2015-10-26, 17:51
Medlem
Den hr frtjnar en prem! Ska bli kul att flja.
Citera
2015-10-27, 13:09
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Cheb styr upp din inkorg fixa din CM ffs.

Mvh
Citera
2015-10-27, 13:40
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Den hr frtjnar en prem! Ska bli kul att flja.

Kul att du r med!

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Cheb styr upp din inkorg fixa din CM ffs.

Mvh

Kolla PM!
Citera
2015-10-31, 00:35
Medlem
chebmamis avatar
Dag 13.

Injektion #6. Har ju hittills krt 1 ml Testo P och 1 ml Cutmix EoD, men idag lade jag faktiskt till 350 mg Testo E. Detta gjordes fr att jag fram tills idag inte knt av jttemycket och jag ville ha en 'kick'. Jag har en vial med Testo E hemma som jag tnker kra en gng i veckan. Det blir rtt mycket testo(fr mig), ca 800 mg ew. Det r isfall det hgsta jag nnsin legat p. Har aldrig gtt ver 450 mg ew frut.

Idag r ocks frsta gngen som jag knner av ett riktigt gtt tryck i musklerna, ven nr jag inte trnar. Detta knner jag nu ca 6-7 h efter injektion. Kalltrycket just nu r dr det ska vara, riktigt sknt! Kan Testo E't kickat in s snabbt?

Vikten idag lg p 83.7 kg och innan kuren brjade lg jag ngot kilo under 80. Jag har helt klart blivit strre och mina muskler har fyllts med mycket vtska. Jag har ocks blivit starkare. Jag siktar p att fortstta g upp stadigt i vikt, samtidigt som jag brnner fett och bygger muskelmassa. Runt 90 kg nr kuren slutar hade varit riktigt nice. Kuren fortstter ju egentligen fram till nyr, men kommer ocks kanske kra januari ut!

Mvh
Senast redigerad av chebmami 2015-10-31 kl. 00:47.
Citera
2015-11-04, 00:57
Medlem
chebmamis avatar
Dag 17.

Tisdag. Sju injektioner r gjorda, den ttonde kommer imorgon. Jag kr injektioner mndag-onsdag-fredag.

Trningen gr vldigt bra och kosten skts ocks vldigt bra. Mer tryck i trningen och formen har blivit bttre(fast jag gtt upp ca 6 kg). Jag knner nu helt klart att jag ligger ON. Det blir inget mer testo-e. Krde ju 1 ml i fredags men jag fick otroligt mycket PIP och svullnad. Bamse's gamla batch var det, s den skippar vi helt. Kommer fortstta p 1 ml cutmix och 1 ml testo-p.

Sjuka drmmar varje natt som gr nu. Om jag sger vad jag drmmer kommer ni tro att jag r en psykopat, hehe. Jag har alltid haft lite konstiga drmmar men vissa ntter just nu r bara helt otroliga.

Vikten har gtt upp till 84.4 kg. Innan kuren lg jag p ca 78 kg. Fortstter att ta mycket och satsar p att g upp lite fr varje vecka som gr.

Kosten har som sagt varit vldigt bra men ibland kr man p det goda, som idag. Idag har det sett ut shr:

1 st dubbel proteinshake, 200 kcal
1 st drickkvarg, 250 kcal
1 st portion med lax & ris, 700 kcal
1 st stor panpizza, 700 kcal
200 g daimtrta, 900 kcal
700 ml mjlk, 280 kcal
1 kg yoghurt kvarg, 800 kcal
1 st redbull, 150 kcal

ca 4000 kcal

Mycket skit, men fr det till ver 220 g protein iaf, vilket fr duga!

Kr efter gonmtt.

Sitter oftast stilla hela dagarna(studerande p universitet) s runt 4000 kcal/dag r ju vldigt gott.
Senast redigerad av chebmami 2015-11-04 kl. 01:57.
Citera
2015-11-05, 17:10
Medlem
chebmamis avatar
Dag 19

Wow.

Trning, smn och mentalt.

Om jag brjar med smnen. Den r katastrof just nu. Jag sover dligt och jag vaknar till flera gnger varje natt. Antingen fryser jag eller s r jag fr varm. Om jag har tcket p mig s svettas jag som en gris, och om jag kr utan tcke knns det som att jag sover utomhus p antarktis. Jag drmmer flera olika drmmar varje natt och jag pratar vldigt mycket i smnen. De flesta drmmar r helt sjuka och inget jag varit med om tidigare. Trodde inte att 200 mg tren i veckan skulle slakta min smn s grovt som den gjort.

Det mentala knns hyfsat stabilt. Jag intalar mig sjlv att alltid frska vara lugn nr jag smirriterar mig p ngot och det fungerar vldigt bra. Jag har inte ftt ngra utbrott eller s. Men jag knner att ngot ligger och gnager i bakhuvudet, och jag frsker alltid hlla mig kall vid irriterade situationer. Jag har ftt strre driv i mig sjlv och lite mer fokus har ven satts p mig sjlv.

Trningen gr hur bra som helst. Hr knner jag verkligen att jag r ON nu, och jag lskar det. Pumpet, kalltrycket, det visuella. Allt brjar knnas perfekt nu och jag har bara krt knappt 3 veckor. Om ngra veckor till eller ngon mnad r jag frhoppningsvis tillbaka dr jag slutade frra gngen. Nice!

Mrket av prepp.

Pro-Oil Lab.

19 dagar r en ganska kort tid men eftersom att jag bara kr snabba estrar knner jag att jag redan nu kan gra en kort utvrdering. Som sagt knner jag mig vldigt mycket ON och jag gillar oljan. Det knns rtt doserat och det knns som att den gr det som den ska gra, rtt och sltt. Ingen PIP. Jag r vldigt njd n s lnge.
Citera
2015-11-09, 07:39
Medlem
BB_s avatar
Ftt kukhud n?
Citera
2015-11-11, 12:51
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Ftt kukhud n?

Huden har klarat sig bra, tycker att jag fr lite bttre och lenare hud nr jag ligger ON.
Citera
2015-11-11, 13:14
Medlem
chebmamis avatar
Dag 25

Tjabba!

Trningen gr riktigt bra och jag hller kosten nnu bttre. ter riktigt bra och jag har aldrig svarat shr bra p en kur ngonsin. Den senaste veckan/10 dagarna har verkligen varit wow. Alla prepp har kickat in och knslan r jvligt go. 10 mnaders uppehll frn AAS har verkligen varit guld, minst sagt.

Under dessa 10 mnader utan prepp har min trning varit riktigt dlig och ibland obefintlig. Det gick mnader utan trning om jag ska vara rlig och jag rasade i vikt. Gick frn stabila +90 kg ON med vldigt lgt BF till sunkig form p ~76 kg. Fysikmssigt var jag p botten och jag trodde att det skulle ta 6 mnader med prepp minst fr att komma tillbaka dr jag var senast.

Nu har det gtt 25(!) dagar och jag r vldigt glad. Om ett tag r jag dr jag slutade, faktiskt. Ett par kvalitetskilon saknas och styrkan r rtt lngt tillbaka. Jag har gtt upp snart 10 kg och fr varje dag som gr knner jag mig i bttre form och strre. Fr ocks vldigt mnga positiva kommentarer frn nra och kra som nstan r chockade.

Jag kanske r totalt blind och lever i en bubbla just nu, jag fr ta det coolt och lta det g en tid och sen reflektera igen tror jag. Och jag fr tacka mina omttade receptorer och mitt muskelminne, fr shr snabba resultat trodde jag inte var mjligt.

Mvh
Citera
2015-11-19, 16:32
Medlem
chebmamis avatar
Dag 33

Tjabba!

Nstan allt gr jvligt bra. Det som inte gr bra r smnen. Smnen r vldigt dlig, ibland halvsover jag genom en hel natt och ofta drmmer jag jvligt konstigt. Vldigt jobbigt och frusterande. Detta gr ocks att jag r trttare p dagarna och s vidare. Annars r jag jttenjd. Jag kommer testa att byta ester p tren fr att se om det blir bttre. Jag kommer att ta bort tren-a helt och istllet g ver till tren-h. Kommer kra igenom 2 st vialer med tren hex s jag kommer kra i ca 10 veckor till med tren. Sen tror jag nog att jag r frdig mer tren. Det verkar inte vara ngot fr mig. Jag tror jag gillar lite mer mildare prepp utan bieffekter, frmst mentalt, tnker jag.

Kommer g ner frn 3 injektioner ew till 2 injektioner ew ocks. S det knns som en win-win just nu. Dosen kommer vara samma, 200 mg EW.

Jag kommer ocks att g ver frn testo p till testo e. Det blir 500 mg testo-e EW och 200 mg tren-h EW frdelat p tv injektioner per vecka. Mrket r samma, jag fortstter med Pro-Oil.

Mvh
Citera
2015-11-28, 00:20
Medlem
chebmamis avatar
Dag 41

Dagarna gr snabbt! 41 dagar redan, shit. Jag tycker att allt flyter p riktigt bra. Har redan lagt p mig kvalitekilon och mycket vtska i musklerna. Blir starkare fr varje pass som gr. Ett par kilo hr och dr progressivt i olika vningar. Vikten r ver 85 kg och jag siktar som sagt p ver 90 kg till nyr!

Byte av ester

Bytte ju ester. Testo P till Testo E och frn cutmix(med hgdoserat Tren A) till Tren Hex. Jag tycker att alla mina smnproblem har frsvunnit. Efter bara ngon vecka. Nu har det gtt 9-10 dygn sen jag senast skt in Tren A. Jag drmmer inte lngre konstigt eller sjukt. Kan byte av ester verkligen gra en sn skillnad?

Ligger fortfarande p exakt samma mngd mg Tren per vecka. I testot har jag gtt frn 450 mg propp EW till 500 enan EW.

Utvrdering, efter ca 5 veckor med Testo P och Cutmix

Positivt:

Efter att inte ha rrt AAS p ver 10 mnader fick jag en riktig kickstart. Vldigt potent prepp och jag knde att jag aldrig svarat shr bra p prepp ngonsin. Skn knsla och jag knde snabbt att jag igng igen. Styrkekningar och muskelmassa p vldigt kort tid!

Negativt:

Det var jobbigt att sticka varannan dag. De tv frsta veckorna var okej, sen blev det jobbigare. Har krt Testo P frut och mindes ven d hur jobbigt det var. Korta estrar r inget fr mig.

Reaktion p Tren A:

Krde rtt lg dosering men nd kndes det som att jag knde av det starkt. Krde 70 mg EOD. Psyket fick sig ocks en liten trn, speciellt i brjan. Men i slutet av kuren "vande" sig hjrnan kndes det som. Man blev lite knsligare och reagerade mer p mindre saker. Smnen var ocks otroligt jobbigt. Brjade drmma helt sjuka drmmar och sov dligt. Ibland kunde jag ej somna och "halvsov" genom ntter. Inte vrt enligt mig! Frsta och sista gngen fr mig. Det finns mnga andra bra prepp som man kan kra med istllet.

Mvh
Senast redigerad av chebmami 2015-11-28 kl. 00:39.
Citera
2015-12-03, 17:40
Medlem
Lste igenom trden precis. Kul, trevligt att det gr framt.
Ska du anvnda PCT, har du ftt gynoknningar? Kan du sga ngra bieffekter du ftt? Sm kulor?

Jag sjlv har ej intagit steroider. Drav nojjan
Vad tycker du om att endast kra testo p?
Jag r rdd fr att g p dom "stora" kurerna dr man trycker 600+ ew och blandar massa olika prep som du gr.
Hur lnge kan man ligga p endast testo p? Vad tycker du r optimalt? 1-3 mn / 3-6 mn / 6-12 mn?
Jag r ute efter att vxa, frmst benen, jag fick tyvrr farsans ben men frsker ktta dom s gott det gr..
Jag har ver 6 r gym trning i bagaget.

Hoppas du har svar p detta, skall fljas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in