Citat:
Ursprungligen postat av
Vanno
Alright. Då ska jag alltså, eller måste, skaffa en profilbild åtminstone så alla tjejer kan se mig. Men vad mer? Tänkte fråga vad vore rimligt att skriva i sin presentation? Och vilka åldrar ska jag välja utan att skrämma, från 18 till 45 kanske eller låter det som ett alltför stort gap? Och hur ska jag skriva första meddelandet till en tjej?
Var totalt ärlig i presentationen. Är du enbart ute efter knull, bryr sig folk inte något märkvärdigt om din presentation utan går strikt på dina bilder.
Jag hade en presentation som jag hade skrivit väldigt oseriöst och då fick jag ett och annat mail (flera om dagen om vissa dagen av olika tjejer). När jag skrev en totalt ärlig presentation, fick jag i princip enbart gnällmail av tjejer som antagligen hade känt sig träffade av presentationen...har bland annat skrivit att:
jag inte vill ha festande/ons-typer med tatueringar, minst 2 bilder där de inte har smink alls, att de ska kämpa i ett förhållande osv osv. Detta verkar irritera väldigt många på sidan, antagligen för att dee är väldigt få tjejer som inte knullaar runt/Festar titt som tätt numera och att de flesta tjejer skäms för att lägga upp bilder där de inte har smink, för då är de ju automatiskt flera nivåer mindre attraktiva vilket implicerar att de får nöja sig med en kille som inte är den snyggaste de skulle ha fått (med smink).
Om de ändå skriver gnällmail så betyder det att de är intresserade, men besvikna över att de är motsatsen av den man söker