2016-10-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
D hoppade jag p Pro-oil igen men bara 1 vial d jag fick frfrgan om att kolla hur den nya batchen frn nya kokaren r.

Testoviron e 250mg 10ml vial
Batch 004

Pipfri olja,gr bra att stta med bl nl, ingen smrta dagen efter. Satte frsta igr s kommer terkomma nr/om jag mrker nn dipp/topp mot Primus Ray som jag ligger p nu. Dosen r 500mg ew.

Pipfri olja i 250mg/ml.
Jag krde 4v p deras 250mg/ml samt 2 vecka p deras 320mg/ml och fick uppmtt 69 nmol/l , dock trnade jag 2 timme innan provet men fastande var jag.

Kr 2 stick i veckan p 1ml vardera gng.
Citera
2016-10-16, 22:48
Medlem
Gustav2adolfs avatar
PRO Oil Eq funkar fint
Citera
2016-10-17, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravingx
Pipfri olja i 250mg/ml.
Jag krde 4v p deras 250mg/ml samt 2 vecka p deras 320mg/ml och fick uppmtt 69 nmol/l , dock trnade jag 2 timme innan provet men fastande var jag.

S 69nmol p 640mg ew?
Helvete va dligt!!
Citera
2016-10-17, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
S 69nmol p 640mg ew?
Helvete va dligt!!

Mja, frsta 4 veckorna va p cirka 450-500 ew (2x250mg/ml sen r det alltid en liten skvtt kvar i pumpen s rkna med 25mg frlust skert), sen gick jag ver till deras 320mg/ml, men jag trnade ven ett par timmar innan testet vilket kan snka det lite samt testet var samma dag som jag skulle tagit nsta stick p kvllen och niverna hade inte riktigt kommit igng med 320mg/ml skulle jag tro.

Det jag la mrke till va dock att nr jag gick ver till den hgdoserade s hade jag inte lika fet hy efter andra veckan om det nu kan vara en indikation p ngot.
Senast redigerad av ravingx 2016-10-17 kl. 04:13.
Citera
2016-10-17, 14:58
Medlem
Citat:
Mja, frsta 4 veckorna va p cirka 450-500 ew (2x250mg/ml sen r det alltid en liten skvtt kvar i pumpen s rkna med 25mg frlust skert), sen gick jag ver till deras 320mg/ml, men jag trnade ven ett par timmar innan testet vilket kan snka det lite samt testet var samma dag som jag skulle tagit nsta stick p kvllen och niverna hade inte riktigt kommit igng med 320mg/ml skulle jag tro.

Det jag la mrke till va dock att nr jag gick ver till den hgdoserade s hade jag inte lika fet hy efter andra veckan om det nu kan vara en indikation p ngot.

Att du inte tog det fastande samt att du trnade innan testet kvittar. Det r din naturliga testo som pverkas av snt inte nr du tillstter.
Aja sjlv hade jag vart vldigt besviken p d dr vrdet.
Jag har det topp vrdet p endast nebio 4ml var 6e vecka som lite kuriosa s dr bara

Och lite annan kul grej r att jag gjort test hela 3veckor efter sista stick, lg p 500ng ew och hade d 60nmol.
Senast redigerad av Nitrous66 2016-10-17 kl. 15:01.
Citera
2016-10-17, 16:10
Bannlyst
Citat:
Pipfri olja i 250mg/ml.

Tja. Har du mailat max om det dr.? Trna innan kan snka niverna rejlt, men det ska nd va hgre OM du krt 570mg ew. Lter mer som ett rimligt nmol p en dos p 320mg ew. Maila max o se vad han sger vl.?
Citera
2016-10-17, 16:13
Bannlyst
Citat:
Att du inte tog det fastande samt att du trnade innan testet kvittar. Det r din naturliga testo som pverkas av snt inte nr du tillstter.
Jag har det topp vrdet p endast nebio 4ml var 6e vecka som lite kuriosa s dr bara

Och lite annan kul grej r att jag gjort test hela 3veckor efter sista stick, lg p 500ng ew och hade d 60nmol.

Stmmer det? Jag har lst annat. Om man inte fastar,sover ordentligt, och trnar s kan det ge en snkning p hela 30% av nmol vrdet. ven Lakrits och annan mat kan snka vrdet rejlt. Har ej lnkarna sparat. Samt s uppmanar ju Werlabs att man fastar 12 innan injekt.
Senast redigerad av KentSvensson 2016-10-17 kl. 16:40.
Citera
2016-10-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Stmmer det? Jag har lst annat. Om man inte fastar,sover ordentligt, och trnar s kan det ge en snkning p hela 30% av nmol vrdet. ven Lakrits och annan mat kan snka vrdet rejlt. Har ej lnkarna sparat. Samt s uppmanar ju Werlabs att man fastar 12 innan injekt.

Om du r ren ja
Citera
2016-10-17, 19:11
Medlem
Citat:

Fastande var jag, enda jag gjorde vara tt trna, helt sker p att det kvittar dock?
Citera
2016-10-17, 19:40
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Fastande var jag, enda jag gjorde vara tt trna, helt sker p att det kvittar dock?

Det kvittar eftersom du skjuter i dig enorma mngder EXOGENT testosteron s det spelar ingen roll om du fastar, suger av grannen eller skiter tegelstenar innan provtagning. Vrdet ska vara skyhgt oavsett!

Att det kan spela roll nr man testar sig REN r fr att produktionen kan diffa beroende p tid och humr ngot som inte existerar nr du injicerar eftersom produktionen r nollstlld.
Citera
2016-10-17, 20:08
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Pipfri olja i 250mg/ml.

Vilken Batch kr du? Ska sjlv kra hoppa p deras test nsta stick.
Citera
2016-10-18, 06:36
Bannlyst
Ravingx. Har du mailat max fr o kolla om det kanske r nn av preppen/batch som han hrt nt frn nn annan om? Kanske r en underdoserad batch 320mg tillexempel. D stmmer ditt vrde ganska bra om det skulle va s. Skulle s va fallet s kan jag garantera att max kommer kompa dig fr det intrffade, han str alltid bakom sina kunder om han ftt underdoserat eller nt knas frn leverantren. Maila han s ska du se att du kommer bli njd o glad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in