• 3
  • 4
2016-01-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tjenare Cheb!

Trkigt att hra att det gick snett med byte av estrar men jag mste faktiskt ppeka att du har inte gjort ett srskilt bra jobb gllande fasningen om du bara tvrt bytte med tv frontstick.
Precis som du sjlv skrev; lngre estrar, ssom test e, tar mellan 4-6v att gra sig riktigt knnbar. Nr du bytte mrke p test e efter 4v och knde trycket komma efter sammanlagt 6-7v frn borttagandet av test prop s r det ju fullkomligt uppenbart att Pro-Oils levererar tryck, fr det finns inte en sportmssa att Aburaihans test e kickar s hrt p bara en vecka. Om Pro-Oils hade varit helt utan effekt s hade du aldrig knt det du beskrev lagom efter bytet till Aburaihan.

Varfr krde du inte roidcalc och fasade in test e i takt med att du droppade test p? Samma med tren hex och tren ace? Om du inte vill ha dippar s mste du ju hlla uppe niverna.

Det hr borde du veta kan jag tycka..

Mvh

Pro-Oil har inte alls gtt under jorden s varfr sger du detta? Vart har du ftt denna sikt ifrn?
Dessutom knns det SKAPLIGT efterblivet att tro att ett mrke skulle frse kunder med gratisprepp om det var av skitkvalitet. De gjorde det vl nd fr att testa oljorna och f ut mrket?
Nu vet jag iofs att de inte hade ftt labanalys p den frsta batchen men de batchar som kommer finnas hos dem nr de ppnar kommer vara analys p regelbundet enligt utsago s det terstr bara att se vad labbet sger.

Mvh

Jag uttalade mig alldels fr snabbt utan att veta vad jag snackar om.

Jag vet nu bttre, pro oil ppnar inom kort och jag har stor tro till dessa oljor. Jag kommer sjlv kpa direkt ifrn max.
Citera
2016-01-12, 21:49
Medlem
Bobooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Ftt kukhud n?

Hejsan!

Lser din rapport frn start. Den r bra och vlskriven, tack fr det! Men just hr hajade jag till. Vad med menas med kukhud?

//Boboo
Citera
2016-01-13, 00:28
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tjenare Cheb!

Trkigt att hra att det gick snett med byte av estrar men jag mste faktiskt ppeka att du har inte gjort ett srskilt bra jobb gllande fasningen om du bara tvrt bytte med tv frontstick.
Precis som du sjlv skrev; lngre estrar, ssom test e, tar mellan 4-6v att gra sig riktigt knnbar. Nr du bytte mrke p test e efter 4v och knde trycket komma efter sammanlagt 6-7v frn borttagandet av test prop s r det ju fullkomligt uppenbart att Pro-Oils levererar tryck, fr det finns inte en sportmssa att Aburaihans test e kickar s hrt p bara en vecka. Om Pro-Oils hade varit helt utan effekt s hade du aldrig knt det du beskrev lagom efter bytet till Aburaihan.

Varfr krde du inte roidcalc och fasade in test e i takt med att du droppade test p? Samma med tren hex och tren ace? Om du inte vill ha dippar s mste du ju hlla uppe niverna.

Det hr borde du veta kan jag tycka..

Mvh

Tjena Kalle!

Jag brukar faktiskt kolla lite i roidcalc d och d fr att se hur det blir om eller nr man skulle byta estrar. Detta hade jag sklart gjort till den hr gngen ocks.

Jag hller med, utan front r det jvligt segt att ligga p lngsamma estrar, man knner inte av s mycket i brjan, speciellt med bara 250 mg e5d, hehe. Men med front med tv stick med 500 mg i varje, med 3 dagars mellanrum, r det en helt annan sak. Man kommer direkt upp i niver. Det tar inte 4-6 veckor. Man r dr uppe redan och man borde knna av det direkt, att man ligger ON.(En av de stora anledningarna med frontstick r att man ska vara med i racet direkt och att f hga niver snabbt)

Hade du inte koll p detta?

Det ska sgas ocks att jag r extremt knslig nr jag ligger ON, jag brukar knna av allt vldigt snabbt och extremt. Grovt kalltryck direkt, pump p gymmet och allt det dra som kommer med som knns gtt. ven p lga doser testo knner jag av vldigt mycket och snabbt och har ftt extremt bra effekter/kningar nstan direkt faktiskt, givetvis vid front d ocks.

Vid front(ex 500 mg de tv frsta sticken) av Testo E har jag alltid knt att jag ligger ON efter max 2 veckor. Kolla roidcalc sjlv, det borde stmma exakt vid en kur p Testo E 250 mg e5d.

Edit: Kollade t dig.

Efter fyra veckor lade jag helt enkelt som sagt av med oljorna frn Pro-Oil. Knslan var noll. Sen efter ca 10 dagar helt off krde jag tv st frontstick med Aburaihan och jag knde mig faktiskt ON direkt, efter ett par stick. Som jag alltid gjort tidigare nr jag frontat med bra Testo E.

Mvh
Senast redigerad av chebmami 2016-01-13 kl. 00:56.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in