Citat:
Ursprungligen postat av
ConradRLM
Det har jag väldigt svårt att tro. Varför har du för dig detta?
Det är enbart rykten jag har fått höra från SvP tiden då jag var med. Det var så länge sedan nu så jag kan inte exakt ange varför. Herr Nationell som han dock kallade sig på den tiden gjorde filmmaterial åt SvP:s vägnar (
https://www.youtube.com/watch?v=7-sVAB95e8k 1:20 kommer han in). Film och ljudutrustningen hade han fått låna av SvP, utrustningen som från början inhandlades av medlemsavgifter och donationer till SvP. Senare drog sig Herr Nationell/Länsman ur den nationella rörelsen och blev en opportunist, eller gick bakåt i sin nationella utveckling som vissa säger. Men han lämnade heller då inte tillbaka utrustningen som han hade fått låna av SvP, som han utnyttjat tiden med att göra flera videos under namnet Herr Nationell. Ungefär i dom svängarna fick jag hört till mig att det låg till, och om det är sant så är det ju jävligt uselt inte minst.
För att hålla sig lite on topic så får jag väl säga att jag uppskattar din och Ingrids podcastsatsning. Önskar bara att Ingrid kunde tona ner sin islamkritik någorlunda som gör henne lite tjatig, och lära sig lite mer om sionism, frankfurtskolan och judiskt inflytande i väst, som är kärnan till problemen vi har idag. Ni har haft gäster med i er podcast som lärt sig förstå hela problematiken och talat om det många gånger tidigare, men de undviker dessa ämnen när de är med er för att förmodligen inte få Ingrid att gapa "nazister" efter dom, vilket är lite roligt kan jag tycka. Dags att Ingrid gräver sig ur den där kontrajihadisthålan snarast och ber alla om ursäkt genom åren som hon har förlöjligat och spottat på som dragit upp t.ex. jude och israelfrågan på hennes facebook. Men man kan väl drömma.