• 1
  • 2
2015-10-19, 14:04
Medlem
chebmamis avatar
Tjena!

Det var ett tag sen jag kurade men nu är det dags igen. Jag har varit helt ren sen den 1 januari i år då jag gick av AAS, utan PCT. Jag hade legat ON konstant i cirka två år.

Uppehållet varade i cirka 10 månader och det får räcka för den här gången.

Ett uppehåll var väldigt skönt och verkligen något jag behövde. Trodde inte det var så lätt att kliva av men det var fantastiskt. Ett av mina bättre beslut här i livet. Mådde extremt bra tiden efteråt utan depression eller andra men.

Jag kommer aldrig ligga konstant ON igen. Nu siktar jag på att köra cirka en eller två korta kurer per år.

Bakgrund:
Jag har ett antal kurer och en tävlingssatsning i bagaget! Som sagt kurade jag konstant i cirka 2 år. Låg bara på låga doser men med extremt bra resultat. Det jag testat är winstrol, dianabol, testo-e, testo-p, deca och mast-p.

Stats:
Ålder: 25 år
Längd: 176 cm
Vikt: ON -75 kg tävlingsvikt, och 85-90 kg OFF. Idag väger jag ca 80 kg.
Stats: 140/200/180 i bänk, mark och knäböj. Men är betydligt svagare idag.

Kost:
+3500 kcal/dag.
Mycket protein, mycket kolhydrater, lite fett. Mycket ägg, kött, fågel och mjölk. Cheatmeals ett par gånger i veckan.

Träning:
Fokus på muskelkontakt. Maxar väldigt sällan. Kort vila mellan sets, max 45-60 sekunder. Kör oftast mellan 8-15 reps. Mycket dropset.

5-6 styrkepass i veckan med en 4-split.

Kur:
Tanken är att köra en kort kur och då föll valet på snabba estrar, och en cutmix, då jag kört testo p förut och ville testa något nytt.

1 ml 100 mg/ml Testo P eod och 1 ml 150 mg/ml Cutmix eod.
Alltså 150 mg Testo P, 50 mg Mast P och 50 mg Tren A eod.

10 veckor.

Produktmärke:
Jag kommer köra ett ganska nytt märke, PRO-OIL lab.

Mål med kuren:
Öka i muskelmassa och förbränna fett. Att stadigt gå upp i vikt. Jag hoppas jag svarar bra då jag har haft ett långt uppehåll.

Lets go!
Citera
2015-10-19, 23:00
Medlem
chebmamis avatar
Dag 1.

Första sticket idag. Efter ca 10 månaders uppehåll darrade handen lite. 2 ml sattes i gluteus!

Oljan såg lättflytande ut och ingen PIP åtta-nio timmar efter injektion. Fick lite huvudvärk efter ett par timmar men ser det som ett gott tecken. Nu är det bara att vänta någon vecka, ett par träningspass och några injektioner till för att se om det är bra grejer.
Senast redigerad av chebmami 2015-10-19 kl. 23:25.
Citera
2015-10-21, 01:54
Medlem
Mac10jiffys avatar
Kul, kommer kika in här med jämna mellanrum
Citera
2015-10-21, 13:11
Medlem
Walt3rs avatar
Kommer definitivt följas!
Citera
2015-10-21, 14:30
Medlem
chebmamis avatar
Dag 3

Andra sticket gjort. 2 ml sattes även idag i gluteus. Jag använder orange(den långa) nål vid injektion och oljan går in utan problem. Lättflytande.

Igår kördes ett gött bröst/axel-pass och idag är det ryggen som ska piskas. Det kändes som vanligt igår men jag intalade nog mig själv att jag fick lite extra pump. Man får lite mer motivation när man ligger ON och vill gärna köra hårdare och tyngre.

Får nog vänta några stick till innan jag känner av effekten på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Walt3r
Kommer definitivt följas!

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Kul, kommer kika in här med jämna mellanrum

Kul att höra!
Citera
2015-10-21, 15:17
Medlem
Fenjal888s avatar
Niiice, fasen vad kul. Du skriver vettigt och har en bra relation till AAS. Har själv precis fått hem lite från PRO-OIL så ska bli spännande att se om det är the shit.
Senast redigerad av tj. 2015-10-21 kl. 20:36.
Citera
2015-10-23, 20:53
Medlem
BB_s avatar
Hur går det här då?
Citera
2015-10-23, 21:12
Medlem
Även jag har kontakt med denna säljare av PRO-OIL, verkar vara en reko kille. Får väl se om oljorna håller måttet, Lycka till och Tren Hard
Citera
2015-10-23, 22:34
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Niiice, fasen vad kul. Du skriver vettigt och har en bra relation till AAS. Har själv precis fått hem lite från PRO-OIL så ska bli spännande att se om det är the shit.

Jo, det ska bli riktigt niiiice. Yes, det ska bli spännande och vi hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Även jag har kontakt med denna säljare av PRO-OIL, verkar vara en reko kille. Får väl se om oljorna håller måttet, Lycka till och Tren Hard

Är inne på dag 5! Tack så mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Hur går det här då?

Det går skitbra.
Citera
2015-10-23, 22:35
Medlem
chebmamis avatar
Dag 5

Stick #3 idag. Det gick finfint att trycka in 2 ml olja i gluteus även den här gången, och med orange nål. Inte trögflytande eller jobbig PIP.

Förra gången jag körde Testo P kunde jag inte gå på 2 dygn efter varje injekt typ, och då körde jag också EoD. Riktigt jobbigt var det. Betydligt goare olja den här gången.

Nu väntar jag bara på att få den här goa kicken som man får från AAS-bruk. Jag tyckte jag kände lite steroidpump idag på gymmet, men är inte helt hundra på om det var placebo. Körde 30 set armar idag och då brukar man ju ändå få magisk pump, liksom. Ser fram emot nästa vecka!

Mvh
Senast redigerad av chebmami 2015-10-23 kl. 22:42.
Citera
2015-10-24, 20:02
Medlem
Välkommen tillbaks. Följer
Citera
2015-10-26, 15:27
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HulkQvist
Välkommen tillbaks. Följer

Tack och gött att höra mannen!

Dag 8.

Exakt en vecka har gått och 4 stick är gjorda och jag börjar känna av en del grejer faktiskt. Eller? En del effekter känns diffusa och jag får nog vänta ytterliggare en eller två veckor för att känna full effekt av preppet, tror jag.

Det jag känt av är:

1. Psyket. Här har den största effekten kommit. Lite lättirriterad. Jag har liksom en lite kortare stubin och kan ryta till lite åt småsaker. Känner också att jag har mer glöd och driven än vanligt, samt att jag känner mig lite konstig. Kan det vara trennet som kickar in? Jag ligger ju ändå bara på 50 mg eod, ca 175 mg ew. Jag gillar inte att bli irriterad över småsaker eller att ryta till. Kommer anstränga mig mycket för att ta det lugnt med humöret om det fortsätter eller blir värre.

2. Större aptit.

3. Möjligen lite mer konturer på min fysik, och känner mig också lite större. Hela kroppen har växt. Men jag äter samtidigt mer och bättre mat.

4. Jag har börjat drömma lite mer konstigt tror jag. Eller tror jag att jag drömmer mer konstigt bara för att jag vet att jag ligger på tren? Haha, det här med drömmar är fan svårt. Hoppas jag drömmer riktigt sjuka drömmar nästa vecka så jag vet definitivt. Drömmarna känns lite konstigare än normalt, i alla fall.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in