Citat:
Du är faktiskt rolig, men du har rätt. Det finns ingen anledning för mig att försvara mig eller mitt folk när du påpekar saker som de allra flesta svenskar nog är medvetna om. Robotar: ja, och den här myrsamhällesliknande strukturen har varit en tillgång tidigare när folket samarbetade för det gemensamma bästa. Eftersom de flesta svenskar är påfallande rigida fortsätter man jobba på som om det inte fanns någon morgondag, trots att frukten av dumsvennes hårda arbete hamnar i fickorna på asylsökande. Den här fanatiska arbetsmoralen är underbar, fascinerande och katastrofal.Jag syftar inte på raseriutbrott över skitsaker som att man fått fel tillbehör till kebabpizzan (men ironiskt nog är det just sånt vanliga svenskar skriker sig hesa över i berusat tillstånd då all uppdämd frustration ska ut), jag syftar på att ha kontakt med sitt känsloliv och reagera med en viss grad av aggression då det faktiskt är berättigat. Ni svenskar har allting uppstoppat i röven, ni har extremt låg grad av självkännedom och en extremt eftersatt kontakt med ert känsloliv samtidigt som ni är programmerade av staten att bete er som 100% förutsägbara robotar. Såna människor är farliga eftersom de bevisligen går att programmera till att bete sig extremt destruktivt och resultatet ser vi överallt idag: en eskalerande samhällskollaps.
Citat:
Har jag sagt att JAG gör det? Självklart går det alldeles utmärkt att stå för sina åsikter. Jag tror inte att någon faktiskt riskerar att bli av med jobbet, och liknande, men det är väl många som intalar sig det.
Varför bryr du dig om du blir "påhoppad"? Jag bryr mig inte. Det går visst att avvika, att säga vad man tycker och att stå för det. 99,999% av alla svenskar väljer att inte göra det och har därmed beseglat sitt öde.
Citat:
Om vi tolkar din liknelse mer bokstavligt anser jag att civilkurage är ännu en sak vi behöver jättemycket mer av, vi svenskar. Det är nog väldigt vanligt att hoppas på att någon annan ska ingripa i stället, så att man slipper, med tanke på att man har bråttom, osv. Men, för att vara jävligt tydlig på den här punkten: jag har noll och inga problem med att kritisera andra svenskar och deras beteende. Jag förstår dem på något sätt och vågar själv avvika tack vare denna förståelse.
Ni är som en samling vuxna som apatiskt bara står och ser på när en ensam liten kille blir grovt misshandlad av ett gäng, ingen av er vågar ens säga något eftersom skräcken för att "sticka ut" är större än viljan att ingripa.
Citat:
Nej, allt känns onekligen rätt riggat till vår nackdel. Judeblaskan DN lär vi aldrig bli av med.
Judemedia kommer aldrig att ställa sig på svenskarnas sida i det svenska folkets tjänst, glöm det. Och ni kommer att gå under eftersom ni är så hopplöst fega och konformistiska. Men hey, kalla det gärna för att vara "civiliserade" om det känns bättre.
Kul att tänka sig att jag har haft mer revolutionära faser i min "politiska karriär", men i dag är jag helt insnöad på överlevnad och anpassning. Jag kan inte göra ett skit ens i mitt stilla sinne, alla fagra ord till trots. Men jag vågar åtminstone vara galen bland folk.
Citat:
Ja, här går vi till botten med flaggan i topp, ska du veta.
"Systemkollaps - men med förnuft!", ungefär så skulle man kunna säga att svenskarnas ställningstagande för samhällsutvecklingen ser ut i dag.