Citat:
Ursprungligen postat av
Gently
Mycket snack och olika åsikter nu.
Jag fixar hans tren ace när jag får min lön, har kört riktigt tren Ace och fake/underdoserat förr, när jag kört en månad kan jag återkomma med ett oberoende resultat.
MVH
först och främst så är jag oberoende vilket man kan se i mitt uttalande att jag grönar PRO-OIL och ALLA deras produkter jag har provat hit intills förutom tren, sa ju för fan att masteronet var sjukt bra tryck i men trennet är inte godkänt.. jag har kört flera olika märken av tren A innan jag provade detta tren E, tyckte det var kasst så jag provade byta till tren A, min veckodosering var på 700 mg per vecka så visst fan ska jag känna av det och fucking ordentligt... men ingenting särskilt hände..
låt mig tillägga att jag skulle heller inte smutsa ner mitt namn här på flahsback för att röda ETT ENDA PREPARAT ifrån en försäljare när jag skriver en av top 5 kur rapporter just nu heller för den delen..
som sagt tro vad ni vill men jag tänker inte låta er diskutera om min trovärdighet i detta.. sägs det något annat har ni antingen inte tillräckligt många år på nacken eller så är ni fan i mig inte opartiska i detta så mycket är fakta..
tvivlar ni på mig så gå till första sidan i min rapport o se att jag har kört produkter ifrån mshop ända sen starten till slut på min rapport.. påstår ni att mitt skit snack om hans tren då skulle vara partiskt o ändå kör jag hans produkter i min rapport så är ni ju jävligt efterblivna