2017-09-20, 10:25
Medlem
Mycket snack och olika sikter nu.

Jag fixar hans tren ace nr jag fr min ln, har krt riktigt tren Ace och fake/underdoserat frr, nr jag krt en mnad kan jag terkomma med ett oberoende resultat.

MVH
Citera
2017-09-20, 18:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently

Jag fixar hans tren ace nr jag fr min ln, har krt riktigt tren Ace och fake/underdoserat frr, nr jag krt en mnad kan jag terkomma med ett oberoende resultat.

MVH
Jag kr ox Trenviron Ace frn pro-oil. Inne p dag 12. Fick strningar i smnen, nattsvettningar o skeva drmmar redan frn dag 1. Knner dock inge kat tryck p gymmet n. Stter 100mg eod
Citera
2017-09-20, 19:18
Medlem
Citat:

MVH

frst och frmst s r jag oberoende vilket man kan se i mitt uttalande att jag grnar PRO-OIL och ALLA deras produkter jag har provat hit intills frutom tren, sa ju fr fan att masteronet var sjukt bra tryck i men trennet r inte godknt.. jag har krt flera olika mrken av tren A innan jag provade detta tren E, tyckte det var kasst s jag provade byta till tren A, min veckodosering var p 700 mg per vecka s visst fan ska jag knna av det och fucking ordentligt... men ingenting srskilt hnde..

lt mig tillgga att jag skulle heller inte smutsa ner mitt namn hr p flahsback fr att rda ETT ENDA PREPARAT ifrn en frsljare nr jag skriver en av top 5 kur rapporter just nu heller fr den delen..

som sagt tro vad ni vill men jag tnker inte lta er diskutera om min trovrdighet i detta.. sgs det ngot annat har ni antingen inte tillrckligt mnga r p nacken eller s r ni fan i mig inte opartiska i detta s mycket r fakta..

tvivlar ni p mig s g till frsta sidan i min rapport o se att jag har krt produkter ifrn mshop nda sen starten till slut p min rapport.. pstr ni att mitt skit snack om hans tren d skulle vara partiskt o nd kr jag hans produkter i min rapport s r ni ju jvligt efterblivna
Citera
2017-09-20, 22:17
Medlem
Frstr vad du sger. Kanske skulle vara mer vrt att lgga mina pengar p hans mast isfall.
Citera
2017-09-21, 09:45
Medlem
Citat:
Frstr vad du sger. Kanske skulle vara mer vrt att lgga mina pengar p hans mast isfall.

hans masteron r riktigt sjysst, fick bra med hrdhet och hade jvligt bra tryck inne p gymmet ocks fr den delen p 500 mg e5d
Citera
2017-09-21, 20:03
Bannlyst
Jvlar vad bra pro-oil r.
Satt testo cyp vilken r godknd
Samt satt EQ 300mg 3ml front, och fan redan efter 24tim vaknade jag p natten och och satt och t som en hst.
Hungrig hela tiden vilket r bra men dyrt.
Denna EQ r den bsta jag krt p lnge kan jag meddela.
Kr ven Nebido 1ml varannan vecka s ska ta ett testo prov nu om 2 veckor,
just det sen kr jag ven tostrex gel 60mg-80mg om dagen och satan vad jag vxer. Helt sjukt.

Kommer meddela nr jag kommit in p vecka 12 i kuren men lagt ny order p deras EQ fr den var grym och bra ha i framtiden om shoppen skulle frsvinna.
ven test C, test E, Mast och primo.
Riktigt bra mrke och senast jag krde ett liknande mrke med s bra oljor var 6r sedan.
S stanna kvar lnge Mshop fr jag behver er. 5/5

terkommer.
Citera
2017-09-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hans masteron r riktigt sjysst, fick bra med hrdhet och hade jvligt bra tryck inne p gymmet ocks fr den delen p 500 mg e5d

Gott Du som verkar ha koll, r Cutviron snabb mast? Har mkt test prop hemma nmnligen s vill helst inte kra lngsam mast
Citera
2017-09-22, 15:07
Medlem
Citat:
Gott Du som verkar ha koll, r Cutviron snabb mast? Har mkt test prop hemma nmnligen s vill helst inte kra lngsam mast

cutviron har jag bara varit med om att det r snabba estrar men dubbelkolla med max! han svarar nog grna med ett spikat svar
Citera
2017-09-25, 16:14
Bannlyst
Citat:

MVH

Du lr inte bli besviken och jag ser fram emot ditt utltande hr i trden.

Mvh
Citera
2017-09-25, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
men det var ett jvla mun kftande ifrn ditt hll...

jag har sjlv ftt detta mailat till mig dr han har skrivit att det var 160 mg / ml s sluta hlla p...

du har alltid varit en betrodd anvndare enligt mig kenta och just nu ligger du i risk zoonen till att bi en shops lilla spring pojke

en shop fr bara 2 chanser av mig och jag r besviken p mshops tren s enkelt r det bara, jag har testat bde A och E och inget imponerade p mig, shoppen har personligen erknt att Enanthate var underdoserat av min batch o nu r detta frdig diskuterat.. antingen ljuger jag eller s ljuger du folk fr vll tro vad fan dom vill...

Vi lter folk f skriva sina reccensioner s fr vi se om din rst vger ver mot de andras eller inte. Kort o gott, alla har rtt till sin sikt, r du inte njd vnd dig t ett annat hll men du ligger lite vl hrt p mshop ang deras tren (befogat just de 100 vialerna som jag redan frklarat) samt vet jag att du fortfarande handlar dr s varfr fortstta va kund om du misstror hans produkter. Frdig diskuterat. Vi lter folk f skriva sina omdmen OM nu inte analyserna r nog bevis. (Och nn shop hora r jag inte men jag handlar fr xx.xxx kr var mnad och gjort s i snart 2 r frn han t mina klienter och mig sjlv och sjlvklart delger jag han det som skrivs p forumen d han sjjv har fullt upp p mailen och drav vet jag att du nnu handlar dr.)

Ska vi samsas om att va oense i denna frga s kan vi lta trden handla om det den ska handla om.
Citera
2017-09-25, 16:24
Bannlyst
Citat:

Cutviron r 50/50/50 tren,propp,mast en vanlig cutmix.

Mvh
Citera
2017-09-26, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Vi lter folk f skriva sina reccensioner s fr vi se om din rst vger ver mot de andras eller inte. Kort o gott, alla har rtt till sin sikt, r du inte njd vnd dig t ett annat hll men du ligger lite vl hrt p mshop ang deras tren (befogat just de 100 vialerna som jag redan frklarat) samt vet jag att du fortfarande handlar dr s varfr fortstta va kund om du misstror hans produkter. Frdig diskuterat. Vi lter folk f skriva sina omdmen OM nu inte analyserna r nog bevis. (Och nn shop hora r jag inte men jag handlar fr xx.xxx kr var mnad och gjort s i snart 2 r frn han t mina klienter och mig sjlv och sjlvklart delger jag han det som skrivs p forumen d han sjjv har fullt upp p mailen och drav vet jag att du nnu handlar dr.)

Ska vi samsas om att va oense i denna frga s kan vi lta trden handla om det den ska handla om.

jag har ju ocks skrivit i denna trden att alla hans andra produkter som jag har krt har jag varit njd med men det r ju inte alls viktigt att frhlla sig till i dina nuvarande pstenden?

vi kan vara oense det r lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in