2016-12-21, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Härligt Conrad.

Pastorn agerade lugnt och fint som vikarie nu när Ingrid är på resande fot. Var mer krut i gubben (t ex talen) under tiden i motståndsrörelsen, varför blev hen utslängd därifrån?

Hehe snacka om att försöka splittra. Berätta gärna varför du kallar honom Pastorn, hen och varför du tror att han "blev utslängd" från NMR. Efter det kan du väl förklara för oss varför svenskar inte kan få ha ett etniskt homogent land när judarna får det? Är vi lite mindre värda? Lite mindre utvalda? Gillar vi inte att könsstympa våra barn i tillräckligt hög utsträckning? Är vi för fritt tänkande och ett hot kanske?

Upplys oss!
2016-12-21, 23:22
Medlem
Klartos avatar
Har börjat lyssna på er för några veckor sedan och tycker formatet är riktigt bra. Blir att lyssna via mobilen på väg till jobbet eller på väg hem.

Hur många lyssnare har ingridochconrad? Har ingen uppfattning av det, går det att kolla upp? Om man jämför med t.ex. Motgift, Den kokta grodan och fler sverigevänliga radiosändningar (finns det?).

Funderar på att börja stötta ekonomiskt 2017, men vet inte om jag kan stötta både IC och Motgift, om inte måste jag välja en.
2016-12-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Hehe snacka om att försöka splittra. Berätta gärna varför du kallar honom Pastorn, hen och varför du tror att han "blev utslängd" från NMR. Efter det kan du väl förklara för oss varför svenskar inte kan få ha ett etniskt homogent land när judarna får det? Är vi lite mindre värda? Lite mindre utvalda? Gillar vi inte att könsstympa våra barn i tillräckligt hög utsträckning? Är vi för fritt tänkande och ett hot kanske?

Upplys oss!

Det får räcka med snacket om judar nu. Han blev ju religiös, knappast en hemlighet. Antagligen för att ge sken av en mjukare framtoning. Tycker han lät trevlig häromdagen vid Conrads sida men vi vet ju vad han kan.
Har läst att han blev utesluten ur motståndsrörelsen så därför undrar jag. Det är väl ytterst sällan man går ur den klubben?
2016-12-22, 16:30
Medlem
olasvenssons avatar
I & C kör live ikväll den 22-12-2016 klockan 20.00 över YouTube. Missa inte.
2016-12-22, 16:35
Citat:
Det får räcka med snacket om judar nu. Han blev ju religiös, knappast en hemlighet. Antagligen för att ge sken av en mjukare framtoning. Tycker han lät trevlig häromdagen vid Conrads sida men vi vet ju vad han kan.
Har läst att han blev utesluten ur motståndsrörelsen så därför undrar jag. Det är väl ytterst sällan man går ur den klubben?
Du är ett antivitt avskum, vilket illustreras av den tillhörighet du öppet svär. Att du ens är här är parodiskt, det handlar enbart om att så split.

OnT:
Motgifts Dan var med i senaste I&C en stund och gav en lite mer nyanserad bild av verklighetens Berlin än vad man kan förvänta sig av lögnpressen. Jag är mycket positivt inställd till den här vänliga inställningen kanalerna emellan. Vita människor som gör saker tillsammans är vad våra motståndare fruktar, så låt oss göra det oftare.
2016-12-23, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Du är ett antivitt avskum, vilket illustreras av den tillhörighet du öppet svär. Att du ens är här är parodiskt, det handlar enbart om att så split.

Om du åtminstone svarat på frågan så hade ditt svar varit värt något. Jag är här för att lyssna på Ingrid. Det är du och några till som hamnat fel. Vill ni diskutera judar så gör det i Nordfront-tråden. Jag lovar dig att dom flesta inte vill höra för det är så jävla dumt.
2016-12-23, 10:20
Medlem
Episk livesändning igår!

https://www.youtube.com/watch?v=g1z3yVHCEVI&t=7110s
2016-12-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Alla sändningar från I&C har varit bra. Två väldigt bra sändningar var med Thomas Jackson och Stefan Torssell.

I vilket avsnitt deltog skummisen dr Jackson? Länka gärna. Tack på förhand.

Tycker Ingrid fick till det bra i Radio regeringen. Hon kunde ju fortsatt om islam hur länge som helst om inte motståndsbrudarna bromsat henne samt försvarat islam som Rebecka gjorde. Man litar på Ingrid på nåt sätt men vad kommer härnäst Conrad dyker upp i Radio Nordfront? Kanske på plats i Öbergs bunker/studio, mysigt och allt det där. Conrad talar ju med alla som vill rädda Sverige så det är ju inte helt långsökt.
2016-12-29, 13:04
Medlem
Citat:

Tycker Ingrid fick till det bra i Radio regeringen. Hon kunde ju fortsatt om islam hur länge som helst om inte motståndsbrudarna bromsat henne samt försvarat islam som Rebecka gjorde. Man litar på Ingrid på nåt sätt men vad kommer härnäst Conrad dyker upp i Radio Nordfront? Kanske på plats i Öbergs bunker/studio, mysigt och allt det där. Conrad talar ju med alla som vill rädda Sverige så det är ju inte helt långsökt.

Ja det hade vart kul!
2017-01-02, 00:10
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:

Jackson:

https://soundcloud.com/ingridochconr...a-flyktingbarn
2017-01-03, 23:34
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Ja det hade vart kul!
Ja, dels hade det förmodligen blivit bra och intressant radio - dels förpliktigar det ju lite om man uttalar att man är redo att tala med alla som vill kämpa för oss etniska svenskar att i vart fall kontakta motståndsrörelsen och reda ut hur man står i förhållande till varandra. Att bara tala om och tyvärr ibland mer eller mindre ogrundat spekulera är inte trovärdigt.

Vill man ha en smidig ingång så vill jag minnas att jag inte var den enda som tyckte intervjun med Andreas Carlsson var väldigt lyckad - Motståndsrörelsen har ju flertalet aktivister som dömts mer eller mindre på lösa och/eller rent politiska grunder. Både sådant som involverar mer så att säga fysiska incidenter och de ständiga rättsprocesser "juridikfronten" m.fl. bedrivit för att tystna ner Nordfront och straffa deras utgivare genom ständiga HMF-anklagelser (bland annat genom att själva skriva kommentarer till nordfronts artiklar man sedan försökt göra en rättsak av.) Vejdeland alt. Saxlind, må vara att den senare sitter i fängelse just nu, har ju båda fått minst sagt tveksamma och uppseendeväckande HMF-domar mot sig i rollen som chefredaktörer för Nordfront och har bägge viss radiovana. Skulle de vara intresserade, så tror jag det skulle kunna bli rätt spännande och intressanta program för de flesta lyssnare oavsett hur man känner inför motståndsrörelsen och den mest känsliga ev, polemiken behöver man inte riskera att trassla in sig i direkt. Jag hade lyssnat!
2017-01-04, 00:57
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Ja, dels hade det förmodligen blivit bra och intressant radio - dels förpliktigar det ju lite om man uttalar att man är redo att tala med alla som vill kämpa för oss etniska svenskar att i vart fall kontakta motståndsrörelsen och reda ut hur man står i förhållande till varandra. Att bara tala om och tyvärr ibland mer eller mindre ogrundat spekulera är inte trovärdigt.

Vill man ha en smidig ingång så vill jag minnas att jag inte var den enda som tyckte intervjun med Andreas Carlsson var väldigt lyckad - Motståndsrörelsen har ju flertalet aktivister som dömts mer eller mindre på lösa och/eller rent politiska grunder. Både sådant som involverar mer så att säga fysiska incidenter och de ständiga rättsprocesser "juridikfronten" m.fl. bedrivit för att tystna ner Nordfront och straffa deras utgivare genom ständiga HMF-anklagelser (bland annat genom att själva skriva kommentarer till nordfronts artiklar man sedan försökt göra en rättsak av.) Vejdeland alt. Saxlind, må vara att den senare sitter i fängelse just nu, har ju båda fått minst sagt tveksamma och uppseendeväckande HMF-domar mot sig i rollen som chefredaktörer för Nordfront och har bägge viss radiovana. Skulle de vara intresserade, så tror jag det skulle kunna bli rätt spännande och intressanta program för de flesta lyssnare oavsett hur man känner inför motståndsrörelsen och den mest känsliga ev, polemiken behöver man inte riskera att trassla in sig i direkt. Jag hade lyssnat!
Edit: För sent att ändra, så lägger bara in en kort rättelse här. Just biten med att skriva egna kommentarer man sen gjorde rättsprocess av var på en annan sida än Nordfront.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in