Citat:
Jag tänkte, att för en normalbegåvad människa, visar länkarna på en i rask takt ökande mycket otäck tendens. Systemkollapsen är i sin början, den är inte fullt utvecklad ännu. Det behövde liksom inte förklaras, förstår du lite vad jag menar?
Men ok, hur ser du vändningen gå till på dagens problem för polis och rättssamhälle? Eller du kanske tycker att dessa problem är mitt vältrande i någon form av upplevelse?
Men ok, hur ser du vändningen gå till på dagens problem för polis och rättssamhälle? Eller du kanske tycker att dessa problem är mitt vältrande i någon form av upplevelse?
När kommer denna oundvikliga systemkollaps då, som är i sin början?
Jag har hört detta dravel från foliehattar de senaste 15-åren och snart så, vänta bara.....
Citat:
Förstår du inte själv att det är något fel på ditt sätt att tänka? Trots att fakta hålls upp framför ögonen på dig förnekar du allting hela tiden. Det är ett fullständigt skruvat tankemönster. Men det är så vanligt att det fått ett namn: Faktaresistens, https://sv.wikipedia.org/wiki/Faktaresistens
Du lever i förnekelse. Det spelar ingen roll vad vi visar dig. Du kommer att förneka det också. Sen frågar du efter fler bevis som du kan förneka. Om och om igen.
VARFÖR skriver du i denna tråd? VAD vill du uppnå?
Du lever i förnekelse. Det spelar ingen roll vad vi visar dig. Du kommer att förneka det också. Sen frågar du efter fler bevis som du kan förneka. Om och om igen.
VARFÖR skriver du i denna tråd? VAD vill du uppnå?
Dina åsikter är inte fakta. Om du tror det så är det du som lever i förnekelse.
En bunt länkar på olika händelser, brott och företeelser innebär inte genom någon fakta att landet kollapsar. Det är din tolkning och åsikt, vilket du och några stackars foliehattar på flashback sunt nog är ganska ensamma om.
Jag har inte förnekat en enda en av din/ era länkar, det är din och andras tragikomiska tolkningar jag roar mig åt.
Citat:
Zavichij är inne på rätt spår.
Om vi bojkottar dessa globalist/islamist användare som hex 27 od så åstadkommer vi mer. Så dumpa skrotet på Fb, dom vill bara sprida sin islamvänliga agenda så mycket dom kan via plattformar som flaschback.
Bevisen för att via har systemkollaps ser vi redan här på fb. Islamistiska spökskrivare som poppar upp som svampar å väljer tråkiga användarnamn med noll kreativitet.
Om vi bojkottar dessa globalist/islamist användare som hex 27 od så åstadkommer vi mer. Så dumpa skrotet på Fb, dom vill bara sprida sin islamvänliga agenda så mycket dom kan via plattformar som flaschback.
Bevisen för att via har systemkollaps ser vi redan här på fb. Islamistiska spökskrivare som poppar upp som svampar å väljer tråkiga användarnamn med noll kreativitet.
Ja, visst är det jobbigt att inte alla har precis samma åsikter på ett öppet diskussionsforum.
Du är för totalitär diktatur också förstår jag?