Det har varit snack om PRO OILS produkter ett tag nu.
För 8 veckor sedan drog jag igång en kur på PRO OILS Primo.
Altså det preppet som förfalskas mest eller näst mest ( efter HGH ) i precis hela världen.
Har gått på 10 talet kurer med PRIMO genom åren så är tämligen van.
Nu har jag legat ON i 18 månader med en cruise på de 3-4 sista månaderna. Så var jävligt taggad att komma igång fort så jag frontade med 800 mg x2 ( har gjort så förut men dock varit ren innan ) ev i ett par veckor. och låg sedan på 600 -800 mg i veckan där efter. Svarade så ända in i helvete så jag började på att misstänka att detta var Tren eller NPP. Fick även en riktiga jävla hostattacker ( trenhosta misstänkte jag ) ett par ggr något jag knappt aldrig under mina 20 år + med prepp har upplevt.
Började även må jävligt dåligt rent fysiskt. Som i sin tur ledde till en oro för min hälsa. Så var och testade mig och precis alla mina hade slagit bakut. Så klev av omg.
ALL TIME high ever på i prencip allt. HB på 192 och evf på 0,62 osv osv. Ska tilläggas att jag alltid ligger högt på dessa. Ren brukar jag ha ett HB på 175 och evf på 0,5. På crusie eller on ligger ja på 182 i HB och 0,55 på evf.
Så jag kontaktar Max ( Mshop) och säger hur jag upplevt detta och misstänker att detta är fake.
Han svarar tvärsäkert, att han vet jag har fel och hänvisar till sina labbtester.
För att vara på den säkra sidan så tog jag kontakt med en vän som kunde hjälpa mig med att labb testa detta.
Så han tog kontakt med ett Svenskt labb. Dem sickade provet till ett Tyskt labb. Och efter 1 vecka kom svaret. Mshop levererar tamigfan Primo.
Nej har absolut inget med han att göra, förutom att jag är och kommer vara en trogen kund. Och vad tjänar jag på att säga detta... Jo vi/jag har en levande shop vi kan lita på.
Lägg där till att jag handlat HGH av den finaste kvalite av han( testar mig minst 1 gång i kvartalet och mina IGF -1 värden ligger stadigt på siffor jag är nöjd med ) .
Nämn en shop som både levererar äkta HGH och Primo samtidigt? Om vi inte räknar med "glory days " som slutade i början på 2000 talet....
Här kommer i alla fall mitt resultat. Självklart har jag suddat ut det som kan härleda till mig
https://www.pixeltopic.com/image/tbvqrxjmxxbilvn/