Citat:
Bestrid då länken med faktiska siffror istället för tyckande.
Det är dit sätt att hantera dessa problem som gör att de får inte bara fotfäste utan även status som sanning, om det är sant eller inte spelar ingen roll då Alla de som säger det är falskt gör det helt utan att presentera fakta vilket motparten gör...
Så, faktiskt hjälper du till att belägga att det som sägs är sant när du Inte har annat än åsikt som belägg för att det Inte är det, i princip ditt fel att det sprids.
Det är dit sätt att hantera dessa problem som gör att de får inte bara fotfäste utan även status som sanning, om det är sant eller inte spelar ingen roll då Alla de som säger det är falskt gör det helt utan att presentera fakta vilket motparten gör...
Så, faktiskt hjälper du till att belägga att det som sägs är sant när du Inte har annat än åsikt som belägg för att det Inte är det, i princip ditt fel att det sprids.
Exakt vad är det för siffror du vill ha på att nästan alla Svenskar, förutom de få som självmant emigrerar årligen och så har gjort också historiskt, finns kvar?
Finns de kvar så har de alltså inte bytts ut, det är ingen åsikt.
Du klara säkert själv att kolla upp detta på SCB.
Citat:
Förbehåller du dina beskyllningar om fobier just det svenska folket? Eller är du konsekvent i din mångkultursiver och förväntar dig att världens alla folk skall stillatigande blandas upp med främmande folk? Och nej, med blanda upp menar jag inte något olustigt rasbiologiskt resonemang, av den enkla anledning att sådan blandning knappt sker alls. De nya tränger undan de gamla.
Har du studerat en förort helt tömmas på svenskar?
Vi som gjort det skulle gladeligen strypa sådana as som du långsamt. En vacker dag, förmodligen inte långt bort, kommer ni krypandes och vill ha syndernas förlåtelse...och beskydd.
Har du studerat en förort helt tömmas på svenskar?
Vi som gjort det skulle gladeligen strypa sådana as som du långsamt. En vacker dag, förmodligen inte långt bort, kommer ni krypandes och vill ha syndernas förlåtelse...och beskydd.
Nej, beskyllningar om fobier förbehåller jag endast folk med fobier, oavsett ursprung eller nuvarande nationalitet.
Nej, jag förväntar mig ingenting gällande hur stillatigande världens folk blandas upp med främmande.
Jag undrar dessutom exakt vilken mångkultursiver jag har, vilket är ännu ett påhitt i förmodad brist på argument?
Nej, jag kan inte påstå att jag minutiöst har studerat någon förort och inte heller någon som skulle ha tömts helt på svenskar.
Dock har jag hyfsat bra koll på några där Svenskar är i minoritet eller där det är ganska uppblandat ursprung.
Utöver storhetsvansinnet i att tro sig kunna avgöra vad alla du inbillar dig är i samma situation som dig vill göra med mig, så tror jag inte du mår ett dugg bättre för att du hotar att strypa personer för att de ifrågasätter ett korkat påstående på flashback. Jag är föga övertygad om att alla som sett saker du anser dig ha gjort önskar strypa alla oliktänkande.
Men jag kan i.a.f. trösta dig med att det aldrig kommer att komma en så vacker dag att jag kommer krypande till dig, varken för syndernas förlåtelse eller för beskydd.