2016-02-05, 10:47
Medlem
Enydrions avatar
Tack för uppföljningen av ridanläggningen (åsiktsförändringen som skett på några månader) ganska roligt, om det inte vore för hur vanlig den typen av skönmålning var/är... Och dess konsekvenser.
2016-02-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
D
Friberg har inte kunnat leverera i en enda debatt jag hört honom i. Då har jag både lyssnat på motgift, IRM och Nu conråd och lite Ingrid.

IRM? Menar du att Friberg varit med i podden "Inte Rasist Men"?

Jag tror det är dags att ta fram kammen och kamma sig lite här...

/C.
2016-02-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Jag hoppas på att träffa honom någon gång.

Det skulle jag verkligen rekommendera! Och det skall vi nog även kunna lösa. Jag vet inte riktigt var du bor men vi har börjat organisera träffar över hela landet och jag hoppas Friberg kommer dyka upp på några av dom.

Maila mig om det låter intressant.
2016-02-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ingrid & Conrad har fått en egen tråd på Motgift Forum:

https://forum.motgift.nu/t/ingrid-co...lingstrad/5747

Vilken ära!

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag har både ris och ros att leverera men har missat allt för mycket sömn de senaste dygnen för att kunna formulera det ordentligt så jag låter bli just nu.
Men tills vidare ville jag bara visa min uppskattning för ert fantastiska engagemang och den höga produktiviteten!

Tack för att du lyssnar såklart. Både ris å ros uppskattas.

Sorry för min dåliga svarshantering här. Glömde lite bort "citera flera"-knappen.
2016-02-07, 01:05
Bannlyst
Rösten vid https://www.youtube.com/watch?v=5TJu-pVLhxI 9:50
2016-02-07, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Rösten vid https://www.youtube.com/watch?v=5TJu-pVLhxI 9:50

Jaha, och? Vad har den med Ingrid och Conrad att göra med? Det var gamla Herr Nationell som idag kallar sig Länsman som gjorde någon sketch tillsammans med Metalmatte88 runt riksdagsvalet 2010. Han brukade framträda i en spökliknande mask under namnet Herr Nationell och göra filmmaterial på Youtube och läste innantill ett papper och filmade sig själv då med masken på. Tiden gick vidare, och jag ska väl inte säga att Länsman utvecklats särskilt mycket sedan tiden som gått, då han fortfarande talar/läser till sina manus istället för att ha dialog, som ju är tråkigt. Har för mig han även snodde filmutrustningen från Svenskarnas Parti som han hade fått låna, utan att lämna tillbaka det. Jävligt uselt.
Senast redigerad av TD-Mystic 2016-02-07 kl. 02:12.
2016-02-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Har för mig han även snodde filmutrustningen från Svenskarnas Parti som han hade fått låna, utan att lämna tillbaka det. Jävligt uselt.

Det har jag väldigt svårt att tro. Varför har du för dig detta?
2016-02-07, 20:38
Medlem
Run3s avatar
Ni pratade om den tyska invandrarkompatibla toaletten i något av era senaste avsnitt. På Radio Bubbla behandlade de den också, https://soundcloud.com/nyhetsbubbla/...bbla-54#t=0:00, och de nämde lite andra parametrar som också avgör huruvida invandrarna kan använda toan eller ej.
2016-02-08, 03:34
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Håller med dig - Friberg är extremt självgod. Börjar bli lite jobbigt att lyssna på honom nu.

Har lyssnat 20 minuter, tyvärr var de sista tio av dem skitsnack om Mattias Karlsson, som jag gillar skarpt, läst ganska mycket i tråden om kasselstrand och Hahne, så jag är ganska trött på det eviga hackandet på Mattias... Om någon lyssnat, och vet om/när de slutar prata om Mattias så kanske jag kan fortsätta lyssna efter det...annars får det nog vara.
2016-02-08, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Det har jag väldigt svårt att tro. Varför har du för dig detta?

Det är enbart rykten jag har fått höra från SvP tiden då jag var med. Det var så länge sedan nu så jag kan inte exakt ange varför. Herr Nationell som han dock kallade sig på den tiden gjorde filmmaterial åt SvP:s vägnar (https://www.youtube.com/watch?v=7-sVAB95e8k 1:20 kommer han in). Film och ljudutrustningen hade han fått låna av SvP, utrustningen som från början inhandlades av medlemsavgifter och donationer till SvP. Senare drog sig Herr Nationell/Länsman ur den nationella rörelsen och blev en opportunist, eller gick bakåt i sin nationella utveckling som vissa säger. Men han lämnade heller då inte tillbaka utrustningen som han hade fått låna av SvP, som han utnyttjat tiden med att göra flera videos under namnet Herr Nationell. Ungefär i dom svängarna fick jag hört till mig att det låg till, och om det är sant så är det ju jävligt uselt inte minst.

För att hålla sig lite on topic så får jag väl säga att jag uppskattar din och Ingrids podcastsatsning. Önskar bara att Ingrid kunde tona ner sin islamkritik någorlunda som gör henne lite tjatig, och lära sig lite mer om sionism, frankfurtskolan och judiskt inflytande i väst, som är kärnan till problemen vi har idag. Ni har haft gäster med i er podcast som lärt sig förstå hela problematiken och talat om det många gånger tidigare, men de undviker dessa ämnen när de är med er för att förmodligen inte få Ingrid att gapa "nazister" efter dom, vilket är lite roligt kan jag tycka. Dags att Ingrid gräver sig ur den där kontrajihadisthålan snarast och ber alla om ursäkt genom åren som hon har förlöjligat och spottat på som dragit upp t.ex. jude och israelfrågan på hennes facebook. Men man kan väl drömma.
Senast redigerad av TD-Mystic 2016-02-08 kl. 06:29.
2016-02-08, 19:11
Medlem
riskfaktors avatar
I&C växer över tid. Dom verkar ha ha hittat sin form.
I&C har intressanta gäster så även intressanta diskussioner.

I&C en liten poddcast som är här för att stanna.

Jag gillar och lyssnar.
2016-02-08, 19:23
Avstängd
Offerviljas avatar
Conrad, din sjuka jävel, du kan ju inte hålla på och skicka pungbilder till kvinnor på det där viset, haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in