• 1
  • 2
2015-10-19, 14:04
Medlem
chebmamis avatar
Tjena!

Det var ett tag sen jag kurade men nu r det dags igen. Jag har varit helt ren sen den 1 januari i r d jag gick av AAS, utan PCT. Jag hade legat ON konstant i cirka tv r.

Uppehllet varade i cirka 10 mnader och det fr rcka fr den hr gngen.

Ett uppehll var vldigt sknt och verkligen ngot jag behvde. Trodde inte det var s ltt att kliva av men det var fantastiskt. Ett av mina bttre beslut hr i livet. Mdde extremt bra tiden eftert utan depression eller andra men.

Jag kommer aldrig ligga konstant ON igen. Nu siktar jag p att kra cirka en eller tv korta kurer per r.

Bakgrund:
Jag har ett antal kurer och en tvlingssatsning i bagaget! Som sagt kurade jag konstant i cirka 2 r. Lg bara p lga doser men med extremt bra resultat. Det jag testat r winstrol, dianabol, testo-e, testo-p, deca och mast-p.

Stats:
lder: 25 r
Lngd: 176 cm
Vikt: ON -75 kg tvlingsvikt, och 85-90 kg OFF. Idag vger jag ca 80 kg.
Stats: 140/200/180 i bnk, mark och knbj. Men r betydligt svagare idag.

Kost:
+3500 kcal/dag.
Mycket protein, mycket kolhydrater, lite fett. Mycket gg, ktt, fgel och mjlk. Cheatmeals ett par gnger i veckan.

Trning:
Fokus p muskelkontakt. Maxar vldigt sllan. Kort vila mellan sets, max 45-60 sekunder. Kr oftast mellan 8-15 reps. Mycket dropset.

5-6 styrkepass i veckan med en 4-split.

Kur:
Tanken r att kra en kort kur och d fll valet p snabba estrar, och en cutmix, d jag krt testo p frut och ville testa ngot nytt.

1 ml 100 mg/ml Testo P eod och 1 ml 150 mg/ml Cutmix eod.
Allts 150 mg Testo P, 50 mg Mast P och 50 mg Tren A eod.

10 veckor.

Produktmrke:
Jag kommer kra ett ganska nytt mrke, PRO-OIL lab.

Ml med kuren:
ka i muskelmassa och frbrnna fett. Att stadigt g upp i vikt. Jag hoppas jag svarar bra d jag har haft ett lngt uppehll.

Lets go!
Citera
2015-10-19, 23:00
Medlem
chebmamis avatar
Dag 1.

Frsta sticket idag. Efter ca 10 mnaders uppehll darrade handen lite. 2 ml sattes i gluteus!

Oljan sg lttflytande ut och ingen PIP tta-nio timmar efter injektion. Fick lite huvudvrk efter ett par timmar men ser det som ett gott tecken. Nu r det bara att vnta ngon vecka, ett par trningspass och ngra injektioner till fr att se om det r bra grejer.
Senast redigerad av chebmami 2015-10-19 kl. 23:25.
Citera
2015-10-21, 01:54
Medlem
Mac10jiffys avatar
Kul, kommer kika in hr med jmna mellanrum
Citera
2015-10-21, 13:11
Medlem
Walt3rs avatar
Kommer definitivt fljas!
Citera
2015-10-21, 14:30
Medlem
chebmamis avatar
Dag 3

Andra sticket gjort. 2 ml sattes ven idag i gluteus. Jag anvnder orange(den lnga) nl vid injektion och oljan gr in utan problem. Lttflytande.

Igr krdes ett gtt brst/axel-pass och idag r det ryggen som ska piskas. Det kndes som vanligt igr men jag intalade nog mig sjlv att jag fick lite extra pump. Man fr lite mer motivation nr man ligger ON och vill grna kra hrdare och tyngre.

Fr nog vnta ngra stick till innan jag knner av effekten p riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Walt3r
Kommer definitivt fljas!

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Kul, kommer kika in hr med jmna mellanrum

Kul att hra!
Citera
2015-10-21, 15:17
Medlem
Fenjal888s avatar
Niiice, fasen vad kul. Du skriver vettigt och har en bra relation till AAS. Har sjlv precis ftt hem lite frn PRO-OIL s ska bli spnnande att se om det r the shit.
Senast redigerad av tj. 2015-10-21 kl. 20:36.
Citera
2015-10-23, 20:53
Medlem
BB_s avatar
Hur gr det hr d?
Citera
2015-10-23, 21:12
Medlem
ven jag har kontakt med denna sljare av PRO-OIL, verkar vara en reko kille. Fr vl se om oljorna hller mttet, Lycka till och Tren Hard
Citera
2015-10-23, 22:34
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Niiice, fasen vad kul. Du skriver vettigt och har en bra relation till AAS. Har sjlv precis ftt hem lite frn PRO-OIL s ska bli spnnande att se om det r the shit.

Jo, det ska bli riktigt niiiice. Yes, det ska bli spnnande och vi hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av slydz
ven jag har kontakt med denna sljare av PRO-OIL, verkar vara en reko kille. Fr vl se om oljorna hller mttet, Lycka till och Tren Hard

r inne p dag 5! Tack s mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Hur gr det hr d?

Det gr skitbra.
Citera
2015-10-23, 22:35
Medlem
chebmamis avatar
Dag 5

Stick #3 idag. Det gick finfint att trycka in 2 ml olja i gluteus ven den hr gngen, och med orange nl. Inte trgflytande eller jobbig PIP.

Frra gngen jag krde Testo P kunde jag inte g p 2 dygn efter varje injekt typ, och d krde jag ocks EoD. Riktigt jobbigt var det. Betydligt goare olja den hr gngen.

Nu vntar jag bara p att f den hr goa kicken som man fr frn AAS-bruk. Jag tyckte jag knde lite steroidpump idag p gymmet, men r inte helt hundra p om det var placebo. Krde 30 set armar idag och d brukar man ju nd f magisk pump, liksom. Ser fram emot nsta vecka!

Mvh
Senast redigerad av chebmami 2015-10-23 kl. 22:42.
Citera
2015-10-24, 20:02
Medlem
Vlkommen tillbaks. Fljer
Citera
2015-10-26, 15:27
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HulkQvist
Vlkommen tillbaks. Fljer

Tack och gtt att hra mannen!

Dag 8.

Exakt en vecka har gtt och 4 stick r gjorda och jag brjar knna av en del grejer faktiskt. Eller? En del effekter knns diffusa och jag fr nog vnta ytterliggare en eller tv veckor fr att knna full effekt av preppet, tror jag.

Det jag knt av r:

1. Psyket. Hr har den strsta effekten kommit. Lite lttirriterad. Jag har liksom en lite kortare stubin och kan ryta till lite t smsaker. Knner ocks att jag har mer gld och driven n vanligt, samt att jag knner mig lite konstig. Kan det vara trennet som kickar in? Jag ligger ju nd bara p 50 mg eod, ca 175 mg ew. Jag gillar inte att bli irriterad ver smsaker eller att ryta till. Kommer anstrnga mig mycket fr att ta det lugnt med humret om det fortstter eller blir vrre.

2. Strre aptit.

3. Mjligen lite mer konturer p min fysik, och knner mig ocks lite strre. Hela kroppen har vxt. Men jag ter samtidigt mer och bttre mat.

4. Jag har brjat drmma lite mer konstigt tror jag. Eller tror jag att jag drmmer mer konstigt bara fr att jag vet att jag ligger p tren? Haha, det hr med drmmar r fan svrt. Hoppas jag drmmer riktigt sjuka drmmar nsta vecka s jag vet definitivt. Drmmarna knns lite konstigare n normalt, i alla fall.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in