2019-09-16, 14:34
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Så fort du ger bevis för din sida,
Begär du bevis på det som INTE finns?
Citera
2019-09-16, 14:34
Medlem
Citat:
Så fort du ger bevis för din sida,

Ska jag ge bevis för att hon inte har använt sin plattform för att kritisera förd politik? Hur bevisar man att hon inte skrivit artiklar om detta annat än att peka på att ingen har lyckats hitta några sådana?
Citera
2019-09-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Begär du bevis på det som INTE finns?

Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Ska jag ge bevis för att hon inte har använt sin plattform för att kritisera förd politik? Hur bevisar man att hon inte skrivit artiklar om detta annat än att peka på att ingen har lyckats hitta några sådana?

Nej, såklart inte. Men bevis för att hon stött förd politik, för på er låter det som att hon gjort detta
Citera
2019-09-16, 14:43
Medlem
Citat:
Nej, såklart inte. Men bevis för att hon stött förd politik, för på er låter det som att hon gjort detta

Hon är ju moderatpolitiker eller hur, och ingen har kunnat belägga att hon varit kritisk mot förd politik vilket är naturligt då hon stödjer den så mycket att hon blivit moderatpolitiker. Har hon lagt ett enda förslag mot detta?
Citera
2019-09-16, 14:46
Medlem
Citat:
Hon är ju moderatpolitiker eller hur, och ingen har kunnat belägga att hon varit kritisk mot förd politik vilket är naturligt då hon stödjer den så mycket att hon blivit moderatpolitiker. Har hon lagt ett enda förslag mot detta?

Hur lägger hon ett förslag när hon inte varit politiker sedan hon gick med i denna grupp för att ta fram nytt program?
Citera
2019-09-16, 14:48
Medlem
Citat:
Hur lägger hon ett förslag när hon inte varit politiker sedan hon gick med i denna grupp för att ta fram nytt program?

Frågar du hur en politiker lägger förslag?
Citera
2019-09-16, 14:49
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furillen
SKL:s varning: "Risk för drastiska neddragningar inom välfärden"

https://www.expressen.se/nyheter/nod...iska-atgarder/

Snacka om ett hån mot välfärden och svenska skattebetalare.
Citera
2019-09-16, 14:50
Medlem
Citat:
Frågar du hur en politiker lägger förslag?

Nej jag frågar hur en privatperson som ej är politiker lägger förslag
Citera
2019-09-16, 14:53
Medlem
Citat:
Nej jag frågar hur en privatperson som ej är politiker lägger förslag

Hon är en politiker, har du missat det?
Citera
2019-09-16, 14:58
Medlem
Citat:
Hon är en politiker, har du missat det?

Senare månaderna är hon sekreterare korrekt

Jag syftar på alla åren innan dess.

Är det i övrigt normalt att sekreterare och liknande lägger förslag eller är det inte mer regel att politiker och liknande gör det?
Citera
2019-09-16, 15:02
Medlem
Citat:
Senare månaderna är hon sekreterare korrekt

Jag syftar på alla åren innan dess.

Är det i övrigt normalt att sekreterare och liknande lägger förslag eller är det inte mer regel att politiker och liknande gör det?

Åren innan dess har hon med all säkerhet sympatiserat med moderaterna, för hennes beslut att bli moderatpolitiker kom knappast som en blixt från klar himmel, självklart har hon en längre tid känt att hon hör hemma där. Och ditt försvar att de inte "normalt" gör det är tunt minst sagt. Hon är en medlöpare till förd politik när hon företräder den.
Citera
2019-09-16, 15:13
Medlem
Citat:
Åren innan dess har hon med all säkerhet sympatiserat med moderaterna, för hennes beslut att bli moderatpolitiker kom knappast som en blixt från klar himmel, självklart har hon en längre tid känt att hon hör hemma där. Och ditt försvar att de inte "normalt" gör det är tunt minst sagt. Hon är en medlöpare till förd politik när hon företräder den.

Att hon har sympatiserar =/= att hon är politiker och kan lägga förslag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in