Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Enligt Wikipedia är en diktatur ”
en stat som styrs auktoritärt, styrd av en diktator eller en mindre krets människor, som inte behöver ta hänsyn till befolkningsmajoritetens önskningar i allmänna val.”
https://sv.wikipedia.org/wiki/Diktatur
Den mångkultur som tvingas på kommunerna av staten stämmer bra med den definitionen, kan man tycka. Staten försätter kommunerna i en situation där välfärden inte kan bibehållas, det har vi inte röstat för.
Man kan tycka vad man vill och ibland är det bara helt fel, som i det här fallet.
Vi har helt uppenbarligen ingen diktatur, helt oavsett vad du tycker om det eller inte och du verkar nästan förstå det innerst inne när man ser ditt första stycke men sedan tar din kollapsfetisch över förnuftet.
Tror du att folk generellt(alltså utanför den här tråden och på div. högerradikaliserade forum) tar dig på allvar med dina diktaturbräkningar och bryr du dig om ifall du framstår som seriös eller inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Haha du förnekar ju verkligheten som vanligt jag beskrev bara vem du är en skadad PK-dåre.
Har du lärt dig nya ord vad gulligt.
Du tycker utveckling i Sverige är bra då Filipstad har inga problem alls, cirkulera här finns ingenting att se. Jag tycker synd om dig, alltid i otakt med din samtid.
Nej, jag har lärt dig några nya ord och du kan behöva lite variation från dina förutsägbara floskelbräkningar.
Sen framstår du inte direkt som ett dugg mer seriös för att du börjar ljuga och hitta på vad jag tycker om Filipstad eller annat.
Fast jag har börjat inse att det är totalt oväsentligt för dig och andra här att försöka framstå som seriösa. Ni är nöjda bara ni får kollapsivra och bräka ur er okvädningar om Sverige i allmänhet och alla som inte håller med er i synnerhet.