Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Läs var källorna kommer ifrån. Så t.ex SCB är pajas-nazi? Finns åtskilliga länkar att plöja igenom.
Men det är som vanligt med er sverigehatare. Fakta får stå åt sidan för känslor. Om kartan inte stämmer med verkligheten så är det verkligheten det är fel på.
I Malmö är svenskarna sedan något/några år i minoritet. Detta kommer inte sluta med Malmö.
Dina barn (gud förbjude att du har några) KOMMER att uppleva ett Sverige (nåja) där etniska svenskar är i minoritet. De kommer hata dig för det. Och du förtjänar det.
Nej sidan du länkar till är en nassesida och sättet de tolkar sina källor på är pajasaktig.
Oavsett så svamlar du om saker jag inte ens kommenterat. Dina fobier för hur stor andel Svenskar det finns på olika platser är absolut jättegulligt. Dock var det just att de skulle bytas ut som jag kommenterade, befolkningsutbyte.
Mina barn är smarta, kan och får tänka själva, så jag känner mig helt lugn med att de mycket mer troligt ogillar dig, då de har svårt för inskränkthet och dumhet. Du borde koncentrera dig mer på dina egna barn, om du mot all förmodan har några, så de inte automatiskt också blir sverigehatare som dig.