2017-11-15, 16:25
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej då, de finns kvar, nästan allesammans.
Som i Malmö?

Etniska svenskar kommer med all sannolikhet mycket snart vara i minoritet.
http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_demografi
Citera
2017-11-15, 16:31
Medlem
https://www.di.se/nyheter/trafikverk...l-underhallet/

Sveriges vägnät kommer gradvis att försämras.
Citera
2017-11-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
,Halvsanning. Svenskarna (utom "the upper third" tvingas på sikt till underbetalt slavarbete under blattarna och till förmån för ensamkommande ankarbarn. De senare tar sedan hit sina släktingar och klaner från hemlandet, på vår bekostnad, och fortsätter. Klaner vars medlemmar nästan aldrig har några planer på att jobba på riktigt och leva på egna löner. De anser att de ska kunna leva på staten, på oss.

En form av ockupation eller utsugning, alltså.

Oavsett vad du fantiserar ihop om framtiden, så betyder ändå inte dina livliga fantasi att Svenskarna byts ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Som i Malmö?

Etniska svenskar kommer med all sannolikhet mycket snart vara i minoritet.
http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_demografi

Utöver att ditt inlägg föll direkt tack vara din patetiska länk till en pajasaktigt vinklad utsvävning på en dålig nassekopia av wikipedia, så betyder utsvävningarna trots sin löjeväckande överdrivna vinkling ändå inte att några Svenskar byts ut.
Citera
2017-11-15, 17:58
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
https://www.di.se/nyheter/trafikverk...l-underhallet/

Sveriges vägnät kommer gradvis att försämras.
Åtminstone det koordinerar perfekt med regeringens beslut att förbjuda alla fordon.

Citat:
Oavsett vad du fantiserar ihop om framtiden, så betyder ändå inte dina livliga fantasi att Svenskarna byts ut.

Utöver att ditt inlägg föll direkt tack vara din patetiska länk till en pajasaktigt vinklad utsvävning på en dålig nassekopia av wikipedia, så betyder utsvävningarna trots sin löjeväckande överdrivna vinkling ändå inte att några Svenskar byts ut.
Alla svenskar mördas och muslimerna tar över. Det är att svenskarna "byts ut".
Vad är det som du inte förstår med det? Har ju alltid hänt överallt dit muslimerna har kommit. Varför tror du att Sverige skulle vara det första undantaget någonsin? Tack vare våra fritidsgårdar kanske :-D
Jag tror faktiskt att sossar som du trooor det! hahahahahaaa! Fail, die and burn!
Citera
2017-11-15, 20:17
Medlem
Citat:
Nej då, de finns kvar, nästan allesammans.
Det som byts ut är de svenska värderingarna, inte svenskarna. Inte än i varje fall.

Även om numerären svenskar är konstant, så innebär den ökande andelen blattar från kulturfrämmande länder ett ökande inslag av ohälsosamma värderingar. Detta manifesteras bl a i ett kraftigt ökat inslag av sexualbrott och annan kriminalitet. Svenskheten byts sakta men säkert ut.

Detta är enligt mig en orsak till en begynnande systemkollaps av de samhällssystem vi vant oss med att ha till för ett tiotal år sedan. Dessutom har massinvandringen av bidragsberoende och kulturinkompatibla individer inneburit en inympning av grodden till en kommande ekonomisk kris. När väl den oundvikliga bobubblekraschen och lågkonjunkturen kliver över tröskeln blir det extra åka av i kollapsen.
Citera
2017-11-15, 21:39
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:

Läs var källorna kommer ifrån. Så t.ex SCB är pajas-nazi? Finns åtskilliga länkar att plöja igenom.
Men det är som vanligt med er sverigehatare. Fakta får stå åt sidan för känslor. Om kartan inte stämmer med verkligheten så är det verkligheten det är fel på.

I Malmö är svenskarna sedan något/några år i minoritet. Detta kommer inte sluta med Malmö.
Dina barn (gud förbjude att du har några) KOMMER att uppleva ett Sverige (nåja) där etniska svenskar är i minoritet. De kommer hata dig för det. Och du förtjänar det.
Citera
2017-11-16, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Alla svenskar mördas och muslimerna tar över. Det är att svenskarna "byts ut".
Vad är det som du inte förstår med det? Har ju alltid hänt överallt dit muslimerna har kommit. Varför tror du att Sverige skulle vara det första undantaget någonsin? Tack vare våra fritidsgårdar kanske :-D
Jag tror faktiskt att sossar som du trooor det! hahahahahaaa! Fail, die and burn!

Men se där, här har vi en som i.a.f. går all in med sina fantasifulla framtidsutsagor.
En eloge för det, mycket underhållande.
Om den fantastiska konspirationsteorin faller in så kan jag ju trösta mig med att jag slipper höra dig säga att du hade rätt, trots att jag inte är sosse.

Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Det som byts ut är de svenska värderingarna, inte svenskarna. Inte än i varje fall.

Även om numerären svenskar är konstant, så innebär den ökande andelen blattar från kulturfrämmande länder ett ökande inslag av ohälsosamma värderingar. Detta manifesteras bl a i ett kraftigt ökat inslag av sexualbrott och annan kriminalitet. Svenskheten byts sakta men säkert ut.

Detta är enligt mig en orsak till en begynnande systemkollaps av de samhällssystem vi vant oss med att ha till för ett tiotal år sedan. Dessutom har massinvandringen av bidragsberoende och kulturinkompatibla individer inneburit en inympning av grodden till en kommande ekonomisk kris. När väl den oundvikliga bobubblekraschen och lågkonjunkturen kliver över tröskeln blir det extra åka av i kollapsen.

Jättespännande scenarier, absolut. Men nu var det just påståendet om befolkningsutbyte jag besvarade och inte någon utökad andel av annat folk och era fobier ang. detta.
Citera
2017-11-16, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Läs var källorna kommer ifrån. Så t.ex SCB är pajas-nazi? Finns åtskilliga länkar att plöja igenom.
Men det är som vanligt med er sverigehatare. Fakta får stå åt sidan för känslor. Om kartan inte stämmer med verkligheten så är det verkligheten det är fel på.

I Malmö är svenskarna sedan något/några år i minoritet. Detta kommer inte sluta med Malmö.
Dina barn (gud förbjude att du har några) KOMMER att uppleva ett Sverige (nåja) där etniska svenskar är i minoritet. De kommer hata dig för det. Och du förtjänar det.

Nej sidan du länkar till är en nassesida och sättet de tolkar sina källor på är pajasaktig.
Oavsett så svamlar du om saker jag inte ens kommenterat. Dina fobier för hur stor andel Svenskar det finns på olika platser är absolut jättegulligt. Dock var det just att de skulle bytas ut som jag kommenterade, befolkningsutbyte.
Mina barn är smarta, kan och får tänka själva, så jag känner mig helt lugn med att de mycket mer troligt ogillar dig, då de har svårt för inskränkthet och dumhet. Du borde koncentrera dig mer på dina egna barn, om du mot all förmodan har några, så de inte automatiskt också blir sverigehatare som dig.
Citera
2017-11-16, 11:16
Medlem
Citat:
Nej sidan du länkar till är en nassesida och sättet de tolkar sina källor på är pajasaktig.
Oavsett så svamlar du om saker jag inte ens kommenterat. Dina fobier för hur stor andel Svenskar det finns på olika platser är absolut jättegulligt. Dock var det just att de skulle bytas ut som jag kommenterade, befolkningsutbyte.
Mina barn är smarta, kan och får tänka själva, så jag känner mig helt lugn med att de mycket mer troligt ogillar dig, då de har svårt för inskränkthet och dumhet. Du borde koncentrera dig mer på dina egna barn, om du mot all förmodan har några, så de inte automatiskt också blir sverigehatare som dig.

Är det inte enklare att bara presentera fakta hur det Egentligen ser ut istället för med känsloargument försöka förstöra trovärdigheten i motdebattörens källa?

För mig, utifrån, är det omöjligt att ta dig på allvar då du inte presenterat något annat än din åsikt och därför lutar jag åt att du har fel, detta gör att uppgifterna som är presenterade Stiger i trovärdighet och därför lutar jag även åt att de är korrekta.
Citera
2017-11-16, 13:58
Medlem
Citat:
Vad vill du ha för fakta presenterat över att inte svenskarna byts ut, befolkningsutbyte?
De allra flesta svenskar är kvar här, förutom några få som väljer att flytta självmant av olika anledningar ungefär som det alltid varit.
Det är ingen åsikt, det är hyfsat enkel fakta.
Metapedia drivs av nassar och dessa vinklar samtliga sina källor så att det passar sin egna agenda. Det är varken speciellt konstigt eller har något med mina känslor att göra. Jag skiter blött i både att de gör det och att folk väljer att svälja skiten. Att jag skippar att göra det är väl fortfarande valfritt hoppas jag.
Utöver detta så bevisade inte källorna från denna pajasvinklade utsaga något om att det byts ut Svenskar ens om allt stämt enligt nassarnas vinkling, vilket gör hela länken oväsentlig för vad jag från början ifrågasatte.
.

Bestrid då länken med faktiska siffror istället för tyckande.

Det är dit sätt att hantera dessa problem som gör att de får inte bara fotfäste utan även status som sanning, om det är sant eller inte spelar ingen roll då Alla de som säger det är falskt gör det helt utan att presentera fakta vilket motparten gör...

Så, faktiskt hjälper du till att belägga att det som sägs är sant när du Inte har annat än åsikt som belägg för att det Inte är det, i princip ditt fel att det sprids.
Citera
2017-11-16, 14:26
Moderator
Strix m/94s avatar
Allmän diskussion kring islam och motsättningar mellan islam och Europa är inte trådens ämne.

OT raderat.

Strix/Mod
Citera
2017-11-16, 16:18
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:

Förbehåller du dina beskyllningar om fobier just det svenska folket? Eller är du konsekvent i din mångkultursiver och förväntar dig att världens alla folk skall stillatigande blandas upp med främmande folk? Och nej, med blanda upp menar jag inte något olustigt rasbiologiskt resonemang, av den enkla anledning att sådan blandning knappt sker alls. De nya tränger undan de gamla.

Har du studerat en förort helt tömmas på svenskar?

Vi som gjort det skulle gladeligen strypa sådana as som du långsamt. En vacker dag, förmodligen inte långt bort, kommer ni krypandes och vill ha syndernas förlåtelse...och beskydd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in