2017-11-07, 15:05
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Har fått påfyllning av primo, npp och prop från Pro, första sattes igår; 100mg primo/75mg NPP och idag åkte 100mg prop/100mg primo/75mg NPP i på andra gluten. Som vanligt HELT smärtfri olja för mig, känner bara en lätt liten "bedövning" eller domning straxt under nålsticket.

Har även fått ta del av analysen som påvisar methenolone och inget annat så det här ska bli riktigt spännande!

Har legat på prop från Pro i dryga veckan nu på 350mg ew och kan inte annat än ge båda tummarna upp. Blir lika glad varje gång det bevisas att Pro är ett av de mest pålitliga märkena. Damen är toppnöjd av det konstanta spontanståndandet, energinivån är på max redan helt ärligt och jag känner hur musklerna ökar i densitet pga ökade inlagringsförmågan.

Återkommer med kommentarer om NPP:n och primon även om jag skulle bli väldigt förvånad om det inte var båda tummar upp även här. Rätt ska va rätt!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-08, 11:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Sorry, glömde ju lite väsentlig info i förra inlägget. Den batch jag fick hem har nr 7.
Fortfarande ingen pip och trycker fortsätter öka. Om ett par veckor när jag fått upp nivå på primon och npp'n återkommer jag med utlåtande.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-11, 20:16
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Det har varit snack om PRO OILS produkter ett tag nu.

För 8 veckor sedan drog jag igång en kur på PRO OILS Primo.
Altså det preppet som förfalskas mest eller näst mest ( efter HGH ) i precis hela världen.
Har gått på 10 talet kurer med PRIMO genom åren så är tämligen van.

Nu har jag legat ON i 18 månader med en cruise på de 3-4 sista månaderna. Så var jävligt taggad att komma igång fort så jag frontade med 800 mg x2 ( har gjort så förut men dock varit ren innan ) ev i ett par veckor. och låg sedan på 600 -800 mg i veckan där efter. Svarade så ända in i helvete så jag började på att misstänka att detta var Tren eller NPP. Fick även en riktiga jävla hostattacker ( trenhosta misstänkte jag ) ett par ggr något jag knappt aldrig under mina 20 år + med prepp har upplevt.
Började även må jävligt dåligt rent fysiskt. Som i sin tur ledde till en oro för min hälsa. Så var och testade mig och precis alla mina hade slagit bakut. Så klev av omg.
ALL TIME high ever på i prencip allt. HB på 192 och evf på 0,62 osv osv. Ska tilläggas att jag alltid ligger högt på dessa. Ren brukar jag ha ett HB på 175 och evf på 0,5. På crusie eller on ligger ja på 182 i HB och 0,55 på evf.

Så jag kontaktar Max ( Mshop) och säger hur jag upplevt detta och misstänker att detta är fake.
Han svarar tvärsäkert, att han vet jag har fel och hänvisar till sina labbtester.
För att vara på den säkra sidan så tog jag kontakt med en vän som kunde hjälpa mig med att labb testa detta.
Så han tog kontakt med ett Svenskt labb. Dem sickade provet till ett Tyskt labb. Och efter 1 vecka kom svaret. Mshop levererar tamigfan Primo.
Nej har absolut inget med han att göra, förutom att jag är och kommer vara en trogen kund. Och vad tjänar jag på att säga detta... Jo vi/jag har en levande shop vi kan lita på.
Lägg där till att jag handlat HGH av den finaste kvalite av han( testar mig minst 1 gång i kvartalet och mina IGF -1 värden ligger stadigt på siffor jag är nöjd med ) .
Nämn en shop som både levererar äkta HGH och Primo samtidigt? Om vi inte räknar med "glory days " som slutade i början på 2000 talet....
Här kommer i alla fall mitt resultat. Självklart har jag suddat ut det som kan härleda till mig

https://www.pixeltopic.com/image/tbvqrxjmxxbilvn/
Senast redigerad av Gustav2adolf 2017-11-11 kl. 20:27.
Citera
2017-11-12, 00:16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Det har varit snack om PRO OILS produkter ett tag nu.

För 8 veckor sedan drog jag igång en kur på PRO OILS Primo.
Altså det preppet som förfalskas mest eller näst mest ( efter HGH ) i precis hela världen.
Har gått på 10 talet kurer med PRIMO genom åren så är tämligen van.

Nu har jag legat ON i 18 månader med en cruise på de 3-4 sista månaderna. Så var jävligt taggad att komma igång fort så jag frontade med 800 mg x2 ( har gjort så förut men dock varit ren innan ) ev i ett par veckor. och låg sedan på 600 -800 mg i veckan där efter. Svarade så ända in i helvete så jag började på att misstänka att detta var Tren eller NPP. Fick även en riktiga jävla hostattacker ( trenhosta misstänkte jag ) ett par ggr något jag knappt aldrig under mina 20 år + med prepp har upplevt.
Började även må jävligt dåligt rent fysiskt. Som i sin tur ledde till en oro för min hälsa. Så var och testade mig och precis alla mina hade slagit bakut. Så klev av omg.
ALL TIME high ever på i prencip allt. HB på 192 och evf på 0,62 osv osv. Ska tilläggas att jag alltid ligger högt på dessa. Ren brukar jag ha ett HB på 175 och evf på 0,5. På crusie eller on ligger ja på 182 i HB och 0,55 på evf.

Så jag kontaktar Max ( Mshop) och säger hur jag upplevt detta och misstänker att detta är fake.
Han svarar tvärsäkert, att han vet jag har fel och hänvisar till sina labbtester.
För att vara på den säkra sidan så tog jag kontakt med en vän som kunde hjälpa mig med att labb testa detta.
Så han tog kontakt med ett Svenskt labb. Dem sickade provet till ett Tyskt labb. Och efter 1 vecka kom svaret. Mshop levererar tamigfan Primo.
Nej har absolut inget med han att göra, förutom att jag är och kommer vara en trogen kund. Och vad tjänar jag på att säga detta... Jo vi/jag har en levande shop vi kan lita på.
Lägg där till att jag handlat HGH av den finaste kvalite av han( testar mig minst 1 gång i kvartalet och mina IGF -1 värden ligger stadigt på siffor jag är nöjd med ) .
Nämn en shop som både levererar äkta HGH och Primo samtidigt? Om vi inte räknar med "glory days " som slutade i början på 2000 talet....
Här kommer i alla fall mitt resultat. Självklart har jag suddat ut det som kan härleda till mig

https://www.pixeltopic.com/image/tbvqrxjmxxbilvn/

Jag håller med. Det är inte för inte som man har lagt större delen av sin egen och klienternas låda på Pro Oil senaste åren. Raka rör. Finns inte kvalitet så tas det inte in.

Ska faktiskt lite skamset erkänna att jag dragit mig för att basunera ut vilket dunderprimo detta verkar vara för jag har inte råd å köpa på mig för resten av året än.
Max lär väl strypa mitt konto om han får reda på att jag försökte hålla på det själv haha.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-22, 13:22
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Som väntat kommer här en gröning på Pro Oils Primo 100mg/mL Batch no. 7.

Ligger på 350mg ew (med front) å har alla klassiska känningar från primon trots relativt tidigt in och låg dos. Fortsätter det såhär så är detta bästa primon jag kört någonsin.

Även ProOil Testo Prop är grön som gräset och samma gäller även Pro Oil NPP som gav mig känningar i bröstvårtan så det är inget snack om huruvida det är rent nandrolone phenylprop i vialerna eller ej.

Tack Pro för grymma produkter!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-23, 00:06
Medlem
Dugins avatar
Vad tycker folk om de senaste batcharna med Dianabol? Tabbarnas struktur är ju av kraftigt undermålig kvalité. Va cirka 10-5 krossade tabbar per 100p-påse. Vågar man stoppa i sig dessa? Blir alltid orolig när dessa hemkokare inte klarar av att göra normala tabletter.
Citera
2017-11-23, 00:10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Vad tycker folk om de senaste batcharna med Dianabol? Tabbarnas struktur är ju av kraftigt undermålig kvalité. Va cirka 10-5 krossade tabbar per 100p-påse. Vågar man stoppa i sig dessa? Blir alltid orolig när dessa hemkokare inte klarar av att göra normala tabletter.

Hmm.. Låter skumt. Visst kan det väl hända att tabbar som inte är pressade med annat än vanlig stans inte får samma struktur men Pro brukar inte direkt se mellan fingrarna gällande sådant. Vad säger dem? Har du kontaktat? Låter ju som att du har köpt på dig en hyfsad laddning om du talar om "flera 100p" så klart du ska va nöjd. 10 tabbar i 5 påsar är ju en halv påse liksom.

Tror det är så lugnt som det kan bli med tanke på att dbol är något många köper av dem och att de är väldigt måna om sitt rykte, men snacka med dem som sagt så blir du nog nöjd.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-23, 00:19
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hmm.. Låter skumt. Visst kan det väl hända att tabbar som inte är pressade med annat än vanlig stans inte får samma struktur men Pro brukar inte direkt se mellan fingrarna gällande sådant. Vad säger dem? Har du kontaktat? Låter ju som att du har köpt på dig en hyfsad laddning om du talar om "flera 100p" så klart du ska va nöjd. 10 tabbar i 5 påsar är ju en halv påse liksom.

Tror det är så lugnt som det kan bli med tanke på att dbol är något många köper av dem och att de är väldigt måna om sitt rykte, men snacka med dem som sagt så blir du nog nöjd.

Mvh,

-Alfred

Easy, tiger...Har inte sagt att jag köpt FLERA 100-påsar. Skrev att det var ca 10 krossade tabbar PER påse. Förstår att du vill försvara dom till vilket pris som helst men sanningen är den att du ska inte få så många krossade tabbar i en påse. 1-2 st kan jag förstå men inte 10st, då gäller det att man ser över sina pillpressartekniker. Sen antar jag att du var ironisk när du skrev att jag ska vara nöjd med 10 krossade tabbar per påse.

Du lyckades åtminstone med prestationen att svara på min fråga, om än väldigt diffust, men jag antar att du menar att de är g2g. Någon annan som kört deras Dianabol nyligen?
Citera
2017-11-23, 00:36
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Easy, tiger...Har inte sagt att jag köpt FLERA 100-påsar. Skrev att det var ca 10 krossade tabbar PER påse. Förstår att du vill försvara dom till vilket pris som helst men sanningen är den att du ska inte få så många krossade tabbar i en påse. 1-2 st kan jag förstå men inte 10st, då gäller det att man ser över sina pillpressartekniker. Sen antar jag att du var ironisk när du skrev att jag ska vara nöjd med 10 krossade tabbar per påse.

Du lyckades åtminstone med prestationen att svara på min fråga, om än väldigt diffust, men jag antar att du menar att de är g2g. Någon annan som kört deras Dianabol nyligen?

Nej sanningen är den att det är inte apoteket du går till. Du skrev "Va cirka 10-5 krossade tabbar per 100p-påse. " det betyder att du har fått flera påsar som hade cirka 10-5 krossade tabbar?
Annars heter det "Fick EN påse med X antal krossade tabbar". Du vet väl exakt hur många du fått eller hur? Låter ju skumt.

Sen behöver du inte larva dig om att jag sitter här å försvarar Pro till vilket pris som helst för så ligger det inte till.
Man ser tydligt att du har svårigheter med språket då inget av mitt budskap nådde fram - jag menar att om man får 10 krossade tabbar per 100p och har köpt 5 påsar så har man ju således köpt 50 krossade tabbar vilket är en halv påse av de fem man betalat för och GIVETVIS SKA MAN INTE VA NÖJD MED DET. Är du helt beng eller? Man får däremot acceptera att det förekommer för återigen; det är inte apoteket du går till.
Men du kanske kan konsulta dem lite i pillpressningsteknik så de slipper sådana här pinsamheter? Haha väx upp.. Kontakta ist de du köpte utav å förklara dilemmat så ska du se att du får mer uträttat än här i tråden för tro mig - du kommer vilja ha de där sista som var krossade också om man ska lyssna till vad de som kört Pros Dbol säger.

För att förtydliga: Jag höll med dig om att det inte var ok med 10% krossade tabbar. Tror inte de som sålde dem heller tycker det.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-23, 00:46
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nej sanningen är den att det är inte apoteket du går till. Du skrev "Va cirka 10-5 krossade tabbar per 100p-påse. " det betyder att du har fått flera påsar som hade cirka 10-5 krossade tabbar?
Annars heter det "Fick EN påse med X antal krossade tabbar". Du vet väl exakt hur många du fått eller hur? Låter ju skumt.

Sen behöver du inte larva dig om att jag sitter här å försvarar Pro till vilket pris som helst för så ligger det inte till.
Man ser tydligt att du har svårigheter med språket då inget av mitt budskap nådde fram - jag menar att om man får 10 krossade tabbar per 100p och har köpt 5 påsar så har man ju således köpt 50 krossade tabbar vilket är en halv påse av de fem man betalat för och GIVETVIS SKA MAN INTE VA NÖJD MED DET. Är du helt beng eller? Man får däremot acceptera att det förekommer för återigen; det är inte apoteket du går till.
Men du kanske kan konsulta dem lite i pillpressningsteknik så de slipper sådana här pinsamheter? Haha väx upp.. Kontakta ist de du köpte utav å förklara dilemmat så ska du se att du får mer uträttat än här i tråden för tro mig - du kommer vilja ha de där sista som var krossade också om man ska lyssna till vad de som kört Pros Dbol säger.

För att förtydliga: Jag höll med dig om att det inte var ok med 10% krossade tabbar. Tror inte de som sålde dem heller tycker det.

Mvh,

-Alfred

Sluta coacha för du gör dig bara till åtlöje med ditt maniska försvar.

Hur många jag beställde är irrelevant, vad som är relevant är att en inte helt obetydlig del av pillrena var krossade. Jag skrev att 10 piller per påse var krossade, skrev inte ett ord om flera påsar utan detta är något du själv har feltolkat. Det kan lika gärna röra sig om 2 stycken, vad vet du? Lär dig läsa korrekt, kritisera sen.

Du skrev att jag skulle vara nöjd, läs dina egna ord:

Citat:
Låter ju som att du har köpt på dig en hyfsad laddning om du talar om "flera 100p" så klart du ska va nöjd. 10 tabbar i 5 påsar är ju en halv påse liksom.

Som svar, nej jag är inte nöjd med hur deras piller är pressade. Min subjektiva åsikt, passar den inte ditt känsliga lilla hjärta så ignorera det jag skriver. Svårare än så är det inte.
Citera
2017-11-23, 10:29
Medlem
Citat:

Hur många jag beställde är irrelevant, vad som är relevant är att en inte helt obetydlig del av pillrena var krossade. Jag skrev att 10 piller per påse var krossade, skrev inte ett ord om flera påsar utan detta är något du själv har feltolkat. Det kan lika gärna röra sig om 2 stycken, vad vet du? Lär dig läsa korrekt, kritisera sen.

Som svar, nej jag är inte nöjd med hur deras piller är pressade. Min subjektiva åsikt, passar den inte ditt känsliga lilla hjärta så ignorera det jag skriver. Svårare än så är det inte.

hur många du beställde är högst relevant när du själv har uttryckt dig PER PÅSE om du har beställt en påse så är det 5-10 tabbar på din påse, annars skriver man jag har beställt 2 påsar och det var mellan 5-10 krossade tabbar i varje..

får jag fråga hur många påsar du beställde? siffran 1 eller 2 osv duger som utmärkt svar

när vi börjar skriva objektivt och fakta baserat här så kommer vi få ut ett bra resultat av att ha den här tråden över huvud taget

du utrycker dig som att det är såhär i varje påse och för att man ska kunna utesluta annat så krävs att du har köpt flera stycken 100 pack..

nej din info är väldigt otydlig och trots ett skriv fel / ironi eller vad ni själva väljer att läsa det som ifrån alfred så har han ju sagt nu att du inte ska vara nöjd och kontakta återförsäljaren så att ni kan reda ut detta

detta kommer ifrån någon som har bytt bort denna shoppen / leverantören / märket pga andra skäl vilket jag redan har uttryckt mig om men jag kan inte säga ett enda ont ord om deras d-boll

helt klart de bästa bollarna jag har kört och jag hade 2 stycken för mycket i min förpackning och 5 stycken för mycket i min polares förpackning, räknar vi med att några har blivit krossade vilket är störst sannolikt med shipment osv... så enligt din teori skulle det ha varit mellan 7-15 stycken för mycket i min påse.. detta var ca 6 månader sen, allting finns dokumenterat i min kur rapport för den intresserade även om jag själv inte orkar leta reda på det nu..
Citera
2017-11-23, 12:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Du är ju fan helt efterbliven. Om du skriver att det var 10-5 (heter för övrigt mellan 5 och 10 inte tvärtom din jävla pajas) PER PÅSE så BETYDER DET ATT DU HAR FÅTT FLERA PÅSAR MED SAMMA ANTAL KROSSADE TABBAR. Oavsett vad fan du tror. Lär dig prata och använda språket korrekt.

Vad coaching har med saken å göra är för mig totalt omöjligt att lista ut. De som har anlitat mig för hjälp med kost och träning har SAMTLIGA lyckats med sina mål och ÄVEN lyckats lägga om en livsstil som gör att när vi har avslutat samarbetet så har de FORTSATT att göra framsteg. Om du vill sitta där å tro att jag är värdelös så får du göra det, mina resultat talar för sig själv pojke lilla.

För övrigt är ditt enormt tafatta försök att uppvisa större intelligens genom bruk av lite mer avancerade ord för individer som dig tyvärr inget annat än något som gör DIG till åtlöje.

Släpp hörnflaggan nu å kom in i matchen å sluta spela allan ballan, ingen blir imponerad.

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in