Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Kent jag gillar dina välformulerade och ofta kloka svar.
Men efter som du verkar ha blivit Max verbala ombud så tycker jag det var konstigt hur du helt kunde ignorera min tämligen betydande fråga.
Hur kan man som vanlig anonym användare verifiera dessa tester som läggs upp?
Oj sorry måste missat dig, men nu kollat med Max! Man mailar Max och så får man se ett orginal av rapporten sen får du en mailadress av han så kan du själv maila gubben på labbet och uppge ref nr så kommer du få tillsvars vad detta ref nr va för produkt, batch och innehåll. DOCK finns det ej ibland batch nr då dem pga tullen ville att man skulle skicka in blanka vialer men innehållet va kodat via Max och gubben på labbet md siffror så t.ex testo e nr 1 med klisterlapp på vialen, i mailet testo e nr 1. Så inte alltid det finns batch nr tyvärr. Samt tar dem ej emot tren e och mast e av någon konstig anledning. Men det spelar mindre roll för finns ingen anledning att ha legitima analyser för att sedan sälja andra oljor än dessa som skickas på analys. Det visar ju sig ganska snabbt om en analyserad tren a på 98mg säljs i säg 500 vialer sen kommer det in 300 klagomål, även 10 klagomål skulle jag bli förvånad över men visst 1-5 kunder som inte är nöjda på batcher på 500 vialer får man nog räkna med, kan ju inte göra alla nöjda.