillgjorda rösten får en att spy.

Janne kände ändå uppenbarligen att han var tvungen att hävda sig mot denna "kärring". Dra dina egna slutsatser...
Citera
2019-10-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Den superfarlige gigantiske alfahannen hotar en reporter från Nya Tider med stryk på bokmässan:

https://www.youtube.com/watch?v=812jLTrGa_4

Tänk er rädslan man skulle känna om man visste att man riskerade att behöva slåss mot en stor supertuff megahårding som Janne!

Reportern är ju bara hälften så stor som Jan så kan nog bli lite skakis
Citera
2019-10-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Janne kände ändå uppenbarligen att han var tvungen att hävda sig mot denna "kärring". Dra dina egna slutsatser...
Precis Jag har dragit mina slutsatser redan. En "kärring" som leker reporter med syftet att provocera.
Citera
2019-10-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Precis Jag har dragit mina slutsatser redan. En "kärring" som leker reporter med syftet att provocera.

Försök också att dra slutsatserna av det faktum att alfa-Janne kände sig tvungen att markera mot vad du kallar för en "kärring" och dessutom hota med stryk.
Citera
2019-10-02, 21:07
Medlem
Soterns avatar
De gamla sextioåtta-kommunisterna börjar få det tufft nu. Deras egna metoder de har använt mot makthavare passar tydligen inte.
Citera
2019-10-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
De gamla sextioåtta-kommunisterna börjar få det tufft nu. Deras egna metoder de har använt mot makthavare passar tydligen inte.

Minns du hur föga kaxig kommunist-Janne var när Bonnierpacket hängde ut honom som KGB-spion som straff för att han sagt att SD inte är ett rasistiskt parti? Han var som en liten tillplattad mus då, den uppblåsta lilla fittan.

Hoppas han får en stor fet stroke snart och dör ensam i förvirring och förnedring som en nerbajsad grönsak i begagnade engångsblöjor.
Citera
2019-12-25, 14:19
Medlem
urgts avatar
Lyssnade på P3 Dokumentär om Göran Kropp och blev påmind om att Jan Guillou dissade honom.

Det känns som att han inte tål folk som faktiskt är så där stereotypt manliga på riktigt, utan att behöva hävda sig. Tror han känner sig hotad.
Citera
2019-12-29, 14:19
Medlem
Massajens avatar
Vilka hemligheter var det han skulle ha förmedlat till KGB? Upplys mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in