Flashback bygger pepparkakshus!
2020-01-06, 09:27
Medlem
Har även jag upplevt en viss försämring med sidan, framförallt att alla annonser slöar ner både i sök- och bildflödet.
Att skriva upplever jag som svårt då det inte går att få hela sin text att synas samtidigt och det går inte heller att "scrolla" tillfredställande. Har man igång en konversation och vill gå tillbaka och titta på tidigare meddelanden är ju det också en utmaning.

Utbudet av potentiella partners tycker jag inte förändrats. Är man dock från en mindre svensk stad som en själv så har man 5, på sin höjd 10, aktiva användare att kontakta. Har man kontaktat samtliga utan gehör är ju onlinedejtandet slut, om man inte kan tänka sig gå utanför länsgränser.
Det är ju dock inte själva sidans fel.

Men jag kan hålla med många i att de som använder sig av sidan är svåra att imponera på. Väldigt få som bemödar sig med att svara tillbaka vilket är tråkigt.
Tillhör den skaran som inte skickar massmeddelanden utan kanske ett i veckan till en noga utvald person som jag genom deras text och bild ha kunnat känna att det finns några gemensamma nämnare för.
Citera
2020-01-06, 10:18
Medlem
De som jobbar på HP med att granska presentationer verkar haft julledigt fram till idag. Då jag haft min presentation i 2,5 dag och först nu blev den nekad.

Hade bla skrivit vad jag inte sökte.
Citera
2020-01-06, 12:16
Medlem
mr-mystics avatar
Nja du vad tänkte jag egentligen…. Tror du missförstod. Egentligen är jag en konservativ nationalist men vad fan gör man om det inte ens med godkänt utseende går att hitta kvinnor i landet? Jag är för ung för att leva i livslångt celibat. Då får man antingen ragga flickvän i Moldavien el köpa sex i Sverige (jag är dock ej där än som tur är).

Du är "Lite trött på ni som kontaktar (nästan) alla.” Vilket jävla lyxproblem då. Du kan ju prova att klä ut dig till man o bli dissad av kvinnor som inte ens är på din nivå så kanske du får dig en tankeställare.

Killen du snackar om verkar ha stake (rent metaforiskt alltså). Uppenbarligen lös den gedigna pilskheten angående er med sin frånvaro för honom när det kom till kritan.

Vad var det för sajt föresten? Är det så lössläppt på HP verkligen att man börjar snacka sexdejting på första mötet?

Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
33 st! Lite trött på ni som kontaktar (nästan) alla. Det är uppenbart med i de flesta fall men ni kanske tänker för varje nej närmare ett ja.

Vad menar du med att betala för att få till det sexuellt?

Träffade en kille i somras på en fika (jag betalde för mig) som jag gärna hade träffa t igen om inte han innan vi skiljdes åt började klaga på att det skulle bli dyrt med bensin eller att åka kollektivt om vi skulle börja ses

Han hörde av sig och vill ses igen men jag dissade honom. Liksom beklaga sig för att det skulle kosta pengar att ha sex då han antingen hade behövt åka 1 mil eller ta tåget inom SL.

Sen jag hade kunnat ta mig till honom med. Han hade jobb ska tilläggas. Borde ha skrivit till han att han kanske skulle ragga på någon granne.
Citera
2020-01-06, 13:38
Medlem
Har suttit tre år där och för mig är det omöjligt, börjar bli mer och mer oengagerad.
Citera
2020-01-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeardedOne
Då har man testat HP igen (ja, här går det undan!). Jag använde tre stycken filter för att visa de som bor i Stockholms län, vars politiska inriktning är höger och som inte har (och inte vill ha) några barn. Resultatet blev 0 träffar
Tänkte att jag kan väl vara lite "snällare" så jag tog bort filtret som valde ut politisk inriktning, då fick jag 6 träffar.

Nä det är kört för min del när det gäller pannkakan.

Hehe, det måste vara något fel på dessa filter. Förr kunde man ju utan problem få upp ALLA i länet eller på orten som använder HP, oavsett ålder. Nu får man upp exakt samma skara människor när man specificerar max avstånd etc..

Testade att lägga till min gamla hemort, och det är samma personer (några få) som dyker upp varje gång trots att jag vet att det finns fler personer som använder hp på den orten.

Det är riktigt dåligt att man inte kan få upp alla som bor där, utbudet är tillräckligt skralt som det är haha.

usch vilken dålig uppdatering
Citera
2020-01-06, 14:05
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Har suttit tre år där och för mig är det omöjligt, börjar bli mer och mer oengagerad.

Betalar du pengar för att kunna skriva/läsa meddelanden? Tre år och aldrig en dejt? Måste ju vara rekord. Jag hade lagt ned det för länge sen.
Citera
2020-01-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Betalar du pengar för att kunna skriva/läsa meddelanden? Tre år och aldrig en dejt? Måste ju vara rekord. Jag hade lagt ned det för länge sen.

Happypancake är gratis, annars skulle jag aldrig suttit där.

Citat:
Ursprungligen postat av Socketriker
Hur lång tid ska det behöva ta för er svenska män innan ni inser att kvinnan blir knullad av en liten minoritet av bad boys? Hur jävla tröga är ni egentligen? Herregud.

Börjar misstänka att många av kvinnorna faller under denna kategori alternativt är bekräftelsesökande eller feminister som vill trycka till män.
Senast redigerad av Valpen_ 2020-01-06 kl. 14:31.
Citera
2020-01-06, 14:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Alla kvinnor faller för den kategorin, det är biologiskt betingat. Den svenska mannen är verkligen bortspelad totalt.

Har svårt att tro att det är enklare att hitta någon dejt med den inställningen kanske?
Då faktiskt inte alla kvinnor faller under den kategorin
Citera
2020-01-06, 15:44
Medlem
Pbo & Mr-mystic

Ser inte överdrivet bra ut, har ett par bra bilder som man får försöka väga upp med sin charm
Ser verkligen inte ut som någon Marcus schenkenberg med superschysst kropp, har inte ens helkropps-bilder på det sättet

Men 1. Jag är rätt lång kanske det är till fördel, 2. Är inte desperat, skriver nästan aldrig till tjejer, skickar en flirt emellanåt om jag finner någon intressant och ser om det blir besvarat 3. Jag är 30 plus, är ni i 20 års åldern så kan jag tänka mig att damerna är bra mycket mer ytliga
4. Fördel och tyvärr tror många tjejer jag är någon slags badboy pga mitt utseende, det är jag inte riktigt och vill heller egentligen inte ha tjejer som letar såna killar, men det fångar vissa tjejers intresse

Damerna jag nu har kontakt med tycker jag är fina, naturliga och verkar vettiga med bra utbildning och jobb.
Citera
2020-01-06, 15:56
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWiz
Men 1. Jag är rätt lång kanske det är till fördel, 2. Är inte desperat, skriver nästan aldrig till tjejer, skickar en flirt emellanåt om jag finner någon intressant och ser om det blir besvarat 3. Jag är 30 plus, är ni i 20 års åldern så kan jag tänka mig att damerna är bra mycket mer ytliga
4. Fördel och tyvärr tror många tjejer jag är någon slags badboy pga mitt utseende, det är jag inte riktigt och vill heller egentligen inte ha tjejer som letar såna killar, men det fångar vissa tjejers intresse

Damerna jag nu har kontakt med tycker jag är fina, naturliga och verkar vettiga med bra utbildning och jobb.
Och de har uttryckt intresse för att träffas? För det är väl inget självändamål att bara chatta?

Enligt min erfarenhet är de bästa damerna de som träffas, men bara har appen som tidsfördriv. DEt är klass på dem.
Citera
2020-01-06, 16:28
Medlem
Citat:
Alla kvinnor faller för den kategorin, det är biologiskt betingat. Den svenska mannen är verkligen bortspelad totalt.

Kvinnorna har tagit tåget med fuckboys och badboys medan vi betacuck soyboys incels står kvar på perrongen.
Citera
2020-01-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Och de har uttryckt intresse för att träffas? För det är väl inget självändamål att bara chatta?

Enligt min erfarenhet är de bästa damerna de som träffas, men bara har appen som tidsfördriv. DEt är klass på dem.

Ja båda har gjort det, den ena ville ses i början av detta år men har inte följt upp det för den andra damen fångade mitt intresse mer och var mer på, och hon ska komma hem till mig nästa helg för att kolla på serier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in