Citat:
Ursprungligen postat av
Gently
Mycket snack och olika sikter nu.
Jag fixar hans tren ace nr jag fr min ln, har krt riktigt tren Ace och fake/underdoserat frr, nr jag krt en mnad kan jag terkomma med ett oberoende resultat.
MVH
frst och frmst s r jag oberoende vilket man kan se i mitt uttalande att jag grnar PRO-OIL och ALLA deras produkter jag har provat hit intills frutom tren, sa ju fr fan att masteronet var sjukt bra tryck i men trennet r inte godknt.. jag har krt flera olika mrken av tren A innan jag provade detta tren E, tyckte det var kasst s jag provade byta till tren A, min veckodosering var p 700 mg per vecka s visst fan ska jag knna av det och fucking ordentligt... men ingenting srskilt hnde..
lt mig tillgga att jag skulle heller inte smutsa ner mitt namn hr p flahsback fr att rda ETT ENDA PREPARAT ifrn en frsljare nr jag skriver en av top 5 kur rapporter just nu heller fr den delen..
som sagt tro vad ni vill men jag tnker inte lta er diskutera om min trovrdighet i detta.. sgs det ngot annat har ni antingen inte tillrckligt mnga r p nacken eller s r ni fan i mig inte opartiska i detta s mycket r fakta..
tvivlar ni p mig s g till frsta sidan i min rapport o se att jag har krt produkter ifrn mshop nda sen starten till slut p min rapport.. pstr ni att mitt skit snack om hans tren d skulle vara partiskt o nd kr jag hans produkter i min rapport s r ni ju jvligt efterblivna