Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-21, 20:36
  #985
Medlem
Megadolmes avatar
Strunta i kontaktannonssajter!

Det kanske låter som det enklaste sättet att träffa någon på, men jag tror de är ett av de svårare. Man behöver inte ens vara ful för att inte få några svar där, det räcker med att man ser ut som vilket kille som helst. Men tänk så här - Tjejer sitter o bläddrar bland annonserna, o är endast intresserade av de allra snyggaste killarna.

Jag tror inte på incelmyten om att 10% av killarna får 90% av tjejerna (eller vad nu siffran var), men jag tror att siffrorna på kontaktannonssajter är åt det hållet!

Var social istället, träffa någon via jobbet, på krogen, någon förening eller gå ut o dansa istället.
Citera
2023-12-22, 10:13
  #986
Medlem
Krappfiskarns avatar
HP var (är) väldigt konstig sida. När jag hade det för inte så många år sedan så var det två-tre kvinnor som nästan dagligen besökte min profil. Bestämde mig för att skriva till två av dem eftersom de troligen är lite intresserade men de vill väl att mannen ska skriva först.

Fick aldrig något svar, men de fortsatte besöka min sida nästan dagligen tills jag tog bort mig.
Citera
2024-01-05, 09:01
  #987
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
HP var (är) väldigt konstig sida. När jag hade det för inte så många år sedan så var det två-tre kvinnor som nästan dagligen besökte min profil. Bestämde mig för att skriva till två av dem eftersom de troligen är lite intresserade men de vill väl att mannen ska skriva först.

Fick aldrig något svar, men de fortsatte besöka min sida nästan dagligen tills jag tog bort mig.

Jag känner igen det där då jag också "råkat ut" för det.

En tjej på Happypancake besökte min profil uppemot 20 gånger utspritt över en period av sex månader. Hon skrev aldrig något (inte jag heller då jag inte var intresserad av henne).

En annan tjej som jag däremot tyckte verkade intressant besökte min profil 8-9 gånger. När jag bestämde mig för att skriva till henne fick jag naturligtvis inget svar.

Jag kan för mitt liv inte förstå varför man besöker en person så många gånger utan att vara intresserad.

Känns som att fenomenet är unikt för just Happypancake, som för övrigt är en hopplös dejtingsida. Det tråkiga är att det knappt finns bättre alternativ.
__________________
Senast redigerad av Styrkelyftare 2024-01-05 kl. 09:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback