Citat:
Ursprungligen postat av
Zavichij
NEJ, de får ingen hjälp av övriga EU, har du redan glömt upproret i Katalonien? EUs ministrar svarade med att det är varje lands egen angelägenhet, dvs de kommer inte ingripa om svenska folket gör uppror, det får svenska politiker själva lösa.
Sen svenska polisen och militären, de är inga legosoldater, de kommer inte rikta sina vapen emot sina grannar enbart för att upprätthålla en anarkistat, ingen av dem gick sina utbildningar för att sedan förråda folket och skydda galenskap.
Om folk på allvar börjar göra uppror mot mångkulturen så tror jag faktiskt att det kan bli andra bullar. Det som hände i Katalonien är inte riktigt jämförbart. Men vem vet vad som kan hända, jag skulle inte bli förvånad dock om regimen begärde och fick hjälp av utländsk trupp för att "kväva en fascistisk revolution i dess linda" eller liknande bullshit.
Svensk polis och militär är legosoldater för staten, jo. De förråder folket varje dag, vilken sten har du levt under? De gör allt som staten säger åt dem att göra hur korkat, meningslöst och ondskefullt det än är. De får ju inte ens strejka, hur har du tänkt sig att de ska klara sig i ett krisläge om de blir av med jobbet mitt under brinnande krisläge i en djup depression? De kommer så klart att klamra sig fast vid sina jobb och lydigt skjuta på andra "fascistiska" svenskar om det behövs. De är hjärntvättade till att "försvara demokratin" och liknande trams, man blir liksom inte polis eller militär i det här landet idag om man har nåt i skallen och fattar man nåt så säger man upp sig och gör nåt annat - det är ju ingen nyhet direkt att poliser hoppar av i massor. Bara de mest hjärntvättade vänsteridioterna blir kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Furillen
Tvivlar på att särskilt många som bor i dyra bostadsrättor eller villor står i bostadsköer så var ska de ta vägen om de inte har kötid? Man får inte en hyresrätt över en natt, inte ens i den sunkigaste förorten.