Citat:
Ursprungligen postat av
klinkerhofen
Nej, det har du rätt i.
Tveksamt om det har så stor relevans, om någon, till Sverige i dagsläget dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
flekstor
Läte du inte inlägget du citerade, jag listade flera områden där systemkollapsen har kommit långt. Point of no return har redan passerats såvida vi inte sätter igång med massdeportering. Detta kommer inte svenskarna acceptera förrän det är för sent så därför finns det ingen räddning.
Jodå, jag t.o.m. läste det och det var inte exakt i sin tydlighet över hur långt du tyckte kollapsen hade kommit.
Men det är kört alltså, okej då vet jag vart du står.
Då är väl bara frågan varför du är här i tråden och vältrar dig i olycka, är du självplågare?
Citat:
Men jag förstår att du kommer sova hela vägen upp till 50% i kommunalskatt. Du verkar helt historielös om du utesluter sådana skattehöjningar. Vi har haft extrema skattehöjningar tidigare och nu är situationen långt mer allvarlig.
Jaså, det var kommunalskatt det gällde nu. Det framgick inte heller så tydligt bland dina förra bräkningar. Fast det går bra med lite efterkonstruktioner, jag är van.
Jo, vi har möjligen haft extrema skattehöjningar tidigare men kommunalskatten har väl generellt inte varit högre förr?
Vi får väl se vem som får rätt.
När ska dessa kommunalskatter på 50% inträffa tror du?