Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Vad dina små inlägg antyder är att du gillar dagens utveckling eftersom du alltid hoppar på oss som påpekar allvarliga problem men som enligt dig inte är så allvarliga. Du går i cirklar helt enkelt.
Eller det kanske bara går ut på att säga emot oss hela tiden som en obstinat tonåring.
Oavsett så är du ett tydligt tecken på vad som är fel med Sverige idag, kulturmarxistiska dårar som gömmer sig i varje buske och förstör allting av värde.
Du är ju idioten som står och säger cirkulera här finns ingenting att se medans Sverige faller.
Du och Annie Lööf borde bli vänner, ni kan ju sitta och dricka vin och skriva nästa afghanamnesti ihop som de landsförrädare ni är.
Jag trodde vi hade klargjort att du inte framstår som ett dugg mer seriös för att du ljuger om vad jag är, påstår eller hittar på vad jag gillar.
Det visar bara en tydlig brist på verkliga argument.
Fast det framgår mer tydligt för varje landsförrädare och diktatur-bräkning att du och flertalet här inte har några som helst intentioner att framstå som seriösa.
Ni vill inte diskutera problemen, få med er någon eller övertyga någon om de problem ni ser.
Ni vill bara, under frenetiskt ryggdunkande, ha ett forum där ni kan runka ikapp till er kollapsfetisch.
Tragiskt.....