Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Vad har hänt med alla goda progressiva vänsterliberaler som brukade hänga här i tråden och förneka den negativa samhällsutvecklingen.
Har de inte råd att betala trollen längre eller hänger de numera bara i de aktuella mordfallstrådarna för att moderera?
Underskatta inte motståndet!!!
Globalisterna har mkt pengar, det har de visat att de har och är bestämda i sin plan att islamisera Europa. Sverige är ett pilotprojekt som valdes ut av en anledning (kanske för att Sverige inte motsatte sig Tyskland i WW2?). Paideia har deklarerat att Sverige ska utraderas och globalisterna är på god väg.
Vi håller på att förlora och vi ligger mkt risigt till. Det är hög tid att göra motstånd och inte passivt se på.
Enligt min mening så är det svenska folket snart utraderat och slaget om Sverige redan avgjort. Jag hoppas att jag har fel, men jag tror inte att det någonsin blir bättre, snarare tvärtom. Det enda man kan göra är att försöka rädda sig själv och sina nära och kära genom att lämna Sverige så snart det bara går - Danmark, Ungern, Polen, Tjeckien, Australien, NZ, Singapore.........
Här förklaras allt och inget vi kan göra!
George Soros, Open Society Foundation, Globalisterna har bestämt sig att
utradera den svenska nationen!
Barbara Lerner Spectre calls for destruction of Christian European ethnic societies
https://www.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24