Dag 17.
Tisdag. Sju injektioner r gjorda, den ttonde kommer imorgon. Jag kr injektioner mndag-onsdag-fredag.
Trningen gr vldigt bra och kosten skts ocks vldigt bra. Mer tryck i trningen och formen har blivit bttre(fast jag gtt upp ca 6 kg). Jag knner nu helt klart att jag ligger ON. Det blir inget mer testo-e. Krde ju 1 ml i fredags men jag fick otroligt mycket PIP och svullnad. Bamse's gamla batch var det, s den skippar vi helt. Kommer fortstta p 1 ml cutmix och 1 ml testo-p.
Sjuka drmmar varje natt som gr nu. Om jag sger vad jag drmmer kommer ni tro att jag r en psykopat, hehe. Jag har alltid haft lite konstiga drmmar men vissa ntter just nu r bara helt otroliga.
Vikten har gtt upp till 84.4 kg. Innan kuren lg jag p ca 78 kg. Fortstter att ta mycket och satsar p att g upp lite fr varje vecka som gr.
Kosten har som sagt varit vldigt bra men ibland kr man p det goda, som idag. Idag har det sett ut shr:
1 st dubbel proteinshake, 200 kcal
1 st drickkvarg, 250 kcal
1 st portion med lax & ris, 700 kcal
1 st stor panpizza, 700 kcal
200 g daimtrta, 900 kcal
700 ml mjlk, 280 kcal
1 kg yoghurt kvarg, 800 kcal
1 st redbull, 150 kcal
ca 4000 kcal
Mycket skit, men fr det till ver 220 g protein iaf, vilket fr duga!
Kr efter gonmtt.
Sitter oftast stilla hela dagarna(studerande p universitet) s runt 4000 kcal/dag r ju vldigt gott.