Citat:
Ursprungligen postat av
Vorph666
Ja det hade vart kul!
Ja, dels hade det förmodligen blivit bra och intressant radio - dels förpliktigar det ju lite om man uttalar att man är redo att tala med alla som vill kämpa för oss etniska svenskar att i vart fall kontakta motståndsrörelsen och reda ut hur man står i förhållande till varandra. Att bara tala
om och tyvärr ibland mer eller mindre ogrundat spekulera är inte trovärdigt.
Vill man ha en smidig ingång så vill jag minnas att jag inte var den enda som tyckte intervjun med Andreas Carlsson var väldigt lyckad - Motståndsrörelsen har ju flertalet aktivister som dömts mer eller mindre på lösa och/eller rent politiska grunder. Både sådant som involverar mer så att säga fysiska incidenter och de ständiga rättsprocesser "juridikfronten" m.fl. bedrivit för att tystna ner Nordfront och straffa deras utgivare genom ständiga HMF-anklagelser (bland annat genom att själva skriva kommentarer till nordfronts artiklar man sedan försökt göra en rättsak av.) Vejdeland alt. Saxlind, må vara att den senare sitter i fängelse just nu, har ju båda fått minst sagt tveksamma och uppseendeväckande HMF-domar mot sig i rollen som chefredaktörer för Nordfront och har bägge viss radiovana. Skulle de vara intresserade, så tror jag det skulle kunna bli rätt spännande och intressanta program för de flesta lyssnare oavsett hur man känner inför motståndsrörelsen och den mest känsliga ev, polemiken behöver man inte riskera att trassla in sig i direkt. Jag hade lyssnat!