Citat:
Ursprungligen postat av
X.X.X.L
Jag provade HP igen efter en tids inaktivering, snacka om att det har hänt saker.
Jag ingen modell lång ifrån, har en hyfsad profilbild.
Något jag märkte ganska snabbt på HP är att din Profil (Fakta om dig) är det som gäller i ögonen på dina besökare, det är helt otroligt att man blir dömd på den direkt istället för att dom frågar.
En som jag skickade mail till fick jag som svar: "Husdjur: nej och vill inte ha. Är du inte lite ute o cyklar nu då?"
Hon hade väldigt mycket djur
Jag tolkar det som så att jag har inga husdjur och jag vill inte ha det MEN det betyder inte att jag hatar husdjur och inte vill se dem. Har hon husdjur så accepterar jag det och jag är glad för alla typer av djur, men ansvaret som kommer med ett husdjur och att man är bunden vill jag undvika.
En annan gillade att åka skidor och dansa, något jag inte gillar har provat det not my style. Har även en främre korsbandsskada (Avsliten helt) i högerknäet och har vridit det 3 gånger förra året på grund av kampsport.
Men när jag skrev då att jag inte hade hade något intresse (Detta är till en annan kvinna) av skidor och dans (2 av 6 punkter 4 gillade jag) samt att jag kommer dra igång med träningen igen så blev jag ointressant direkt. Hon hade själv en knäskada tydligen och gick ändå på gymmet för rehab och träna andra muskelgrupper osv.
Min första tanke som slog mig när jag hade skrivit till dom här är: Det du svarar är hugget i sten.
Efter ditt svar är du körd, dom kommer inte besvara fler av dina mail eller läsa dom för den delen.
Jag vet inte direkt vad som har hänt med HP för detta är inte HP jag är van vid för 2-3 år sedan.
Du vill inte ha husdjur och hon hade, hon kanske ville ha ett seriöst förhållande som leder till sambo, du passar du inte in om du inte vill ha. Hon tänkte väl att du bara vill ha sex(vilket du säkert ville haha).
Den andre vill ha en aktiv kille som hon kan gå ut och dansa med och åka på skidsemester med och du tycker inte om det, det förstår du väl att det inte funkar. Ska ni åka på skidsemester och du sitter på botten av backen och frågar om hon är klar snart.
Testa en riktigt fet som har svårt för att röra sig eller en rullstolsbunden, då är dessa problem lösta
Jag måste tyvärr säga att dina skador får väl tjejerna att tänka att du inte kan ha sex, för då värker benen.
Du skulle nog inte vilja dejta en i övrigt bra tjej som säger hon har permanenta skador i skelettet mellan benen och därför inte vill dansa eller liknande.